Ik was de afwas nog aan het wegruimenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef Ssserpente het volgende:
Hé kuttoos, waar hangen jullie uit?

voor de stukke billen!
 voor de stukke billen!

nope, ook als hij net gepoept heeft. hij grijpt dan ook echt naar zijn plasser/billenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef simmu het volgende:
asy, is dat huilen enkel op de commode?
envoor de stukke billen!

Ik heb geen nieuwe, geloof ik! Edit: o jawel, maar da's er een van een plas op de wc, die's niet geschikt voor de openbaarheid.
 Ik heb geen nieuwe, geloof ik! Edit: o jawel, maar da's er een van een plas op de wc, die's niet geschikt voor de openbaarheid.   

Ja dit dus!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
Gos, ik vind dat zo sneu, Asy. Ik voel me dan ook altijd zo'n boeman als ik Lente moet verschonen.

kan je hem niet 'los' laten lopen? En sudo e.d. werkt niet?
 kan je hem niet 'los' laten lopen? En sudo e.d. werkt niet? alleen aar leuk, toch?
 alleen aar leuk, toch?

Kan wel 10x achter elkaar dezelfde puzzel doen. Waarschijnlijk op het kdv vaker gedaan.
 Kan wel 10x achter elkaar dezelfde puzzel doen. Waarschijnlijk op het kdv vaker gedaan.

selene troost ravi en stelt hem gerust en ravi kalmeert selene als die over door het dolle is
 selene troost ravi en stelt hem gerust en ravi kalmeert selene als die over door het dolle is   

idd helemaal de speelwereld van een dreumes..
 idd helemaal de speelwereld van een dreumes.. 

op de dreumesleeftijd al?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Reilain het volgende:
Ordenen/sorteren/herhalenidd helemaal de speelwereld van een dreumes..
(Opleiding spelbegeleiding gedaan)
Ik vermoed hier wel soms serieus add of adhd....

Ik zelf heb toendertijd dagelijks staan stampvoeten tot hyperventileren toe als ik mijn zin niet kreeg haha... (Mijn gewone pubertijd ging daarintegen wel een stuk gezelliger)
 Ik zelf heb toendertijd dagelijks staan stampvoeten tot hyperventileren toe als ik mijn zin niet kreeg haha... (Mijn gewone pubertijd ging daarintegen wel een stuk gezelliger) Dat zijn plaatjesboekjes nog zonder hele verhalen.. dus ze kan stevig doorbladeren..
 Dat zijn plaatjesboekjes nog zonder hele verhalen.. dus ze kan stevig doorbladeren.. 

Iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef pessie het volgende:
Reilain, als ouders het hebben is de kans wel groter dat een kind het heeft, maar ik vermoed dat je dat wel wist.
 Werk in het speciaal onderwijs.. heb het ook zo vaak bij de kids en hun ouders gezien..
 Werk in het speciaal onderwijs.. heb het ook zo vaak bij de kids en hun ouders gezien..

Simmu trek het je niet aan
  Simmu trek het je niet aan 

Ook al is zij heel anders dan haar broer, dat wil niet zeggen dat het bij haar niet aanwezig is of zich gewoon pas later openbaart
 Ook al is zij heel anders dan haar broer, dat wil niet zeggen dat het bij haar niet aanwezig is of zich gewoon pas later openbaart  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |