Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
Dit is mijn 10.000e post.
[ afbeelding ]
Oneerlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:aantal posts: 100142 (gemiddeld 38 per dag)
xd XDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
OneerlijkIk heb 5000 posts meer en ben geen mod
Het gaat om de kwaliteit van de posts, niet om kwantiteit. Anders zou tong80 al lang Admin zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
Och, het leven is een bitch, maar je moet er mee leven. AHAHA SNAPJENUM LEVEN IS BITCH MAAR MOET ER MEE LEVENquote:
Worst.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja alledrie hoezoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Is er weleens iemand hierzo in Valencia, Alicante of Málaga geweest?
nee ik ben wel in Gent geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
ik ben naar de keuken geweest, om wat eten te pakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
In Malaga op de snelweg alleen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ja, voor 450 Euro, dat was echt fantastisch!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Dinsdag prutserquote:
:$quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaja je gaat kapot van binne
Richting de boot zeker in de auto met kasten en wasmachines op het dak?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In Malaga op de snelweg alleen.!
Ja richting boot, nee zonder al dat rotzooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Richting de boot zeker in de auto met kasten en wasmachines op het dak?
In malaga fietsen ze ook op de snelweg
Ik gaf je afgelopen week veel aandachtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef MajorTom. het volgende:
Mischien moet ik ook maar een vrouwen profiel maken, dan krijg ik meer aandacht.
doei kusjes bietsj geen enge dromen hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef Beach het volgende:
tijd om te gaan slapen trusten vriendjes
Hopelijk heb je mazzel en krijg je dan gestalk /aandacht van ene Jullie, _Fonz en skippy22.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef MajorTom. het volgende:
Mischien moet ik ook maar een vrouwen profiel maken, dan krijg ik meer aandacht.
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
doei kusjes bietsj geen enge dromen he
oke succesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goed
Yeaaaahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goed
We hadden er een appartement en toen zag ik altijd vanaf balkon bij de snelweg al die volgeladen wagens met moeite de berg opkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja richting boot, nee zonder al dat rotzooi.!
aitt dikke wieries smoken togquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef bang_bros het volgende:
[..]
geen stress mi mang wnnr jonko wipen?
Was dat een Yeaaahquote:
Hahah moet lachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef mctwigt het volgende:
[..]
We hadden er een appartement en toen zag ik altijd vanaf balkon bij de snelweg al die volgeladen wagens met moeite de berg opkomen
Favoriete fanquote:
Ja ik hoop het. Ik geil op aandacht van mannen die via het internet denken dat ik een vrouw ben. krijg ik een vochtig kontje van, een hard piemeltje, alles. Met mijn pruik achter de pc en dan al die geile woordjes die op mijn scherm voorbij flatsen.. helemaal geak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk heb je mazzel en krijg je dan gestalk /aandacht van ene Jullie, _Fonz en skippy22.
Ik moest huilen van deze post.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Ik geil op aandacht van mannen die via het internet denken dat ik een vrouw ben. krijg ik een vochtig kontje van, een hard piemeltje, alles. Met mijn pruik achter de pc en dan al die geile woordjes die op mijn scherm voorbij flatsen.. helemaal geak.
mmmm en als ze dan ook nog pics sturenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Ik geil op aandacht van mannen die via het internet denken dat ik een vrouw ben. krijg ik een vochtig kontje van, een hard piemeltje, alles. Met mijn pruik achter de pc en dan al die geile woordjes die op mijn scherm voorbij flatsen.. helemaal geak.
Eerstee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Was dat een Yeaaahvan YEAH! of Yeah (kreun) of wat?
Begin een nieuw internetleven, dan heb je het allemaal/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Moet je toremolinis doen gezellig bij Adriaan en Corry Konings met een mislukte tapas bar. Oh en al die andere mislukte volkszangers. En Hans Kazan moet je je financiën laten doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik zou graag in Spanje willen gaan wonen aan de oostkust, maar jij maakt een garpje he?
Die mannen bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
mmmm en als ze dan ook nog pics sturen![]()
cker wel, met een lekker buikje enzoquote:
Ik doe dat natuurlijk ook al. alleen nog niet op Fok!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerstee.
[..]
Begin een nieuw internetleven, dan heb je het allemaal/
Terecht, nu we het er over hebben, stuur die van jou eens?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
cker wel, met een lekker buikje enzo![]()
kijk in het nb van gisterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terecht, nu we het er over hebben, stuur die van jou eens?
Ja *bloos*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
maar wat schrijven ze zoal dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terecht, nu we het er over hebben, stuur die van jou eens?
Zal jouw poep wel zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn chinchilla heeft poep aan zijn kopvies beest
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja *bloos*hoezo bloos en geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind
leuker dan bloos
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:In the 1930s, London mothers had a problem. Unlike country babies, city babies didn't have acres of rambling estates to crawl around. Fortunately, some idiot in America patented the perfect solution for air-starved infants -- a baby kennel that hung out the window. Mini-humans with a hankerin' for fresh air could just crawl right out the window into their totally safe cages.
Watquote:
Wie die Fonz en alles? Geen idee man dat was jaar terugquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
maar wat schrijven ze zoal dan?
Ik wist niet welke smiley uit mijn hoofd. Zit op de mobilofonoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoezo bloos en geenik vind
leuker dan bloos
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:19 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ik wist niet welke smiley uit mijn hoofd. Zit op de mobilofono
Zo goed favoriete fan
Ons kent onsquote:
Ooh, het gebeurt niet op dagelijke basis?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Watdoe ik straks wel dan
[..]
Wie die Fonz en alles? Geen idee man dat was jaar terug
quote:
kwaak-tastisch.quote:
Zelfs als ik dagelijks een bericht van hen zou krijgen, dan zou ik hem niet dagelijks beantwoorden aangezien ik niet dagelijks op het forum benquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ooh, het gebeurt niet op dagelijke basis?
wtf am i watchingquote:
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZEPOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPquote:
Omg!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:23 schreef Dalando het volgende:
Meisje (6) moet gangbangs moeder filmen
wtf
Neequote:
de muziekering van de film what_girls_want_xxx_UPLOAD_BY_DJCROW101.aviquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Hmm denken welke cd ik zo ga opzetten
bij de buren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Bij wie blijft het ook haken als je iemand wilt quoten?
Bij janpiraat. HAHA SNAPJENUM PIRAAT HAKENHANDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil je ook niet quoten, maar dat staat zo raar.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
JanPiraatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bij janpiraat. HAHA SNAPJENUM PIRAAT HAKENHANDXD alles
quote:
ja, erg jmrquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Moobiesquote:
Je ondertitelquote:
Ja bij mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
de baggerlayout? klopt jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:27 schreef MajorTom. het volgende:
mja vorige forum layout was gwn veel beter die liep nooit vast.
Heb ik al 3 weken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toedelsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef mctwigt het volgende:
Ik ga slapen, morgen beginnen met werk
Ik heb dat sinds net pas?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb ik al 3 weken..
Iets met long running script
HOI ALLERLIEFSTE CHOSENONEEEquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HEY DAT MAG WAT UITBUNDIGER HOOR!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HOI ALLERLIEFSTE CHOSENONEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah acceptabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt vet vies vervelend is hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb dat sinds net pas?![]()
![]()
:S:
HET HAAKT NIET MEER BIJ MIJquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja echt vet vies vervelend is het
Ik deed windows update en sindsdien heb ik dat probleem.
Vooruit, had minstens een hoi terug verwacht, maar jij voldoet dus net zoals ik ook niet aan verwachtingenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HET HAAKT NIET MEER BIJ MIJ
emoflip.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit, had minstens een hoi terug verwacht, maar jij voldoet dus net zoals ik ook niet aan verwachtingen
HOOOOI LEKKERDING VAN ME!!! ALLES GOED?????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit, had minstens een hoi terug verwacht, maar jij voldoet dus net zoals ik ook niet aan verwachtingen
Jaa hoor liefje met jou ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HOOOOI LEKKERDING VAN ME!!! ALLES GOED?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat je een kloon was.quote:
Kloon huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa hoor liefje met jou ook?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je een kloon was.
Uitstekend! Heb een of andere update op mijn telefoon nu. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa hoor liefje met jou ook?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je een kloon was.
En nu helemaal.quote:
Nicequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uitstekend! Heb een of andere update op mijn telefoon nu. Ben benieuwd.
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu helemaal.
[..]
NiceHopelijk werkt het, anders ben je straks onbereikbaar voor alle chickies en toekomstige chickies zoals mij.
Niks nieuws helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
Wat nu? Heeft Flippiee iedereen weggejaagd?
Het zal je maar gebeuren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:40 schreef Hooidraad het volgende:
Zie dit dan, wat zielig
[ afbeelding ]
Grappig.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
Wat nu? Heeft Flippiee iedereen weggejaagd?
Grappig.quote:
Correct.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
NEEE HOOOR IK BEN ERBIJ GEKOMEN!!!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:40 schreef Hooidraad het volgende:
Zie dit dan, wat zielig
[ afbeelding ]
Correct manquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
hej flippe ga jij niet binnenkort op vakantie?
hoiquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Kat zit vieze scheetjes te laten alles.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Correct manPaar dagen, na morgen vrij van werk, dan nog even jarig zijn en naar een fesitval toe en dan vliegtuig in
[..]
hoi
Hey Flips, ntb bff wjnmk jehbs fiieh jij hier!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Correct manPaar dagen, na morgen vrij van werk, dan nog even jarig zijn en naar een fesitval toe en dan vliegtuig in
[..]
hoi
neequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]en jij dan? Alweer een beetje het studentenleven oppakken?
Is die niet fake, net als die met dat kaartenhuis?quote:
Dan nog, leuk filmpje toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is die niet fake, net als die met dat kaartenhuis?
Dat wel, maar als je weet dat het gespeeld is, is t toch minder grappigquote:
Ehm, how its made is erop?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
dit programma op discovery echt wtf. rare sekte leiders.
How it's made?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:58 schreef napoleonfour het volgende:
dit programma op discovery echt wtf. rare sekte leiders.
ja daarvoorquote:
Oh, toen keek ik nog niet.quote:
Ja nu wel.quote:
kweenie, vind dat programma eigenlijk een beetje saai worden.quote:
waarom zou je niet meer leven dan?quote:
Ik heb het nooit leuk gevondenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kweenie, vind dat programma eigenlijk een beetje saai worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het altijd al saai eigenlijk. iCarly op TeenNick, ja toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kweenie, vind dat programma eigenlijk een beetje saai worden.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het nooit leuk gevonden
Hallo NB'ersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Halloquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al saai eigenlijk. iCarly op TeenNick, ja toch.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
iCarly, als Zoey101 was dan was ik naar beneden gegaan om tv te kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ging gelijk naar kanaal 950?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
dat ik daar zomaar langsgezapt ben, even paar zenders terug.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Jammer dat er op 23 waarschijnlijk ook niks op is.
iCarly > Zoey101quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iCarly, als Zoey101 was dan was ik naar beneden gegaan om tv te kijken.
Victorius > iCarlyquote:
Victorius? Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Victorius > iCarly
Big time rush > allez
Big Time Rush.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Victorius > iCarly
Big time rush > allez
Dus jij vind Zoey101 leuk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iCarly, als Zoey101 was dan was ik naar beneden gegaan om tv te kijken.
Struggles.quote:
Teennick zit op 19 hier hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ging gelijk naar kanaal 950?
Zusje van Britney Spears en die jongen die Logan speelt vond ik vroegaah ook welquote:
De mooiste trollsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:08 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Heeft iemand dat topic van ''De mooiste trolls'' nog in de geschiedenis staan? Kan 'm zelf nl. niet vinden.
Oh je hebt geen upc digitaal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Teennick zit op 19 hier hoor
Neen, ziggo hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh je hebt geen upc digitaal?
Huh, das toch al jaren van de tv af?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Cartoon Network is ook niet meer wat het geweest is.
Jij ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Cartoon Network is ook niet meer wat het geweest is.
Zit hier wel in het pakket.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Huh, das toch al jaren van de tv af?
quote:
Ooh moet je daar extra voor betalen ofzo?quote:
Nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ooh moet je daar extra voor betalen ofzo?
Vrouwen icm voetbal.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Wel voor Eredivisie Live.
Maar dat hebben we ervoor over.
Ah, ik kijk altijd online, das graties. ik heb alleen dat extra adult pakket hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.Wel voor Eredivisie Live.
Maar dat hebben we ervoor over.
Ajax, ja toch Lindgren.quote:
Voetbal moet je kijken op big screen tv vriend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, ik kijk altijd online, das graties. ik heb alleen dat extra adult pakket hier.
Doe ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voetbal moet je kijken op big screen tv vriend.
Goed zo.quote:
Balen maatquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Slapen. Over een uurtje of 5 gaat m'n wekkert weer.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
trustenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |