Het is een constatering geen waardeoordeel.quote:
quote:[..]
Hangt er ook vanaf waarvoor ze worden geacht zich in te spannen.
Als mensen hun eigen verantwoordelijkheid niet pakken dan houdt het inderdaad snel op.quote:[..]
Soms houdt het wel erg vroeg op.
Klopt maar mensen met blackberry's en dergelijke prullaria noem ik geen onderklasse.quote:Ik neig er ook naar mensen het zoveel mogelijk zelf uit te laten zoeken. Maar als je een onderklasse in stand houdt omdat dat geld oplevert die geen belang heeft bij de maatschappelijke orde die er is voor jouw en mijn belang, dan moet je wel bereid zijn die keer op keer gehoorzaamheid in te knuppelen. Uit hen zelf zal het dan immers niet komen.
Ik heb ook niet zoveel gezien hoor. Maar alsjeblieftquote:
"Kill them all. For the Lord knows them that are His."quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon afknallen, vragen wie het was stellen we later.
Nog?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:47 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Het is zo te zien al een oorlog.
Dus in hoeverre laat je de tegenpartij alles stukmaken en wanneer sla je een keertje duidelijk terug.
Ach, een groot gedeelte van deze lui leeft onder de officiele armoede grens. Geen idee waarom ze liever een blackberry hebben dan een fatsoenlijke woning, maar het is toch echt zo. Enfin, ik ga (als Londenaar) het topic maar eens volgen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef -Techno- het volgende:
Klopt maar mensen met blackberry's en dergelijke prullaria noem ik geen onderklasse.
Jezus.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:51 schreef Aether het volgende:
Al gepost?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat tuig ziekenhuizen in brand wil steken, is het al verder dan een oorlog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Is dit de eerste keer in je leven dat je rellen ziet ofzo?
Dan is er iets mis met de armoedegrens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach, een groot gedeelte van deze lui leeft onder de officiele armoede grens. Geen idee waarom ze liever een blackberry hebben dan een fatsoenlijke woning, maar het is toch echt zo. Enfin, ik ga (als Londenaar) het topic maar eens volgen.
Mij ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop het, het houdt me bezig.
Ik denk het alleen niet, dit is niet 1 generatie hè, dit is het effect van generaties
Eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met de armoedegrens.
het ging over collateral damage, niet over het tuig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als dat tuig ziekenhuizen in brand wil steken, is het al verder dan een oorlog.
Afschieten. Geen medelij.
Daar geloof ik dus echt niks van.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach, een groot gedeelte van deze lui leeft onder de officiele armoede grens. Geen idee waarom ze liever een blackberry hebben dan een fatsoenlijke woning, maar het is toch echt zo. Enfin, ik ga (als Londenaar) het topic maar eens volgen.
Niet dat het ook maar iets afdoet aan het gevoel van de mensen die rellen. Je kunt de grenswel naar beneden trekken, maar dan denken die mensen niet opeens:'Ow, god. Ik ben niet arm. Laat ik maar weer naar huis gaan.'quote:
Alweer een lost generation inderdaad.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop het, het houdt me bezig.
Ik denk het alleen niet, dit is niet 1 generatie hè, dit is het effect van generaties
quote:Libië noemt relschoppers Londen 'vreedzaam'
De relschoppers en plunderaars die sinds zaterdag huishouden in onder meer Londen, zijn volgens het Libische regime ''vreedzame demonstranten'', die op gewelddadige wijze onderdrukt worden door de politie.
Dat heeft onderminister van Buitenlandse Zaken Khaled Kaim woensdag gezegd.
Kaim riep premier David Cameron op ontslag te nemen omdat hij ''alle legitimiteit heeft verloren'' .
Hij sprak van een volksopstand en riep de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties op tot actie tegen de ''flagrante schendingen van de rechten van het Britse volk''.
In Londen en andere Britse steden zijn sinds zaterdag honderden jongeren opgepakt die zich schuldig hadden gemaakt aan geweldpleging, vernieling, brandstichting en plunderingen.
Veel Britten menen dat de politie aanvankelijk niet hard genoeg optrad tegen de relschoppers.
http://www.nu.nl/buitenla(...)onden-vreedzaam.html
Nee, ze hebben gewoon een vertekend beeld en verkeerde prioriteiten. Het heeft volgens mij niet zo veel te maken met waar de armoedegrens al dan niet ligtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet dat het ook maar iets afdoet aan het gevoel van de mensen die rellen. Je kunt de grenswel naar beneden trekken, maar dan denken die mensen niet opeens:'Ow, god. Ik ben niet arm. Laat ik maar weer naar huis gaan.'
Die weten ze dan verdomd goed te verbergen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:54 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Mij ook.
Aan de andere kant zijn er zoveel rellen geweest in de geschiedenis, om uiteenlopende redenen, ook gewoon uit pure hebzucht. Tijdens het romeinse rijk bijvoorbeeld, jongeren sloegen 's nachts aan het verkrachten moorden en plunderen. Het is denk ik van alle tijden. En dit is niet eens het ergste wat het kan zijn. Enige moraal is nog wel aanwezig, ergens.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus echt niks van.
Libië heeft het trollen ook goed onder de knie.quote:
Hier kon je op wachten natuurlijk. Maar zelfs zonder serieuzer ingrijpen van de Britse overheid maken ze al zo'n statementquote:
Dát zit al generaties fout, pak dat eerst aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon een vertekend beeld en verkeerde prioriteiten. Het heeft volgens mij niet zo veel te maken met waar de armoedegrens al dan niet ligt
Voor bepaalde individuen inderdaad het achterliggende probleem.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gebrek aan een vaderfiguur.Gebrek aan een vuistslag in hun gezicht, wat ik je brom.
Het schijnt dat ze een no flying zone over het VK willen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Libië heeft het trollen ook goed onder de knie.
The Notting Hill Carnival is helemaal te gek.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ben je er ooit weleens geweest in die wijken?
Enig idee wat voor schulden ze hebben, nou ja teveel om op te noemen?
Wat het wél is, het is een klap in het gezicht van de vele vele die ook onder de armoedegrens leven en hun kinderen en zichzelf wél goed onderhouden en ondanks alle ellende er iets van proberen te maken.
Want alles en iedereen wordt nu over een kam geschoren.
Iran was gister ook al lekker bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Libië heeft het trollen ook goed onder de knie.
Heel London is te gek, zelfs Barking, alhoewel, je moet goed zoekenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
The Notting Hill Carnival is helemaal te gek.
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:59 schreef Kingstown het volgende:
Was trouwens al gezegd dat het waterkanon ingezet mag worden van Cameron?
Toch ben ik van mening dat dat ook een groot stuk eigen verantwoordelijkheid is.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát zit al generaties fout, pak dat eerst aan.
Nederland heeft de afgelopen 10 jaar twee landen helpen bezetten en doet nu mee aan het kielhalen van een derde. Wat zijn we toch moreel en vreedzaam vergeleken met Libië.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeleken bij Libië is bijna elk land vreedzaam.
Ten eerst omdat een groot deel van die relschoppers nog nat achter de oren zijn. Ten tweede wat hebben ze aan een flatscreen als ze geen huis hebben om in te leven of geld hebben om de elektriciteit rekening te betalen.quote:
Welke wijken? Weet jij waar al die relschoppers vandaan komen?quote:Ben je er ooit weleens geweest in die wijken?
Nee jij wel? Nogal een aanname om te denken dat al die jongeren schulden hebben.quote:Enig idee wat voor schulden ze hebben, nou ja teveel om op te noemen?
Dat ben ik met je eens.quote:Wat het wél is, het is een klap in het gezicht van de vele vele die ook onder de armoedegrens leven en hun kinderen en zichzelf wél goed onderhouden en ondanks alle ellende er iets van proberen te maken.
Op zich heb je gelijk maar in de praktijk werkt het anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch ben ik van mening dat dat ook een groot stuk eigen verantwoordelijkheid is.
Prachtig. Hem afbranden hoe hij dat in godsnaam allemaal kan weten en het over 1 kam scheren...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ben je er ooit weleens geweest in die wijken?
Enig idee wat voor schulden ze hebben, nou ja teveel om op te noemen?
Wat het wél is, het is een klap in het gezicht van de vele vele die ook onder de armoedegrens leven en hun kinderen en zichzelf wél goed onderhouden en ondanks alle ellende er iets van proberen te maken.
Je zult ze wel moeten ondersteunen, maar naar mijn idee iedereen die niet bereid is zich in te zetten meteen laten vallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk maar in de praktijk werkt het anders.
quote:
quote:A couple more key points from Cameron's statement just now:
• Nothing is off the table
• Contingency are now plans in place for water cannon to be available at 24 hours' notice.
He added:
This continued violence is simply not acceptable and it will be stopped. We will not allow a culture of fear to exist on our streets
"Cobra agreed whatever resources need they will get. Whatever tactics police feel need to employ they will have legal backing."
Lijkt eerder op G20 of studentenprotesten van 2010.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Today's edition of Iranian newspaper Javan carries a front-page picture of London police confronting rioters. The headline reads: "Britain's throat in the claws of oppressed rebels". BBC Monitoring express some doubt as to whether the photograph actually depicts this week's events.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát zit al generaties fout, pak dat eerst aan.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niks kunnen, je maakt een verkeerde aanname.
Een ding even heel duidelijk maken:
Dit is geen rel, geen revolutie, ze vechten niet voor een beter bestaan.
Dit is scum dat rooft en plundert omdat...het kan!
Is te verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Today's edition of Iranian newspaper Javan carries a front-page picture of London police confronting rioters. The headline reads: "Britain's throat in the claws of oppressed rebels". BBC Monitoring express some doubt as to whether the photograph actually depicts this week's events.
Dat laten vallen is al gebeurd, dan krijg je gangs.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zult ze wel moeten ondersteunen, maar naar mijn idee iedereen die niet bereid is zich in te zetten meteen laten vallen.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:03 schreef Drive-r het volgende:
Ach, Tottenham is ook echt geen fijne wijk. Kom er wel eens voor voetbal, maar dan loop je gelukkig met een grote groep lui daar rond. Neasden is ook al zo'n ellende, daar loop je van dichtgespijkerde woning naar dichtgespijkerde woning... maar er groeien wel kinderen op.
Dit soort rellen hebben er verder weinig mee te maken, maar Engeland heeft een goeie voedingsbodem voor dit soort onrust.
En die dien je hard genoeg aan te pakken zodat ze niet dit soort onzin in hun hoofd krijgen. Helaas is het daar mis gegaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat laten vallen is al gebeurd, dan krijg je gangs.
Iran:quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:04 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Is te verwachten natuurlijk.
Ze houden het daar vol spanning elke minuut in de gaten, en zullen het direct laten weten als ze vinden dat er mensenrechten of iets als dat worden geschonden. De westerse wereld, met haar voorbeeldfunctie, doet dat immers ook al decennia.
Ja wat moet je dan.
Zeg ik.quote:
twitter:aboutbrum twitterde op woensdag 10-08-2011 om 13:01:56BBC WM reporting that a 32 year old man has been arrested on suspicion of the murder of the three people last night. #birminghamriots reageer retweet
Zijn de Hell's Angels al verdwenen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En die dien je hard genoeg aan te pakken zodat ze niet dit soort onzin in hun hoofd krijgen. Helaas is het daar mis gegaan
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Iran:
[ afbeelding ]
Beetje hopen dat het misgaat zodat ze kunnen gillen over de gemene Engelsen, terwijl ze zelf mensen ophangen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:07 schreef Happel het volgende:
twitter:aboutbrum twitterde op woensdag 10-08-2011 om 13:01:56BBC WM reporting that a 32 year old man has been arrested on suspicion of the murder of the three people last night. #birminghamriots reageer retweet
Heeft weinig met de rellen te maken maar mooi dat de dader is aangehouden terwijl de politie toch aardig druk is.quote:
Mwa, die worden ook niet echt hard aangepakt hè. Maar inderdaad, dan kom je weer bij bewijslasten enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn de Hell's Angels al verdwenen?
Uitzonderingen zullen vast wel de regel bevestigen. De daders zijn allemaal kansloos. Wat niet wil zeggen dat alle kanslozen ook daders zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Prachtig. Hem afbranden hoe hij dat in godsnaam allemaal kan weten en het over 1 kam scheren...
... om vervolgens wel zeker te zijn van je eigen stelling en iedereen als armoedig weg te zetten (over 1 kam scheren).
Ja maar daar zit een hoop zwart geld, en de economie kan niet zonder zwart geld.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, die worden ook niet echt hard aangepakt hè. Maar inderdaad, dan kom je weer bij bewijslasten enzo.
Het blijft een ontzettend complexe zooi, de maatschappij
net de vader van 1 van die jongens op tv, zo triestquote:
Trololololo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Libie:
Kaim riep premier David Cameron op ontslag te nemen omdat hij ''alle legitimiteit heeft verloren''
''vreedzame demonstranten'', die op gewelddadige wijze onderdrukt worden door de politie.![]()
Hij sprak van een volksopstand en riep de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties op tot actie tegen de ''flagrante schendingen van de rechten van het Britse volk''.![]()
![]()
Meen gelezen te hebben dat die jongeren de moskee aan het beschermen waren. Auto kwam uit het niets op de groep afrijden en schepte er een paar. Verdween daarna weer in de avond/nacht. Heeft zeker verband met de ongeregeldheden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft weinig met de rellen te maken maar mooi dat de dader is aangehouden terwijl de politie toch aardig druk is.
Aangepakt worden ze wel met de mogelijkheden die er zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, die worden ook niet echt hard aangepakt hè. Maar inderdaad, dan kom je weer bij bewijslasten enzo.
Het blijft een ontzettend complexe zooi, de maatschappij
Nou...het ging om mensen die bezig waren hun eigen spullen/community te verdedigen, dus er is toch wel een relatie.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft weinig met de rellen te maken maar mooi dat de dader is aangehouden terwijl de politie toch aardig druk is.
Ik verbaas me er echt over. Libie is echt aan het trollen. Ik dacht altijd dat trollen iets was voor een individueel persoon op internet, maar dit is gewoon een heel land, een hele regering die lekker aan het trollen is. Hopelijk krijgen ze een permaban.quote:
Klopt, dat is mosterd na de maaltijd en los daarvan een veel te grove ingreep. Ik kan echter het idee er achter wel begrijpen: machteloosheid, woede. Hopelijk worden er ontzettend veel daders alsnog gepakt en berecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aangepakt worden ze wel met de mogelijkheden die er zijn.
Het geroep om met scherp te schieten, vind ik gevaarlijker dan die rellen die ze in Engeland om de zoveel tijd weer eens hebben.
Tuurlijk, die relschoppers hebben ff een auto gekaapt daar ingereden en weer weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Meen gelezen te hebben dat die jongeren de moskee aan het beschermen waren. Auto kwam uit het niets op de groep afrijden en schepte er een paar. Verdween daarna weer in de avond/nacht. Heeft zeker verband met de ongeregeldheden.
Is voor Cameron wel het meest irritant. Verder kunnen ze niet veel anders dan trollenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt over. Libie is echt aan het trollen. Ik dacht altijd dat trollen iets was voor een individueel persoon op internet, maar dit is gewoon een heel land, een hele regering die lekker aan het trollen is. Hopelijk krijgen ze een permaban.
Interessant filmpje.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
Filmpje van LibDeb leider Clegg die waarschuwde voor riots als Tories gekozen zouden worden.
Of ze hebben gewoon een auto?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk, die relschoppers hebben ff een auto gekaapt daar ingereden en weer weg.
Of zouden anderen belangen meespelen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou...het ging om mensen die bezig waren hun eigen spullen/community te verdedigen, dus er is toch wel een relatie.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-birmingham-14471405
"Goeie" propagandaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt over. Libie is echt aan het trollen. Ik dacht altijd dat trollen iets was voor een individueel persoon op internet, maar dit is gewoon een heel land, een hele regering die lekker aan het trollen is. Hopelijk krijgen ze een permaban.
Best mogelijk ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tuurlijk, die relschoppers hebben ff een auto gekaapt daar ingereden en weer weg.
Obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Libie:
Kaim riep premier David Cameron op ontslag te nemen omdat hij ''alle legitimiteit heeft verloren''
''vreedzame demonstranten'', die op gewelddadige wijze onderdrukt worden door de politie.![]()
Hij sprak van een volksopstand en riep de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties op tot actie tegen de ''flagrante schendingen van de rechten van het Britse volk''.![]()
![]()
Weleens van liquidaties gehoord?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of ze hebben gewoon een auto?Ik verwacht wel dat er verband zit tussen de ongeregeldheden en deze daad.
Standaardvoorspelling. Als je teveel uitgeeft, moet je wel krimpen. Dat kutjesvolk dat niet snapt, betekent niet dat je dan maar schuld moet blijven opbouwen. Gasten als Clegg zorgen ervoor dat een heel land naar de kloten gaat.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:15 schreef Kingstown het volgende:
Filmpje van LibDeb leider Clegg die waarschuwde voor riots als Tories gekozen zouden worden.
Of idioten die de boel verder willen laten escaleren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weleens van liquidaties gehoord?
En de kans grijpen?
Liquidatiekanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koffiekan, theekan, Sandokan.
Back in the day gingen de rellen nog ergens over.quote:The Old Price Riots of 1809 (also sometimes referred to as the O.P. or OP riots) were caused by rising prices at the new Theatre at Covent Garden, London, after the previous one had been destroyed by fire. Covent Garden was one of two “patent” theatres in London in the nineteenth century, along with Drury Lane. When Drury Lane was burned down, Covent Garden became the premiere theatre in that time. The riots lasted three months, and ended with John Philip Kemble, the manager of the theatre, being forced to make a public apology.
Uhm, ga je nu Clegg de schuld geven? Heeft die man ooit geregeerd ofzo?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Standaardvoorspelling. Als je teveel uitgeeft, moet je wel krimpen. Dat kutjesvolk dat niet snapt, betekent niet dat je dan maar schuld moet blijven opbouwen. Gasten als Clegg zorgen ervoor dat een heel land naar de kloten gaat.
Tuurlijk, kan ook, maar ik verwacht het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weleens van liquidaties gehoord?
En de kans grijpen?
Welk deel van "gasten als" snap je niet? Ik verbaas me telkens over jouw onvermogen om geschreven dingen te begrijpen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm, ga je nu Clegg de schuld geven? Heeft die man ooit geregeerd ofzo?
3 maanden rellen voor een 'Sorry!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Morendo het volgende:
Back in the day gingen de rellen nog ergens over.
Clegg behoort niet tot de groep "gasten als Clegg". Goed om te weten!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welk deel van "gasten als" snap je niet? Ik verbaas me telkens over jouw onvermogen om geschreven dingen te begrijpen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Back in the day gingen de rellen nog ergens over.
Principe kwestiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
3 maanden rellen voor een 'Sorry!' !?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |