abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100842869
hadden die ouders niet even verteld van haar allergie? wat erg....

Roy word ook driftig als er met voedsel gewerkt word, zodra meneer eten ziet wilt hij het ook, wat wel eens heel vervelende momenten veroorzaakt. (krijsen gillen,slaan,bijten< hoezo driftbui)
We hebben ook en traphek tussen de keuken en de woonkamer gezet zodat hij in elk geval niet meer de keuken in kan als wij met eten bezig zijn, hij gaat dan aan de andere kant staan spelen, in zijn fantasie waarschijnlijk ook koken ;)
En hebben verder ook de "regel"zolang het geen koek of snoep is voor het eten mag groenten of fruit wel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100842993
Thomas is altijd wel rond het werkblad terug te vinden als ik aan het koken ben, maar driftbuien zijn er gelukkig nog niet bij.
Wel moeten we enorm opletten als we hem eten geven dat we niets anders uithalen. Als hij bv zijn banaan aan het eten is en ik begin al een tweede stuk fruit te schillen, vliegt de banaan op de grond en wil hij enkel nog het andere stuk.
Hetzelfde geldt natuurlijk als hij iets eet en wij aan iets anders gaan beginnen (soms eet hij namelijk niet met ons mee :) ).

Meestal onthou ik het wel :+
pi_100843068
Wij lachen er wel eens om als we het hebben over de "obsessie"van Roy, Echt als Roy eten ziet ruikt of er iets over hoort krijgt hij daar zin in.
Behalve zoetigheden, geef hem geen snoep of zoete koek want dat heeft niet zijn voorkeur.
Nou ja prima voor ons.
pi_100843076
Ik zou eigenlijk best wel willen dat ik een kind had dat zeurde om eten.. Mijne taalt er amper na -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100843099
Zal ik het geen wat Roy teveel doet aan Rienk zenden ;)

Vlindur het komt vanzelf wel weer goed hoor, hij krijgt vanzelf vast wel weer zin in eten.

Zo wil ik graag een kindje wat eens echt stil kan liggen tijdens verkleden, tijdens verschonen. ;)
pi_100843374
Nou, dat 'weer' zin zal hem niet worden. Rienk is nooit een eter geweest. Die wordt nergens warm of koud van.. Die eet wel goed warm (mits potje) maar overdag hoeft hij gewoon niet veel. 'sochtends krijgt hij pap en dat gaan meestal niet leeg, tussendoortjes hoeft hij niet (Geen snoep, geen koekjes, geen vers fruit en heel soms een potje fruit) Lunch (brood) eet hij niet tot 5 hapjes, dan weer geen tussendoortjes en savonds warm en een toetje na. Daarna soms nog een beker melk en dan op bed.
Maar zondag waren we bij mn schoonouders en dan snoept hij wel mee. (chips, worst en ander vlees) Maar ik kan hem toch niet altijd maar plakjes worst voorschotelen?

Hij drinkt gelukkig wel goed. Daar ben ik allang blij mee :Y

En oh, Rienk ligt ook niet stil hoor ;) Die heeft beneden tegenwoordig een lege nietmachine en die vind hij heel gaaf en ligt stil, boven geven we hem iets anders te spelen. En goed afwisselen ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100848043
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef Ca.ra het volgende:

En Plum, welke opleiding ga je volgen? Dat van die intelligente gesprekken geloof ik meteen! Ik zou het in ieder geval niet kunnen, full time thuis. Echt, petje af voor de mensen die het allemaal zelf doen hoor. Soms ben ik heel blij dat ik Thomas even mag overdragen :P
Commercieel management :) op hszuyd in Zitterd
Haha ja, hoe fijn ik het ook vind dat ik Jonathan nu zoveel hier heb ivm vakantie, ik kan niet wachten tot ik weer naar school kan. Al ga ik hem dan waarschijnlijk ontzettend missen.. :o

En hij is weer goedgekeurd gister! Wel stom, toen ik hem hier woog, was hij 10.1kg, en op het CB maar 9.7kg.. Volgens mij klopt er iets niet aan de weegschaal hier ;)

Saffier en Ylana, gefeliciteerd nog *O*
Haha die eet-verhalen :D de gekkies.
Beterschap voor de zieken :* en ook een :* voor al het tandjesleed.
I'm not a sinner.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:45:35 #283
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100848247
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:53 schreef _Bar_ het volgende:

Zo wil ik graag een kindje wat eens echt stil kan liggen tijdens verkleden, tijdens verschonen. ;)
Zijn er dreumessen die stil liggen op het aankleedkussen? :o Give me some! Nathan houdt van zn poepluier als die af is, dan moet ik echt mn best doen om hem ervan te weerhouden met zn vingers in de poep te graaien.
pi_100848608
Gadver pessie :')
Ik geef Jonathan altijd zn lievelingsknuffel tijdens het omkleden/verschonen. Dan is t gelijk duim in de mond en stil liggen.
I'm not a sinner.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:00:06 #285
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100848831
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef Ca.ra het volgende:
Iets van duplo Karin? Hebben jullie al iets aquaplay-achtigs? Dat is hier een grote hit. Lekker poedelen met water, maar niet zo veel dat je er in kunt gaan zitten of er extreem nat van kunt worden.

En Plum, welke opleiding ga je volgen? Dat van die intelligente gesprekken geloof ik meteen! Ik zou het in ieder geval niet kunnen, full time thuis. Echt, petje af voor de mensen die het allemaal zelf doen hoor. Soms ben ik heel blij dat ik Thomas even mag overdragen :P
Volgens Aviva kan je ook heel goed in een waterloze zitten en staan. D'r schoentjes hebben ff een dagje mogen drogen :)

Driekus, wat ben je een mooi mannetje! O+ hopelijk verdwijnen je pokjes weer snel :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_100849554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef pessie het volgende:

[..]

Zijn er dreumessen die stil liggen op het aankleedkussen? :o Give me some! Nathan houdt van zn poepluier als die af is, dan moet ik echt mn best doen om hem ervan te weerhouden met zn vingers in de poep te graaien.
m'n neefje ligt dus stil he, die vind het nog leuk ook... als je tegen hem zegt oei gaan we je luier verschonen, zegt hij jaaa en gaat liggen en gooit benen omhoog :+
pi_100849769
Lars luistert gelukkig goed als ik zeg dattie daar vanaf moet blijven....ieks!!
Lars heeft gister weer op het potje gepoept en geplast!
Uit eigen initiatief!!! Super he!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100849847
als je aan ravi vraagt oftie een schone luier wil paktie zelf het kussen onder de tafel vandaan en gaat alvast klaarliggen :+ *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100850262
Lars goed zo ^O^

Ik zou eigenlijk om het voor Roy leuker te maken misschien ook meer eens moeten gaan proberen, gewoon het potje neerzetten en hem die gelegenheid bieden, misschien vind hij dat nog wel fijner dan nu ;)
pi_100850397
Lars meldt "poep!"
sjokt vervolgens naar de wc, haalt potje op.
Dan doe ik hem de broek naar beneden en de luier af, en gaan met de banaan.

Maar de volgende keer kan hij het ook zo weer in de luier doen hoor.
Ik heb nog niet de illussie dattie nu zindelijk wordt ofzo.
Maar hij raakt er wel vertrouwd mee zo
pi_100851466
is toch juist heel fijn als het rustigjes en natuurlijk en 'vanzelf' gaat karin?
wel heel fijn al dat het zo lekker gaat :Y *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100853388
Ik wil ook een stilliggende seriemoordenaar (hehe autocorrect bij dreumes verkeerd schrijven, dus die moest even). Tegenwoordig gooi k m ook in bad s ochtends ipv wassen. Gaat een stuk fijner. Kind gilt alsof ie zwaar mishandeld wordt. Nja niet fijn dus.

Hij heeft ook wat nieuws. Als ie een doekje heeft gaat ie neussnuitgeluiden maken. Waar ie dat vandaan heeft :?
Hij zit nu ook op zn loopauto ipv erachter lopen (hij snapt t een beetje :)). Hij wordt zo groot O+
pi_100859782
Pff wat ons nou toch overkwam ;( Zaten we gezellig leuk te spelen in het park hier om de hoek, krijgen we opeens kiezeltjes van bij de vijver naar onze kop gegooid. Blijken 2 jochies dat gedaan te hebben, van 8 en 10 ofzo. Vervolgens gezegd 'dat mag niet, dat is gevaarlijk', kreeg ik me toch een scheldkanonne naar de kop en de wandelwagen werd omgeduwd (hij zat er gelukkig niet in dus). Nouja, blabla, lekker negeren. Hielden ze niet op, bedreigden ze Jonathan! "moet ik hem soms doodmaken?!" met een vuist wijzend naar t manneke :o
Spullen ingepakt, wegwezen! Kregen we vervolgens nog een spatbord van een fiets naar ons hoofd! En toen begon ik maar te roepen "bel de politie, we worden aangevallen, bel de politie!!"
En toen zeiden ze 'sorry mevrouw, sorry'. WTF!

Pffff! Helemaal van slag en dit moest ik toch even kwijt hoor ;( Zo eng om je kind bijna niet te kunnen beschermen omdat ze met twéé zijn.
Politie is al aan het patrouilleren in het park gelukkig.
I'm not a sinner.
pi_100862739
Plums dat zijn de mindere dingen ja, wat een brutaliteit, dat snap je ergens niet.
Gelukkig is er verder niks ernstigs gebeurd maar toch :* voor de schrik en de brutaliteit en waarschijnlijk je kwaadheid.
pi_100863450
echt achterlijk he, zo jong en dan al bedorven....
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:26:51 #296
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100867359
Hahaha nog meer draaidreumessen dus op aankleedkussens
De la van de commode is hier ondertussen een complete speelgoed winkel in een poging elke keer iets uitdagens, leuks, spannends tevoorschijn te toveren waardoor ik net even die derrie van haar billen kan vegen voordat ze probeert om te draaien/knuffelpop in de luier te duwen/luier weg te grissen.........

@ Plums ;( Wat een verhaal zeg... Verschrikkelijk..

@ Meimeltje... Morgen komt Oona voor het eerst bij Plop ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 17 augustus 2011 @ 20:51:31 #297
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100868371
Plums wat naar zeg zo'n ervaring!

Reilain, de tandenborstel werkt hier wel. Dan gaat ie zelf poetsen, zo'n 5 keer per dag. Vind ie leuk.
pi_100870556
Vanaf nu horen we hier. Yaro is al een echte dreumen met zijn eigen wil en laat het goed horen als hij zijn zin niet krijgt. Over het algemeen heerlijk, maar soms ook verdomd lastig.
Mijn kleine mannetje gaat zo hard ineens En we genieten met volle teugen O+

Hij is ineens zo veel wijzer en doet zo veel meer zelfstandig. Hij gaat steeds meer woorden zeggen en begrijpen, maar ook zijn vaardigheden gaan met zo'n grote snelheid vooruit dat het goed is zo.

Sorry voor de hoeveelheid foto's, ik kon niet kiezen, daarom in een spoiler. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100870975
Daar zijn jullie dan, As! Welkom! *O*
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:55:14 #300
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100871165
Welkom As1981 met jullie mooie Yaro!

Ik kom even binnenvallen, krijg het niet voor elkaar om lekker op iedereen te reageren maar Noortje wordt nu meestal een keer in de avond hysterisch huilend wakker... heeft ze dan een enge droom? Iemand ervaring?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')