ONZ: The Next Generation!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Geen, die kleuters kennen me toch niet.
ONZ the retarded generation meerquote:
Nee, je bent maar een assistent.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ja mensen, help mij even tijdens een saaie werkdag!
oeh lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)t.carrier/index.html
China is goed bezig![]()
Over 50 jaar eten we allemaal chinees
weet ik niet, is alles goed met jou?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles dus goed met mij? Ben blij om dat te horen.
Hoe bevalt je huis?
Des te meer reden om hier te hangen, in plaats van de poten uit mijn lijf te lopen voor iedereen hier!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef rival het volgende:
moet alleen nog een douchecabine, die ga ik vanavond halen.. maar die komt er waarsch pas dit weekend in... en dan ga ik verhuizen
Ik heb het nog niet over mij gehad johquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:57 schreef rival het volgende:
weet ik niet, is alles goed met jou?
Ja goed, zit er al bijna in
moet alleen nog een douchecabine, die ga ik vanavond halen.. maar die komt er waarsch pas dit weekend in... en dan ga ik verhuizen
Goed puntquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Des te meer reden om hier te hangen, in plaats van de poten uit mijn lijf te lopen voor iedereen hier!
Mijn voorkeur gaat uit naar Bami.... lichtelijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nasi dan. Ben geen grote Bami fan.
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Bami.... lichtelijk.
quote:
Sowieso!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet over mij gehad joh
Woei! Bijna![]()
Vast veel zin in
omg iedereen rennen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!
Ik ben nu een nasi extremist
ik zal het de aivd laten weten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijne vroeger ook. Ik ben radicaal veranderd!
Ik ben nu een nasi extremist
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal uitgekeken op "chinees". Echt chinees vast nog niet, maar de vernederlandste meuk eet ik vrijwel nooit meer...
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.
Als ik iets haal is het meestal bij de Thaiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, dat wordt volgens mij weinig meer gegeten tegenwoordig. Behalve door Henk en Ingrid uiteraard.
Mijn buurt-chinees bakt alleen patat. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn buurt-chinees bakt alleen patat. Zoals het hoort.
ik hou van pittigquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Vieze hete prutt'l, dat aziatische vret'n.
Die van mij is een held. Spleekt geen woold nedellands maar gooide pas wel een bak heet frituurvet over berberse overvallertjes heen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"
Dan heb ik bij deze een nieuwe Snack sjinees!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij is een held. Spleekt geen woold nedellands maar gooide pas wel een bak heet frituurvet over berberse overvallertjes heen.
En toen werd hij aangeklaagd?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Die van mij is een held. Spleekt geen woold nedellands maar gooide pas wel een bak heet frituurvet over berberse overvallertjes heen.
"Chinees"quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan heb ik bij deze een nieuwe Snack sjinees!Wat een held
Hoe heet ie?
Dat is ook alweer drie jaar geleden ofzo tochquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verstandig inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
De berbertjes hebben zich nooit meer vertoond.
Hier zit heulemaal niksquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook zo een buurt chinees. Heb hier zo een verhagen "Snack-restaurant"
Ik heb een Wok Away om de hoek, en een paar deuren verder een Japans Sushi restaurantquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En Snuitje... Ohnee, die heeft geen goede Chinees om de hoek.
Details!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook alweer drie jaar geleden ofzo toch
Ja he?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een Japans sushi restaurant!Je verwacht het niet!
Uniek!
Hij deed me denken aan die Chinees van Gremlins.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook verstandig inderdaad
Wel uiteraard goed actie van Ping (of hoe ie ook heet)
Ik vind eten van elke Chinees in NL al jaren te ranzig voor woorden. De enige nasi en bami die ik eet zijn degene die ik zelf (of mijn moeder of zus) maakt!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal uitgekeken op "chinees". Echt chinees vast nog niet, maar de vernederlandste meuk eet ik vrijwel nooit meer...
wagamamaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he?Kei Japans istie!
Het heet iets van mokomomodomodiedoyuminogiets.
Ik ga er toch nooit heen, want het is echt een restaurant-restaurant... ik ga vaker naar SOHO, voor onbeperkt suhiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
Ik zou trouwens wel naar een paspoort vragen aangezien de meeste sushi restaurnts tegenwoordig gerund worden door chinezen
Lekker.. Genoeg keuze dus, mocht je er toch een keer erheen willen/moeten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:18 schreef HeatWave het volgende:
BIj mij zit vrij veel, toko, 2 chinezen, wokschuur, febo, paar lunchrooms, maar eigenlijk kom ik er vrijwel nooit.
En we hadden een viskraam.
Nee niet diequote:
Mwah, heel soms haal ik er nog wel iets, als je heel ver wegblijft bij de top10 (babi pangang, chop choi etc etc) en je gaat voor een wat obscuurder gerecht is het soms nog wel te eten.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind eten van elke Chinees in NL al jaren te ranzig voor woorden. De enige nasi en bami die ik eet zijn degene die ik zelf (of mijn moeder of zus) maakt!
Als je over een uurtje in Enschede kan zijnquote:
Boeiend wat erin zit. Als het maar smaakt toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij deed me denken aan die Chinees van Gremlins.
Hij verkocht ook een fiets en televisie toen ik er was, dus het zou me niks verbazen als hij rare geïmporteerde beesten verkocht, levend of als kroket.
Foe yong haiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, heel soms haal ik er nog wel iets, als je heel ver wegblijft bij de top10 (babi pangang, chop choi etc etc) en je gaat voor een wat obscuurder gerecht is het soms nog wel te eten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lekker.. Genoeg keuze dus, mocht je er toch een keer erheen willen/moeten.
Jammer van de viskraam. Weg vanwege de stankoverlast?
Ja, *poef* zo in één keer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:20 schreef Spijker83 het volgende:
Jammer van de viskraam. Weg vanwege de stankoverlast?
Ik ben er al!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je over een uurtje in Enschede kan zijn.
Lijkt wel een Londense Fish 'n Chips kraam zoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, knaluitverkoop
Niks voor mij. Ik hou van buitenlandse cuisine, maar al die pepers en zo hoeft van mij niet...quote:
Ze hebben wel lekker eten bij dat hippe fabriekjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet dieDie ken ik wel eentje ja... vlakbij de Paradiso.
Maar dit is een restaurant, geen hip keten-fabriekje.
Helaasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je over een uurtje in Enschede kan zijn.
Die tent is zo heerlijk sfeerloos.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel lekker eten bij dat hippe fabriekje
O dat geloof ik goed hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel lekker eten bij dat hippe fabriekje
Tukkers bliev'n piepers, geen pepers?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik hou van buitenlandse cuisine, maar al die pepers en zo hoeft van mij niet...
Ik ben ook niet zo van het pittige... (Verrotte smaakpapillen, cadeautjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:23 schreef 100% Tukker het volgende:
Niks voor mij. Ik hou van buitenlandse cuisine, maar al die pepers en zo hoeft van mij niet...
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, hollandse kost is al helemaal niet aan mij besteed... brrrr... dat vieze geprak...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tukkers bliev'n piepers, geen pepers?
zoiets hebben wij hier ook. zit in een oude renault fabriek of dealerpand oid... en is niet erg goedkoop.... zit ELKE dag helemaal volgepakt daar!quote:
Ja, want stel je voor dat je er een atoombom van kan maken!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:27 schreef Spijker83 het volgende:
Lekker man beetje pittig.. Ken iemand die heerlijke pittige saté maakt..
Oh kan ik wel in door blijven eten
Helaas is het recept familiegeheim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |