ONZ: The Next Generation!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Geen, die kleuters kennen me toch niet.
ONZ the retarded generation meerquote:
Nee, je bent maar een assistent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ja mensen, help mij even tijdens een saaie werkdag!
oeh lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)t.carrier/index.html
China is goed bezig![]()
Over 50 jaar eten we allemaal chinees
weet ik niet, is alles goed met jou?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles dus goed met mij? Ben blij om dat te horen.
Hoe bevalt je huis?
Des te meer reden om hier te hangen, in plaats van de poten uit mijn lijf te lopen voor iedereen hier!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef rival het volgende:
moet alleen nog een douchecabine, die ga ik vanavond halen.. maar die komt er waarsch pas dit weekend in... en dan ga ik verhuizen
Ik heb het nog niet over mij gehad johquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef rival het volgende:
weet ik niet, is alles goed met jou?
Ja goed, zit er al bijna in
moet alleen nog een douchecabine, die ga ik vanavond halen.. maar die komt er waarsch pas dit weekend in... en dan ga ik verhuizen
Goed puntquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Des te meer reden om hier te hangen, in plaats van de poten uit mijn lijf te lopen voor iedereen hier!
Mijn voorkeur gaat uit naar Bami.... lichtelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nasi dan. Ben geen grote Bami fan.
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Bami.... lichtelijk.
quote:
Sowieso!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet over mij gehad joh
Woei! Bijna![]()
Vast veel zin in
omg iedereen rennen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!
Ik ben nu een nasi extremist
ik zal het de aivd laten weten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!
Ik ben nu een nasi extremist
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal uitgekeken op "chinees". Echt chinees vast nog niet, maar de vernederlandste meuk eet ik vrijwel nooit meer...
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.
Als ik iets haal is het meestal bij de Thaiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.
Mijn buurt-chinees bakt alleen patat. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn buurt-chinees bakt alleen patat. Zoals het hoort.
ik hou van pittigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Vieze hete prutt'l, dat aziatische vret'n.
Die van mij is een held. Spleekt geen woold nedellands maar gooide pas wel een bak heet frituurvet over berberse overvallertjes heen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |