Ga vroeg weg want als je alle vitrines zou willen zien ben je minstens twee dagen zoet, op de eerste foto zie je aan beiden kanten van de zaal vitrines staan, die zijn dubbelzijdig en je hebt hier twee gangen van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
Mooi dagje uit zo te zien, eens naartoe rijden binnenkort.
Daar ligt ook de Orde van de haas, voor bewezen lafheid, de meest opvallende onderscheiding waar ik ooit van heb vernomen.quote:Op maandag 5 september 2011 06:07 schreef _The_General_ het volgende:
Het museum van de Kanselarij der Nederlandse Orden is fantastisch! Zit in een zijvleugel van Paleis het Loo. Kamer na Kamer vol met Nederlandse en andere exotische onderscheidingen. Inclusief onderscheidingen van Hendrik, Wilhelmina,Emma, Claus, Juliana etc. etc.
Klopt een zogenaamde schers of pseudo orde uit Belgiė.quote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Daar ligt ook de Orde van de haas, voor bewezen lafheid, de meest opvallende onderscheiding waar ik ooit van heb vernomen.
dat zijn verdomd goed geschoten foto's clan.quote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Clan het volgende:
Museum van het Korps Rijdende Artillerie
In 1879 zijn officieren van het Korps begonnen voorwerpen en documenten te verzamelen die representatief werden geacht voor het uitbeelden van de geschiedenis van het KRA. In het museum wordt een beeld geschetst van de roemrijke geschiedenis van het Korps met historische documenten en boekwerken, schilderijen, oude handvuurwapens, militaire attributen en gebruiksvoorwerpen en voorbeelden van vroegere uniformen.
http://www.korpsrijdendeartillerie.nl/Museum/index.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sony DSLR-A200quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:39 schreef rubje het volgende:
[..]
dat zijn verdomd goed geschoten foto's clan.D-SLR of gewone pocket camera?
Nu heb ik zelf niet al teveel kennis van fototoestellen, maar hoe zie jij dat het toestel een Sony is?quote:
Online exifreader.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf niet al teveel kennis van fototoestellen, maar hoe zie jij dat het toestel een Sony is?
Dat is een programma op internet?quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Online exifreader.Rubje weet denk ik ook wel hoe dat moet.
Exif is de data die je camera opslaat. Focus lengte, sluitertijd, diafragma, merk, lens etc etc. Er staat een hoop info in.
Ik gebruik deze: http://regex.info/exif.cgi Niet de beste denk ik, maar hij doet het.quote:
Geen gek idee hoor, maar bij een centraal iets zou ik de eerste post bewaren voor meer algemeen en inleiding zoals linkjes naar musea. Bovendien zie ik al Belgie voorbij komen dus maak er wat algemener iets van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:38 schreef Nibb-it het volgende:
Samen met Clan had ik het idee een soort centraal topic te openen over militaire musea in Nederland. Dus bij deze.
fraaie foto's.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef Clan het volgende:
Museum over "Oorlog - Vrede - Vlaamse Ontvoogding", Diksmuide
De 22 verdiepingen van de IJzertoren zijn ingericht als een museum over Oorlog, Vrede en Vlaamse ontvoogding. Het maakt sinds 1998 deel uit van het Vredesmusea-netwerk van de Verenigde Naties.
In 2003 bereikte het museum de Top 10 van meest bezochte musea in Vlaanderen.
Op het IJzertorendomein wordt sinds 2001 het (multicultureel) muziekfestival Ten Vrede georganiseerd.
De IJzertorensite trekt met zijn museum en jaarlijkse activiteiten jaarlijks meer dan 100.000 bezoekers.
De IJzertoren is in 1986 door de Vlaamse overheid erkend als Memoriaal van de Vlaamse ontvoogding. In 1993 werd het geheel geklasseerd als beschermd monument[1].
Met zijn 84 meter is de IJzertoren het hoogste vredesmonument van Europa.
http://www.ijzertoren.org(...)rdeel=2&titel=Museum
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt me dat je vanuit die grote toren wel een leuk uizicht kan hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef rubje het volgende:
[..]
fraaie foto's.Neem aan dat de opnames vanuit de lucht niet door jou zelf zijn geschoten?
Of ben ook een veredelde Para![]()
![]()
Dat was dan deels mijn fout, maar Nederlandse én buitenlandse musea is wel snel in de O.P. aangepastquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Geen gek idee hoor, maar bij een centraal iets zou ik de eerste post bewaren voor meer algemeen en inleiding zoals linkjes naar musea. Bovendien zie ik al Belgie voorbij komen dus maak er wat algemener iets van.
*idee voor deel 2 en verder*
Je kan boven op de toren staanquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef rubje het volgende:
[..]
fraaie foto's.Neem aan dat de opnames vanuit de lucht niet door jou zelf zijn geschoten?
Of ben ook een veredelde Para![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |