ONZ: The Next Generation!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Geen, die kleuters kennen me toch niet.
ONZ the retarded generation meerquote:
Nee, je bent maar een assistent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ja mensen, help mij even tijdens een saaie werkdag!
oeh lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)t.carrier/index.html
China is goed bezig![]()
Over 50 jaar eten we allemaal chinees
weet ik niet, is alles goed met jou?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles dus goed met mij? Ben blij om dat te horen.
Hoe bevalt je huis?
Des te meer reden om hier te hangen, in plaats van de poten uit mijn lijf te lopen voor iedereen hier!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef rival het volgende:
moet alleen nog een douchecabine, die ga ik vanavond halen.. maar die komt er waarsch pas dit weekend in... en dan ga ik verhuizen
Ik heb het nog niet over mij gehad johquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef rival het volgende:
weet ik niet, is alles goed met jou?
Ja goed, zit er al bijna in
moet alleen nog een douchecabine, die ga ik vanavond halen.. maar die komt er waarsch pas dit weekend in... en dan ga ik verhuizen
Goed puntquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Des te meer reden om hier te hangen, in plaats van de poten uit mijn lijf te lopen voor iedereen hier!
Mijn voorkeur gaat uit naar Bami.... lichtelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nasi dan. Ben geen grote Bami fan.
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Bami.... lichtelijk.
quote:
Sowieso!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet over mij gehad joh
Woei! Bijna![]()
Vast veel zin in
omg iedereen rennen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!
Ik ben nu een nasi extremist
ik zal het de aivd laten weten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!
Ik ben nu een nasi extremist
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal uitgekeken op "chinees". Echt chinees vast nog niet, maar de vernederlandste meuk eet ik vrijwel nooit meer...
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.
Als ik iets haal is het meestal bij de Thaiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.
Mijn buurt-chinees bakt alleen patat. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn buurt-chinees bakt alleen patat. Zoals het hoort.
ik hou van pittigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Vieze hete prutt'l, dat aziatische vret'n.
Die van mij is een held. Spleekt geen woold nedellands maar gooide pas wel een bak heet frituurvet over berberse overvallertjes heen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"
Dan heb ik bij deze een nieuwe Snack sjinees!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij is een held. Spleekt geen woold nedellands maar gooide pas wel een bak heet frituurvet over berberse overvallertjes heen.
En toen werd hij aangeklaagd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij is een held. Spleekt geen woold nedellands maar gooide pas wel een bak heet frituurvet over berberse overvallertjes heen.
"Chinees"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan heb ik bij deze een nieuwe Snack sjinees!Wat een held
Hoe heet ie?
Dat is ook alweer drie jaar geleden ofzo tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verstandig inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
De berbertjes hebben zich nooit meer vertoond.
Hier zit heulemaal niksquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"
Ik heb een Wok Away om de hoek, en een paar deuren verder een Japans Sushi restaurantquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.
Details!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook alweer drie jaar geleden ofzo toch
Ja he?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een Japans sushi restaurant!Je verwacht het niet!
Uniek!
Hij deed me denken aan die Chinees van Gremlins.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verstandig inderdaad
Wel uiteraard goed actie van Ping (of hoe ie ook heet)
Ik vind eten van elke Chinees in NL al jaren te ranzig voor woorden. De enige nasi en bami die ik eet zijn degene die ik zelf (of mijn moeder of zus) maakt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal uitgekeken op "chinees". Echt chinees vast nog niet, maar de vernederlandste meuk eet ik vrijwel nooit meer...
wagamamaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he?Kei Japans istie!
Het heet iets van mokomomodomodiedoyuminogiets.
Ik ga er toch nooit heen, want het is echt een restaurant-restaurant... ik ga vaker naar SOHO, voor onbeperkt suhiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
Ik zou trouwens wel naar een paspoort vragen aangezien de meeste sushi restaurnts tegenwoordig gerund worden door chinezen
Lekker.. Genoeg keuze dus, mocht je er toch een keer erheen willen/moeten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef HeatWave het volgende:
BIj mij zit vrij veel, toko, 2 chinezen, wokschuur, febo, paar lunchrooms, maar eigenlijk kom ik er vrijwel nooit.
En we hadden een viskraam.
Nee niet diequote:
Mwah, heel soms haal ik er nog wel iets, als je heel ver wegblijft bij de top10 (babi pangang, chop choi etc etc) en je gaat voor een wat obscuurder gerecht is het soms nog wel te eten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind eten van elke Chinees in NL al jaren te ranzig voor woorden. De enige nasi en bami die ik eet zijn degene die ik zelf (of mijn moeder of zus) maakt!
Als je over een uurtje in Enschede kan zijnquote:
Boeiend wat erin zit. Als het maar smaakt toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan die Chinees van Gremlins.
Hij verkocht ook een fiets en televisie toen ik er was, dus het zou me niks verbazen als hij rare geïmporteerde beesten verkocht, levend of als kroket.
Foe yong haiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, heel soms haal ik er nog wel iets, als je heel ver wegblijft bij de top10 (babi pangang, chop choi etc etc) en je gaat voor een wat obscuurder gerecht is het soms nog wel te eten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lekker.. Genoeg keuze dus, mocht je er toch een keer erheen willen/moeten.
Jammer van de viskraam. Weg vanwege de stankoverlast?
Ja, *poef* zo in één keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
Jammer van de viskraam. Weg vanwege de stankoverlast?
Ik ben er al!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je over een uurtje in Enschede kan zijn.
Lijkt wel een Londense Fish 'n Chips kraam zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, knaluitverkoop
Niks voor mij. Ik hou van buitenlandse cuisine, maar al die pepers en zo hoeft van mij niet...quote:
Ze hebben wel lekker eten bij dat hippe fabriekjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet dieDie ken ik wel eentje ja... vlakbij de Paradiso.
Maar dit is een restaurant, geen hip keten-fabriekje.
Helaasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je over een uurtje in Enschede kan zijn.
Die tent is zo heerlijk sfeerloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel lekker eten bij dat hippe fabriekje
O dat geloof ik goed hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel lekker eten bij dat hippe fabriekje
Tukkers bliev'n piepers, geen pepers?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik hou van buitenlandse cuisine, maar al die pepers en zo hoeft van mij niet...
Ik ben ook niet zo van het pittige... (Verrotte smaakpapillen, cadeautjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Niks voor mij. Ik hou van buitenlandse cuisine, maar al die pepers en zo hoeft van mij niet...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, hollandse kost is al helemaal niet aan mij besteed... brrrr... dat vieze geprak...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tukkers bliev'n piepers, geen pepers?
zoiets hebben wij hier ook. zit in een oude renault fabriek of dealerpand oid... en is niet erg goedkoop.... zit ELKE dag helemaal volgepakt daar!quote:
Ja, want stel je voor dat je er een atoombom van kan maken!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
Lekker man beetje pittig.. Ken iemand die heerlijke pittige saté maakt..
Oh kan ik wel in door blijven eten
Helaas is het recept familiegeheim..
Jij kent mijn vader?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
Ken iemand die heerlijke pittige saté maakt..
Oh kan ik wel in door blijven eten
Helaas is het recept familiegeheim..
Klinkt als Hotel de Goudfazant, of hoe dat ook alweer heette.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets hebben wij hier ook. zit in een oude renault fabriek of dealerpand oid... en is niet erg goedkoop.... zit ELKE dag helemaal volgepakt daar!
*ching ching*
ik kan heel goed tegen pittig eten, maar meestal als ik dan "pittig"kies in een restaurant, en het voor mn neus krijg vraag ik me af waar de pit isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Zelfs van de chocola met peper kan ik maar een stukje per keer op
Ik moet gewoon werken hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet iedereen allemaal leuke dingen vandaag
nee, Dauphine!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt als Hotel de Goudfazant, of hoe dat ook alweer heette.
Amsterdam Zuid meen ik, met het pondje en zo. Naast M-Lab
Wij lopen altijd voor in Amsterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt wel een Londense Fish 'n Chips kraam zo
werken?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Tadek! (kom maar op met de turkengrappenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.. hoe heet ie?
+1quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan heel goed tegen pittig eten, maar meestal als ik dan "pittig"kies in een restaurant, en het voor mn neus krijg vraag ik me af waar de pit is![]()
Eeeuuhmm HALLO?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Dat dusquote:
Zeker met rellend tuig jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij lopen altijd voor in Amsterdam.
en dan 9/10 keer dat je tafelgenoot maar blijft zeggen dat t zo pittig isquote:
Bij BNR. Is een goed restaurant hoorquote:
Ik denk dat ik vrijdag ook ga thuiswerken. Ben wel toe aan een dagje vrijquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan 9/10 keer dat je tafelgenoot maar blijft zeggen dat t zo pittig isen zicht het peentjes zweet
Heel de maand augustus op vrijdags vrijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:36 schreef Spijker83 het volgende:
Vrijdag vrij nemen.. Beste idee ooit.. Ga ik zo ook maar eens regelen.. Heb nog veel te doen voor het weekend..
Jaloers!! Wel relaxed voor jequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heel de maand augustus op vrijdags vrij
Ik werk op een suf kantoor met mini-raampjes en een airoc systeem uit de jaren 30.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Jij hebt zeker ook één dag per week nodig om al die naakte vrouwelijke fans uit alle hoeken van je appartement te vissen hè?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heel de maand augustus op vrijdags vrij
wederom, +1quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan 9/10 keer dat je tafelgenoot maar blijft zeggen dat t zo pittig isen zicht het peentjes zweet
klopt is goed, maar zoveel tafeltjes in die ruimte... net een eetfabriekquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij BNR. Is een goed restaurant hoor(zit ook sportschool/zwembad achter/onder/in dat pand.)
Was het maar zo een feest, ik doe het gewoon in parkjes in utrecht...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook één dag per week nodig om al die naakte vrouwelijke fans uit alle hoeken van je appartement te vissen hè?
Bitch please, die hosseltjes van hem ontbinden vanzelf hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook één dag per week nodig om al die naakte vrouwelijke fans uit alle hoeken van je appartement te vissen hè?
Klopt, maar heb je er al eens gegeten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:43 schreef rival het volgende:
klopt is goed, maar zoveel tafeltjes in die ruimte... net een eetfabriek
ja, daarom zei ik klopt is goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar heb je er al eens gegeten?
Ik heb meer dan genoeg zelfsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:50 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt de zon.. Doe eens delen
Yes! * doet vreugdedans want hij komt inderdaad nu net ff doorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg zelfs* Barbusse zwaait zon richting het hoge noorden
Dat heb je snel gedaan!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef rival het volgende:
Dat meisje dat ik in de kroeg achter had gelaten he, was een goede zet, ze is zwanger
Wait, whúúúúúd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef rival het volgende:
Dat meisje dat ik in de kroeg achter had gelaten he, was een goede zet, ze is zwanger
Bejaardenseks?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please, die hosseltjes van hem ontbinden vanzelf hoor
Graag gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Yes! * doet vreugdedans want hij komt inderdaad nu net ff door
Lakemanquote:'Sterkere vermoedens gesjoemel jaarcijfers Schiphol'
Laatste update: 10 augustus 2011 10:54 info
AMSTERDAM – Dat Schiphol een onderzoeksrapport naar de mogelijke manipulatie van de jaarcijfers over 2010 niet openbaar wil maken, versterkt de vermoedens van Pieter Lakeman, voorzitter van Stichting Onderzoek Bedrijfs Informatie (SOBI).
Eind vorig jaar uitte Lakeman zijn vermoeden dat Schiphol de jaarcijfers manipuleerde om de top extra bonussen te kunnen uitkeren.
Ook zou de luchthaven zich schuldig hebben gemaakt aan omstreden vastgoedtransacties, meldden verschillende (ex-)werknemers van de luchthaven destijds.
Die klokkenluiders vroegen Lakeman onderzoek te doen naar mogelijk wanbeleid, maar Lakeman wilde het bestuur van Schiphol eerst zelf de gelegenheid geven om die ‘misstanden’ aan te pakken.
Huisadvocaat
SOBI zet vraagtekens bij de onafhankelijkheid van dat onderzoek. ”Als je écht wilt onderzoeken of er boekhoudkundig gemanipuleerd is, stuur je er niet een advocaat als verantwoordelijk boekhouder op af. En al helemaal niet je éigen advocaat”, aldus de voorzitter van SOBI woensdag in een persbericht.
Lakeman zegt herhaaldelijk verzocht te hebben om die onderzoeksrapportage openbaar te maken, maar dat zou Schiphol hem hebben geweigerd. Lakeman noemt het een “schoolvoorbeeld van een schoonwasrapport”.
Staatbedrijf
De bal ligt nu bij Schiphol, licht een woordvoerder toe. "De luchthaven moet beter beargumenteren waarom dat onderzoek niet openbaar gemaakt hoeft te worden."
Omdat Schiphol een staatsbedrijf is, verwacht de stichting dat het nieuws tot discussie zal leiden in Den Haag. Op basis van de reactie van Schiphol zal SOBI zich beraden over eventuele vervolgstappen.
Schiphol komt later met een reactie, aldus een persvoorlichter.
DSB
In 2009 kreeg Lakeman landelijke bekendheid met zijn oproep aan rekeninghouders van DSB Bank om hun geld daar weg te halen.
Nogal!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lakeman![]()
Wat een eng kereltje is dat
FB to rule the worldquote:Facebook lanceert Whatsapp-concurrent
Laatste update: 10 augustus 2011 08:51 info
AMSTERDAM - Facebook heeft een losse applicatie voor smartphones gelanceerd waarmee leden van de netwerksite over het internet berichten naar elkaar kunnen sturen, vergelijkbaar met Whatsapp.
Foto: AFP
De instant messaging-dienst Facebook Messenger is vanaf woensdag te gebruiken in de Verenigde Staten, Canada, het Verenigd Koninkrijk en Ierland.
De komende weken zal de app in meer landen uitgebracht worden, ook in Nederland.
Losse app
Volgens Facebook wordt het versturen van berichten naar vrienden nu nog makkelijker. Het is niet nodig hiervoor de al bestaande Facebook applictie te openen. Facebook Messenger is een op zichzelf staande applicatie.
De dienst zal naast op smartphones ook werken op normale telefoons, communiceren loopt dan via sms.
Functies
In de app is het mogelijk om groepsberichten te versturen, foto's toe te voegen en de locatie van vrienden te bekijken of de eigen locatie te delen. De dienst is nog niet direct beschikbaar voor Blackberry, maar een applicatie voor dit platform staat wel op de plannning.
Bij Blackberry zal Facebook moeten concurren met de bijgeleverde dienst Blackberry Messenger. Op andere telefoons is Whatsapp erg populair. Het voordeel van Facebook kan zijn dat berichten gestuurd kunnen worden naar vrienden en je deze persoon dus niet in je telefoonboek hoeft te hebben.
Sms-verkeer
De Nederlandse providers KPN, T-Mobile en Vodafone hebben eerder dit jaar al aangegeven last te hebben van diensten als Whatsapp omdat er daardoor minder sms'jes verstuurd worden en de providers daar dus minder aan verdienen.
Dat wordt vast een succes, die iPhone app van Facebook is ook al zo geweeeeeeeeeeeeeeldig!quote:
Die is niet helemaal 100. Jammer dat zo een instituut en onderzoek gedaan moet worden door een volstrekt ongeloofwaardig en labiel persoon.quote:
Waarom is uitgerekend DIE gast voorzitter van de SOBI?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lakeman![]()
Wat een eng kereltje is dat
Hij is de oprichterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom is uitgerekend DIE gast voorzitter van de SOBI?
Ahaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
nie van mij hoor, van degene na mij gok ik
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
...Return of the King extended edition kijken (ben hem ana t opvoeden, hij had LOTR nog nooit gezien) en daarna knalharde buttsex.
Oh, dus de organisatie is er eigenlijk helemaal niet om transparantie in het financiële reilen en zeilen te bevorderen maar om ervoor te zorgen dat als er iets niet goed is het bedrijf in 3 maanden falliet is? My bad, je m´excuze.quote:
Dat is toch hetzelfde? Arm Schiphol, dat wordt voortaan vliegen vanaf Duitsland.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dus de organisatie is er eigenlijk helemaal niet om transparantie in het financiële reilen en zeilen te bevorderen maar om ervoor te zorgen dat als er iets niet goed is het bedrijf in 3 maanden falliet is? My bad, je m´excuze.
welke software moet ik daarvoor hebben?quote:Beveiligingssysteem verraadt computerdief
ALMERE - In Almere heeft de politie de dief of heler van een computer opgepakt, nadat hij zichzelf keurig herkenbaar op de foto had gezet. Deze 35-jarige Almeerder stuurde, zonder het zelf te beseffen, informatie door naar de rechtmatige eigenaar. Daardoor kon de politie hem eenvoudig aanhouden. De verdachte wist niet dat de computer was uitgevoerd met een speciaal beveiligingssysteem, meldde de politie woensdag.
De computer was buit gemaakt bij een inbraak in Lelystad. Na de diefstal werd het beveiligingssysteem geactiveerd. De computergebruiker verzond vervolgens niet alleen foto's, maar ook informatie over zijn adres, waardoor de politie hem zonder verder speurwerk in de kraag kon vatten.
De Almeerder wordt gehoord. Meer aanhoudingen worden niet uitgesloten
Jezusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:55 schreef rival het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jezus
vertel dat rical zelf danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat we niet op het kamp wonenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
en waarom noem je me niet gewoon jor(dy)?
De beste man is niet helemaal lekker. Hij heeft de staat ook meer gekost dan opgeleverd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dus de organisatie is er eigenlijk helemaal niet om transparantie in het financiële reilen en zeilen te bevorderen maar om ervoor te zorgen dat als er iets niet goed is het bedrijf in 3 maanden falliet is? My bad, je m´excuze.
13 jaar studeren!?!quote:Pieter Lakeman werd geboren in 1942 in Amsterdam als zoon van een artsenechtpaar. Vanaf 1960 tot en met 1973 studeerde hij eerst zes jaar natuurkunde en daarna zes jaar econometrie aan de Universiteit van Amsterdam. Na twee jaar te hebben gewerkt bij de havenonderneming Van Ommeren, richtte hij in 1976 de Stichting Onderzoek Bedrijfs Informatie (SOBI) op, waarvan hij nog altijd de voorzitter is.[1]
quote:
Macht der gewoontequote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
en waarom noem je me niet gewoon jor(dy)?
Dat hoor ik voor het eerstquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat we niet op het kamp wonen.
Toch jammer, dat lijkt me juist zo gezellig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat we niet op het kamp wonen.
maar, vertel!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Macht der gewoonte(op Fok! dan
)
WTF!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dan aan je luister kwaliteiten ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer in de file staan op de ringquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde? Arm Schiphol, dat wordt voortaan vliegen vanaf Duitsland..
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
WTF!
Jordy is geen kampernaam
en anders heeft dat kleine kutzangventje het voor mij verpest, maar ik ben van voor zijn tijd dus telt dat nietElke naam eindigend op een Y is ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harold Wilberforce Clifton?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]"Henk van Ingrid" ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Je Moeder!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke naam eindigend op een Y is ordinair
Waarom stuurt Google mij hier naar toe?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elke naam eindigend op een Y is ordinair
Eindigend op een Aquote:
Die link bewijst wel mijn punt,quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom stuurt Google mij hier naar toe?
http://zwanger.hyves.nl/f(...)am_eindigd_op_een_y/
Google haat me.!
quote:Jay
Joey
Geaney
Danny
Jessy
Kay
Ray
Keany
Bij sommige hoop je toch dat ze een grapje maken.quote:jaylany
delany
dainey
delaney
bailey/Hailey
jaycey
fay
die post was echt te erg iddquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij sommige hoop je toch dat ze een grapje maken.
Anders moeten wij het doen, en ik wil niet meerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is Hyves. Vast niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zat eerst ff te denken: Wat is er anders aan dan FB chat?quote:
Ach, mijn kindje gaat Merlijn heten... vindt ook niet iedereen mooiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent homo, we verwachten niet anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, mijn kindje gaat Merlijn heten... vindt ook niet iedereen mooi
"Songfestival" voor een kind bekt inderdaad ook niet lekker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Jij bent homo, we verwachten niet anders.
Je kan het altijd nog Gordonquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
"Songfestival" voor een kind bekt inderdaad ook niet lekker.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
"Songfestival" voor een kind bekt inderdaad ook niet lekker.
Toen ik deze naam kreeg woonden we hier nog niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
En beide uit Purmerdorp.
Zoek het verband!
Als die geen homo wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Mijn kinderen gaan uiteraard Jan-Julius en Valentijn heten
Geboren Amsterdammerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
En beide uit Purmerdorp.
Zoek het verband!
En door die naam daar terecht gekomen. Het lot kan je niet afwenden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen ik deze naam kreeg woonden we hier nog niet.
Dan voer je die toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb het overigens over mijn roepnaam. Mijn ouders hebben me een naam gegeven en een roepnaam, staat in mijn geboortekaartje zelfs. Rare mensen, vind ik. Mijn officiële naam is wel wat chiquer, want geen Y.
Dan moet ik iedereen gaan bellen om te zeggen dat ze me geen ***** meer mogen noemen, dat is toch ook gek.quote:
dan is dat echt wat ons in Purm brengt..... +1 namelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef L-E het volgende:
Ik heb het overigens over mijn roepnaam. Mijn ouders hebben me een naam gegeven en een roepnaam, staat in mijn geboortekaartje zelfs. Rare mensen, vind ik. Mijn officiële naam is wel wat chiquer, want geen Y.
Welneequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet ik iedereen gaan bellen om te zeggen dat ze me geen ***** meer mogen noemen, dat is toch ook gek.
Heb ik ook eens iets om handen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welnee
Dan heb je tenminste iets te doen
Jij was lunchen. Opbokkuhquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan is dat echt wat ons in Purm brengt..... +1 namelijk
Was dat hip ofzo, in die tijd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan is dat echt wat ons in Purm brengt..... +1 namelijk
Dat verwacht ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Komt je nieuwe functie in gevaar door je lichamelijke ongemakken?
Dat kan ik niet inschatten maar ik geloof je op je woord.quote:
Jezus, wat neo-kolonist ben jijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Mijn kinderen gaan uiteraard Jan-Julius en Valentijn heten
Stuur iedereen een email, veel makkelijker.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan moet ik iedereen gaan bellen om te zeggen dat ze me geen ***** meer mogen noemen, dat is toch ook gek.
Ik ben een rugpatient, zoals dat heet. Operaties gehad en dergelijke, zitten pennen en schroeven in mijn rug, De afgelopen maanden is mijn rug dusdanig overbelast dat ik door de pijn nauwelijks kan bewegen, nu godzijdank betere pijnstilling. Verwachting is dat met wat rust het snel beter gaat, en mijn nieuwe baan is lichamelijk niet belastend, dus daar verwachten we geen problemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet inschatten maar ik geloof je op je woord.
Met een proefperiode is het inderdaad wel lastig om dan niet lekker/ziek te zijn.
Zeker bij langdurige problemen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een rugpatient, zoals dat heet. Operaties gehad en dergelijke, zitten pennen en schroeven in mijn rug, De afgelopen maanden is mijn rug dusdanig overbelast dat ik door de pijn nauwelijks kan bewegen, nu godzijdank betere pijnstilling. Verwachting is dat met wat rust het snel beter gaat, en mijn nieuwe baan is lichamelijk niet belastend, dus daar verwachten we geen problemen.
Ik ben een jonge kolonist?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, wat neo-kolonist ben jij
Auwquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een rugpatient, zoals dat heet. Operaties gehad en dergelijke, zitten pennen en schroeven in mijn rug, De afgelopen maanden is mijn rug dusdanig overbelast dat ik door de pijn nauwelijks kan bewegen, nu godzijdank betere pijnstilling. Verwachting is dat met wat rust het snel beter gaat, en mijn nieuwe baan is lichamelijk niet belastend, dus daar verwachten we geen problemen.
Maar de belangrijke vragen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar goed dat je die andere baan dan hebt genomen/gekregenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, nu even niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar de belangrijke vragen!
Kan je nog doggy en onder de douche neuken?
Ik kon het niet laten om in combinatie met die namen - wat een schatjes van kinderen worden dat - see what I did there?quote:
Klutsquote:
Ik heb juist een hekel aan samen douchen en dus automatisch ook aan doucheneuken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
wat toevallig! Zeg ik onder de douche neuken en dan kom jij binnen
Dat was ook wel 1 van de redenen dat ik iets anders wilde.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar goed dat je die andere baan dan hebt genomen/gekregen
Voor je rug in elk geval
Whoei, dat was leuk! Overdag hadden we telkens zoveel kilometers gesjouwd en de toerist uitgehangen dat het uiteindelijk niet zover is gekomen dat we het wilde nachtleven van Berlijn verkend hebben, maar we gaan gewoon nog een keer terug. Wat een gave stad is dat zeg.quote:
Berlinquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Whoei, dat was leuk! Overdag hadden we telkens zoveel kilometers gesjouwd en de toerist uitgehangen dat het uiteindelijk niet zover is gekomen dat we het wilde nachtleven van Berlijn verkend hebben, maar we gaan gewoon nog een keer terug. Wat een gave stad is dat zeg.
We zijn er zelfs naar een voetbalwedstrijd geweest, dat was pas tof. In het Olympisch stadion. Waar supporters van beide ploegen gewoon door elkaar heen zitten en dat kan daar ook gewoon.quote:
Ik ken je grondige hekel voor douche neuken vandaar de opmerkingquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan samen douchen en dus automatisch ook aan doucheneuken.
Maar toch.
Ik wil er ook naar toe! Nu!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Whoei, dat was leuk! Overdag hadden we telkens zoveel kilometers gesjouwd en de toerist uitgehangen dat het uiteindelijk niet zover is gekomen dat we het wilde nachtleven van Berlijn verkend hebben, maar we gaan gewoon nog een keer terug. Wat een gave stad is dat zeg.
pak je kompas en loop naar het oostenquote:
Ken je me zo goed ja?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken je grondige hekel voor douche neuken vandaar de opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ken je me zo goed ja?Wie ben je, en waarom ben je zo vervelend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat staat er.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Thanks.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie ben je, en waarom ben je zo vervelend..
Dat staat er.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ken je me zo goed ja?Natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn inmiddels twee topics verder.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
Maar hoe is het hier verder, heb ik nog spannende dingen gemist?
/retorische vraag.
Dan kom ik in Apeldoorn uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pak je kompas en loop naar het oosten
LE en Jordy zijn ordinair.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:26 schreef Kluts het volgende:
Maar hoe is het hier verder, heb ik nog spannende dingen gemist?
/retorische vraag.
Gemutlich, zoals het hoortquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
We zijn er zelfs naar een voetbalwedstrijd geweest, dat was pas tof. In het Olympisch stadion. Waar supporters van beide ploegen gewoon door elkaar heen zitten en dat kan daar ook gewoon.
quote:
quote:
Dude, seriously?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
LE en Jordy zijn ordinair.
HW gaat daten met een huisarts(in), of niet, of tochw eer wel, eerst met scharrel naar een NL muziekfestijn niveau'tje tros
MissB is hard aan het werk voor ze op vakantie gaat die haar ouders hebben betaald
Rival is bijna klaar met zijn huis en kan verhuizen dit weekend
Ripley zit in spanje, Eerst in Turkije niet voor de leuk maar voor werk. Turkije was erg heet, spanje is beter
Angel nog steeds nicht. Hetero moet racen en daar moet hij aan vrouwen zitten dus hij is bang voor zijn relatie.
Sammzz gaat naar haar huis in Duitsland vandaag
CL gaat niet naar bush maar wel naar Derek Oglive
Q is Q
Barb zit in de zon
Oh, en bier natuurlijk. En tetten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
LE en Jordy zijn ordinair.
HW gaat daten met een huisarts(in), of niet, of tochw eer wel, eerst met scharrel naar een NL muziekfestijn niveau'tje tros
MissB is hard aan het werk voor ze op vakantie gaat die haar ouders hebben betaald
Rival is bijna klaar met zijn huis en kan verhuizen dit weekend
Ripley zit in spanje, Eerst in Turkije niet voor de leuk maar voor werk. Turkije was erg heet, spanje is beter
Angel nog steeds nicht. Hetero moet racen en daar moet hij aan vrouwen zitten dus hij is bang voor zijn relatie.
Sammzz gaat naar haar huis in Duitsland vandaag
CL gaat niet naar bush maar wel naar Derek Oglive
Q is Q
Barb zit in de zon
Lekkere tetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en bier natuurlijk. En tetten.
Uiteraard! Niks dan het beste verwacht ikquote:
Die niet dusquote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet zeggen op dat moment
Waarom niet? "Je hebt zweetvoeten!" "Maar jij hebt spiegelei tepels, die zijn ja heul veul viezer, iiieeeuuuwww!!!"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet zeggen op dat moment
Verdomde BH'squote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Soms kan je het er ook niet aan afzien als ze ingepakt zijn.
Je had haar beter ingeschat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:40 schreef L-E het volgende:
Mijn collega deelde gisteren met me dat ze spiegeleitepels heeft. Dat beeld raak ik nooit meer kwijt.
Dat is toch het eerste waar je over nadenkt bij het zien van een vrouw?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had nog nooit over haar tepels nagedacht zelfs.
Ik wel tenminste.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste waar je over nadenkt bij het zien van een vrouw?
Ik ben een slechte man.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is toch het eerste waar je over nadenkt bij het zien van een vrouw?
Je laat niet eens te pas en te onpas je geslachtsdeel zien.. Slechte zaak, begin maar met oefenen.quote:
Jij wel?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je laat niet eens te pas en te onpas je geslachtsdeel zien..
Je bent me al eens in het wild tegen gekomen, je zou beter moeten weten met je vraagteken... Maak der gewoon een uitroepteken vanquote:
"Wild" was nog een understatement.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent me al eens in het wild tegen gekomen
Als ze over drie dagen komt kijken loopt dit topic waarschijnlijk nog.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
En Kluts vraagt of ze iets heeft gemist en loopt gewoon weg
Moet ik mijn stukje ook steeds updatequote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze over drie dagen komt kijken loopt dit topic waarschijnlijk nog.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze over drie dagen komt kijken loopt dit topic waarschijnlijk nog.
Nee, sorry man, ik ga niet zoveel naar concerten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand Kreator nog gesignaleerd onlangs?
Nee hoor, over drie dagen ben ik ook nog ordinair, kun je gewoon laten staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ik mijn stukje ook steeds update
Dat is wel lekker makkelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, over drie dagen ben ik ook nog ordinair, kun je gewoon laten staan.
Mogelijk dat Ang3l zn hetero dan wel weer echt hetero is, je weet het niet met die eendagshomo's he, dus een update daar zie ik nog wel gebeuren.quote:
En schijnt hier nog steeds de zonquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, over drie dagen ben ik ook nog ordinair, kun je gewoon laten staan.
Dan heeft hij wel weer een andere hetero die we weer hetero kunnen noemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Mogelijk dat Ang3l zn hetero dan wel weer echt hetero is, je weet het niet met die eendagshomo's he, dus een update daar zie ik nog wel gebeuren.
Hij heeft me gister met vochtige oogjes gezegd dat dit toch echt niet voelt als een eendagsding en dat ik echt wat met hem doe en zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Mogelijk dat Ang3l zn hetero dan wel weer echt hetero is, je weet het niet met die eendagshomo's he, dus een update daar zie ik nog wel gebeuren.
TMIquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft me gister met vochtige oogjes gezegd dat dit toch echt niet voelt als een eendagsding en dat ik echt wat met hem doe en zoDUS NEE!!!!!!!!!!!!!
Ja jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk doet het hem wel wat.. Het schijnt heel erg te prikken
Houden zoquote:
Hier? Neuh. Op je werk ook niet dan? Of heeft die vakantie?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand Kreator nog gesignaleerd onlangs?
Als je het wel wil weten kan ik wel ff wat in een potje doen en langssturen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |