jeeej! en wat vlotquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:06 schreef nytar het volgende:
goedemorgen! Normaal lurk ik hier alleen maar, maar nu wil ik even apetrots melden dat jonas kan lopen! Hij was gister precies 13 maanden oud!
wat knap!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 08:46 schreef Ssserpente het volgende:
Mogge ladies. Rise n shine? Ik moet nog even héél goed wakker worden, maar dat heeft niets met Lente te maken. Die slaapt als een roosje.
Én ze is de hele nacht drooggebleven en heeft vanmorgen weer een dikke plas op de wc gedaan. Poepen op de wc durft ze nog niet. Als ze in dr luier poept, roept ze eerst heel bang 'POEP!' als ik dan vraag: 'Heb je gepoept?' krijg ik eerst een zielig kreunerige 'ja' en vervolgens een snelle 'NEE!' er achteraan.
dat doen we uiteraardquote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:37 schreef Asyniur het volgende:
Wat goed van Jonas zeg!
Super dat Lente al de hele nacht droog blijft!
mignonne, je kunt je meisje ook 's avonds voor jullie naar bed gaan nog even op de wc zetten (en evt 's nachts nog eens extra).
Harry weet wel wat hij moet doen op de wc, maar er komt niet altijd wat.
Vandaag al 2 luiers diarree trouwens maar verder is hij gewoon zichzelf.
Alleen al 2 nachten op een rij 1x gillend wakker. Echt gewoon opeens door merg en been. Als ik dan daar kom, kan ik niks vreemds ontdekken. Hij zit gewoon in zijn bedje 'wakker'.
Dus deze mama is een beetje gaar...
Kijk nou, onze vlegel
[ afbeelding ]
Jemig, dan plast ze wel echt heel erg veel zeg!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat doen we uiteraard![]()
maar ze plast grofweg iedere 2 uur een heel potje vol, ik overdrijf niet helaas
ze werd voorheen ook verschoond s nachts maar lekte dan alsnog door![]()
gare nacht, herkenbaar, hier ieder uur of vaker oudste wakker, ik vermoed groeipijn ofzo? en jongste een nachtvoeding of 3. Ik ben brak
Ik was de afwas nog aan het wegruimenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:01 schreef Ssserpente het volgende:
Hé kuttoos, waar hangen jullie uit?
nope, ook als hij net gepoept heeft. hij grijpt dan ook echt naar zijn plasser/billenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:11 schreef simmu het volgende:
asy, is dat huilen enkel op de commode?
envoor de stukke billen!
Ja dit dus!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:16 schreef Ssserpente het volgende:
Gos, ik vind dat zo sneu, Asy. Ik voel me dan ook altijd zo'n boeman als ik Lente moet verschonen.![]()
op de dreumesleeftijd al?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:23 schreef Reilain het volgende:
Ordenen/sorteren/herhalenidd helemaal de speelwereld van een dreumes..
(Opleiding spelbegeleiding gedaan)
Ik vermoed hier wel soms serieus add of adhd....
Iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef pessie het volgende:
Reilain, als ouders het hebben is de kans wel groter dat een kind het heeft, maar ik vermoed dat je dat wel wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |