abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100613595
Hé kuttoos, waar hangen jullie uit?
pi_100613788
ja, sorrie. ik ben gaar. ravi vond het idee "relaxdagje zonder druktemaakterzusje" helemaal niks. eerst was het leuk, maar rond 4 uur wassie het beu en ging hij in standje "drein". het was goed toen zusjelief (xxl drukjes, want met de trein naar amsterdam geweest) thuis kwam. toen hebben ze fijn saampjes "in de droomtuin" gekeken. mama is een slappe hap :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:07:32 #78
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100613890
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef Ssserpente het volgende:
Hé kuttoos, waar hangen jullie uit?
Ik was de afwas nog aan het wegruimen ;)
Fijn dat Lente zo goed eet. :Y
Doe nog eens een filmpje van d'r O+

Davinia, fijn dat het zo goed gaat met Aviva! *O*

Pffff, hier is het de hele dag al drama. Kind brult omdat ie moe is én omdat zijn kontje weer kapot is. En dan is hij aan de diarree... Ik heb al 7 poepluiers verschoond vandaag. En hij maar huilen als je hem al op de commode legde :'(
pi_100614104
asy, is dat huilen enkel op de commode?
en :* voor de stukke billen!
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:13:46 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100614247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef simmu het volgende:
asy, is dat huilen enkel op de commode?
en :* voor de stukke billen!
nope, ook als hij net gepoept heeft. hij grijpt dan ook echt naar zijn plasser/billen
echt heel erg zielig...

Ik heb hem net in bed gelegd met een pcm en een dikke laag sudo op zijn billen
pi_100614400
Leuk, Simmu, dat broer en zus het ondanks hun verschillende karakters toch zo goed met elkaar kunnen vinden. Ravi is ook echt gek op Selene, he?

Gos, ik vind dat zo sneu, Asy. Ik voel me dan ook altijd zo'n boeman als ik Lente moet verschonen. ;(

Een filmpje? :D Ik heb geen nieuwe, geloof ik! Edit: o jawel, maar da's er een van een plas op de wc, die's niet geschikt voor de openbaarheid. :P
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:22:00 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100614665
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:16 schreef Ssserpente het volgende:

Gos, ik vind dat zo sneu, Asy. Ik voel me dan ook altijd zo'n boeman als ik Lente moet verschonen. ;(

Ja dit dus!
Hij brult en duwt je handen weg en jij maar poep weg poetsen terwijl de tranen in je ogen staan...
Ik heb hem vanmiddag maar weer in zijn blote billen buiten laten spelen. Kon het even drogen aan de lucht. Hij plaste keurig op zijn hurkjes op enkele plaatsen in de tuin ;)

Jammer dat er geen filmpje is van Lente dat geschikt is voor hét net.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:46:54 #83
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100615846
Ssserpente, ik vind het ordenen best eng, want Eli heeft dat ook en hij is autistisch. Verder is zij heel anders en is er verder geen verdenking oid, maar ik schrik dan toch ff ;(

Asy, dat is zo zielig, die kapotte billetjes ;( kan je hem niet 'los' laten lopen? En sudo e.d. werkt niet?

Simmu, dat klinkt echt heel leuk, die interactie tussen je kinders O+ alleen aar leuk, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_100616498
Davinia, ordenen 'hoort' bij een dreumes he. Het hoort bij een normale ontwikkeling wel bij die leeftijd. Probeer je daar geen zorgen om te maken, maar ik snap dat je ervan schrikt als je dit eerder als symptoom van autisme hebt meegemaakt.

"Ordenen, passen en meten
Kinderen vanaf één jaar houden er van alles onder controle te hebben. Ze houden zich bezig met ordenen: geef een kist met blokken doe er een paar andere voorwerpen bij en zet er een lege bak of tas bij. Als je voordoet hoe je het overhevelt, heb je grote kans dat ze de vreemde voorwerpen er tussenuit halen. Zo herschikken ze.
Verder vinden ze het interessant om te passen en te meten. Een puzzel van vier stukken of een vormenstoof, zijn uitdagend speelgoed voor je kleintje."

Dyon is ook heel goed in puzzelen. We hadden de puzzels een tijdje terug weggelegd omdat hij ze continu op de grond gooide. Nu had ik ze weer gepakt en hij legt ze gelijk goed in elkaar :D Kan wel 10x achter elkaar dezelfde puzzel doen. Waarschijnlijk op het kdv vaker gedaan.
pi_100616949
wat de anderen al zeggen davinia, het is echt niet direct reden tot zorg :*

en ja. mijn gebroed hangt nogal aan elkaar. niet extreem zo hoor, ze kunnen beiden heus wel een tijdje zonder de ander. maar we zijn hier wel allemaal nogal gehecht aan elkaar. ze zijn ook echt heel lief voor elkaar trouwens O+ selene troost ravi en stelt hem gerust en ravi kalmeert selene als die over door het dolle is :Y
pi_100618089
Ordenen/sorteren/herhalen :D idd helemaal de speelwereld van een dreumes..
(Opleiding spelbegeleiding gedaan)

Ik vermoed hier wel soms serieus add of adhd....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100618129
Waarom, Reilain?
pi_100618220
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Reilain het volgende:
Ordenen/sorteren/herhalen :D idd helemaal de speelwereld van een dreumes..
(Opleiding spelbegeleiding gedaan)

Ik vermoed hier wel soms serieus add of adhd....
op de dreumesleeftijd al?
hoezo vermoed je dat?
pi_100618440
Ik herken de kernmerken van Add bij mezelf, maar ook bij mijn vriend (en hij ziet het ook bij ons allebei)...
En bij Oona wat meer het Adhd hoekje...
Ze gaat door door door.... zit nooit stil, vrijwel altijd geluid aan het maken, korte aandachtsspanne (hoort wel bij kleintjes, maar dan nog iets versterkt voor mijn gevoel)... Ze gaat eigelijk de hele dag op 110%

This meer van.... 'het zou me absoluut niet verbazen'
We'll have love aplenty
You and me
pi_100620373
Oh, Reilain dat herken ik wel. Is Oona ook zo snel gefrusteerd als iets niet direct lukt? Puzzelen is bij Hannah bijvoorbeeld helemaal niet zo'n succes. Ze weet precies waar welk dier past, maar als het stukje niet direct goed in het gat zit dan gaat ze gooien met de puzzelstukken en jammeren.
Boekje voorlezen kan ik niet want voor dat ik ook maar 1 zin heb voorgelezen is zij al een paar pagina's verder :')

Echt het ordenen van dingen doet ze ook niet trouwens. Ze is wel een echte ontdekker. Gaat op alles en iedereen af zonder schroom of angst en benoemd dingen en kletst zich een ongeluk. Een lekkere wildebras. Is denk ik gewoon haar karakter.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 22:26:36 #91
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100621044
Davinia wat fijn dat et zo goed gaat met Aviva!

Verhelderend om te leren wat dreumesjes daadwerkelijk nodig hebben. Iets in mijn hoofd vind Nathan nog steeds een ondervoed dysmatuurtje terwijl hij gewoon een onderkinnetje heeft :')

Nathan vind boekjes lezen trouwens geweldig. Puzzels/blokkenstoof vind ie stom, als het de tweede keer niet past hoort het kennelijk niet zo en gaat ie wat anders doen.

Reilain, als ouders het hebben is de kans wel groter dat een kind het heeft, maar ik vermoed dat je dat wel wist.
pi_100621114
Ohhhh absoluut!! Ze is een enorm temperament vol meisje... Ik hou mijn hart vast voor de echte peuterpuberteit ;) Ik zelf heb toendertijd dagelijks staan stampvoeten tot hyperventileren toe als ik mijn zin niet kreeg haha... (Mijn gewone pubertijd ging daarintegen wel een stuk gezelliger)

Boekjes lezen is hier wonderbaarlijk juist iets wat ze heel spannend vind... zelf bladeren en dan moeten wij alles benoemen... maarja ;) Dat zijn plaatjesboekjes nog zonder hele verhalen.. dus ze kan stevig doorbladeren..

Karakter kan zeker ook... Mijn gedachtes gaan die kant wel eens op omdat we het bij onszelf ook zo herkennen ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_100621148
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef pessie het volgende:
Reilain, als ouders het hebben is de kans wel groter dat een kind het heeft, maar ik vermoed dat je dat wel wist.
Idd ;) Werk in het speciaal onderwijs.. heb het ook zo vaak bij de kids en hun ouders gezien..
We'll have love aplenty
You and me
pi_100621325
Asy wat sneu :*
Ravi ik snap het wel hoor, dan heb je eindelijk rust is daar natuurlijk niks aan ;) Simmu trek het je niet aan ;)
Ssserpente "officieel"hoor ik hier met Roy niet meer 8-)
Orderen sorteren herhalen <--- Dat zien wij nog niet eens.
Roy zit nog steeds in de gooi fase, en daarnaast oefent hij voor acrobaat in het circus, Hij heeft zo'n ikea stoel voor zijn verjaardag gekregen, nu legt hij die stoel op zijn kant en dan gaat Roy eroverheen hangen en dan op standje handstand en vervolgens in een deuk liggen 8)7

En het lopen gaat zo supersnel ineens, hij kruipt stukken minder en zelf op schoenen kan hij nu al aardig stappen :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:22:11 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100631899
Pfff, kwart over 5 een sirene: een volle waterige poepluier :O
Kwart over 7 weer eentje.
En as we speak hoor ik hem de luier volblazen :X

Twinks hoe was jouw nacht?

Bar, hij heeft gewoon het trucje door. En gooien en smijten is hier ook aan de orde van de dag hoor...
pi_100632000
Asy, Lars heeft het ook gehad, van die poep/waterexplosies, duurde een dag of vier.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100632067
Ik heb Amy wel eens uit de box getild (want ik verdacht haar van een poepluier) en toen stroomde het zo allemaal de box in :X
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:36:00 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_100632128
Davinia :*

Ik herken je zorgen en ondanks dat het ook bij de leeftijd hoort, houd het in de gaten :) Ook al is zij heel anders dan haar broer, dat wil niet zeggen dat het bij haar niet aanwezig is of zich gewoon pas later openbaart :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_100632167
ravi eet elke ochtend een bordje brinta, dat plakt zo lekker dat het niet wegstroomt :') *) :X
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 10:08:30 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100632758
Wat sneu die spuitluiers !
Davina ik kan me je "ongerustheid"wel voorstellen :*

Ravi brinta is lekker ^O^ pppsst Simmu foto's staan in het foto topic
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo