Commercieel managementquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef Ca.ra het volgende:
En Plum, welke opleiding ga je volgen? Dat van die intelligente gesprekken geloof ik meteen! Ik zou het in ieder geval niet kunnen, full time thuis. Echt, petje af voor de mensen die het allemaal zelf doen hoor. Soms ben ik heel blij dat ik Thomas even mag overdragen
Zijn er dreumessen die stil liggen op het aankleedkussen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:53 schreef _Bar_ het volgende:
Zo wil ik graag een kindje wat eens echt stil kan liggen tijdens verkleden, tijdens verschonen.
Volgens Aviva kan je ook heel goed in een waterloze zitten en staan. D'r schoentjes hebben ff een dagje mogen drogenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:39 schreef Ca.ra het volgende:
Iets van duplo Karin? Hebben jullie al iets aquaplay-achtigs? Dat is hier een grote hit. Lekker poedelen met water, maar niet zo veel dat je er in kunt gaan zitten of er extreem nat van kunt worden.
En Plum, welke opleiding ga je volgen? Dat van die intelligente gesprekken geloof ik meteen! Ik zou het in ieder geval niet kunnen, full time thuis. Echt, petje af voor de mensen die het allemaal zelf doen hoor. Soms ben ik heel blij dat ik Thomas even mag overdragen
m'n neefje ligt dus stil he, die vind het nog leuk ook... als je tegen hem zegt oei gaan we je luier verschonen, zegt hij jaaa en gaat liggen en gooit benen omhoogquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef pessie het volgende:
[..]
Zijn er dreumessen die stil liggen op het aankleedkussen?Give me some! Nathan houdt van zn poepluier als die af is, dan moet ik echt mn best doen om hem ervan te weerhouden met zn vingers in de poep te graaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |