Blaaskaakquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Keshet het volgende:
Whaha, ik moet zo lachen om alle 'wat gaat ze snel' reacties hier en elders.
Dit was een filmpje waarin ze voor haar doen langzaam loopt! Ik zal eens kijken of ik haar default-snelheid kan filmen een keer.
* Keshet gaat op zoek naar een supersonische camera
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:27 schreef leonieke het volgende:
Wat gaat ze al snel, KeshetSuper hoor
![]()
Mja, hier in de familie wordt vaak als volgt geredeneerd: het is gratis, dus het zal niet zo goed zijn als dat ik per visite 35euro betaal. En aangezien wij dan blijkbaar voor "niet zo goed" kiezen, hebben we het minder goed voor met Thomas als zij met hun kinderen.
Hier in België kun je inderdaad zonder doorverwijzing naar een kinderarts gaanDe nichten van P. gaan dus standaard als hun kindje hoest naar de kinderarts, want het is nog een kind. Alsof een huisarts er voor huizen is ofzo...
![]()
Die van mij doet mij alleszins regelmatig pijn, maar daar zal mijn dokter mij wel niet kunnen mee helpenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef mignonne het volgende:
[..]_!
dokter, mijn hypotheek doet zo'n zeer![]()
Wel fijn dat jouw gyn daar zo eerlijk over was naar jou toe. Hij kon je nl ook bij hem laten blijven gaan en nog wat extra geld scheppenquote:Och weet je, bij de zwangerschap van oudste moesten we voor tig echo's van haar naar de gynaecoloog en uiteindelijk stuurde hij me ook weer gewoon terug naar de verloskundige. Hij zei daar zelf over dat ik in veel betere handen was bij de verloskundige, want hij zou toch alleen maar speuren naar afwijkingen en ieder klein afwijkend dingen uitvergroten en tegen het licht houden.
Ik denk het (meestal dusquote:Ik ben er van overtuigd dat het met de kinderarts net zo is hoor, daarom stond ik er aanvankelijk ook huiverig tegenover. Het CB beschouwt je kind in beginsel als gezond en houdt de normale ontwikkeling bij. De kinderarts is er toch meer op gericht om iedere kleine afwijking door te willen zoeken tot er een verklaring voor is.
Wellicht als je zo makkelijk naar een kinderarts kunt dat het gevoelsmatig voor de arts zelf ook anders ligt maar Thomas is zeker niet slechter af bij een cb
Hm, logischerwijs zeg ik dat als hij bij e baby's is geweest dat zij ervan uit gaan dat ie ook op die opvang naar de peuters zal gaan en dat ze daar vantevoren rekening mee houden. Of ben ik nu te simpel aan het denken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:16 schreef mefke79 het volgende:
@leonieke: de peutergroep is de andere horizontale groep, dus eigenlijk het vervolg op de babygroep waar ie nu zit.
@ Pessie, geen idee of er plaats is op de peutergroep. Als dat zo is, dan zou ik ook zeggen: doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |