SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
oh ik vind het eigenlijk wel een prima ttquote:
dat was ook een prima tt geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik wilde eentje aanmaken met 'je bent een rund als je met r_r stunt', maarja toen was jij mij te voor
betere zelfsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat was ook een prima tt geweest
geen zin geen animoquote:
OMDAT VERDOMME DE LAPO'ER NIEUWE AANMAAKT KKSUKKEL DA JE DR BENTquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:43 schreef Etsu het volgende:
ik wilde eentje aanmaken met 'je bent een rund als je met r_r stunt', maarja toen was jij mij te voor
ja maar gister deed je weer eens moeilijk over dat we niet openden voor jou omdat je grafinternet hebt en allusssquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMDAT VERDOMME DE LAPO'ER NIEUWE AANMAAKT KKSUKKEL DA JE DR BENT
maar dat was ook een goeie TT ja
Gisteren is niet vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar gister deed je weer eens moeilijk over dat we niet openden voor jou omdat je grafinternet hebt en allusss
tijdzones en allesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren is niet vandaag.
geen speld tussen te krijgenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gisteren is niet vandaag.
Groningenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Noah And The Whale
When: Friday, September 30, 2011 8:30 PM
Where: De Oosterpoort, GroningenMn vriendin vraagt of we daar heen zullen gaan. WROM GRUN?! Als ze ook in A'dam komen. Vrouwen.
Dat staat vast als een deur die slaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geen speld tussen te krijgen
Heroïsche uitspraken in deze SC.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat staat vast als een deur die slaat.
Meestal he.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heroïsche uitspraken in deze SC.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:46 schreef Kaasrol het volgende:
IK HEB EEN SLAAPPLAATS TIJDENS DE UIT
iWil je erover praten meid?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |