Ja nu wel.quote:
kweenie, vind dat programma eigenlijk een beetje saai worden.quote:
waarom zou je niet meer leven dan?quote:
Ik heb het nooit leuk gevondenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kweenie, vind dat programma eigenlijk een beetje saai worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het altijd al saai eigenlijk. iCarly op TeenNick, ja toch.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kweenie, vind dat programma eigenlijk een beetje saai worden.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het nooit leuk gevonden
Hallo NB'ersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Halloquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al saai eigenlijk. iCarly op TeenNick, ja toch.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
iCarly, als Zoey101 was dan was ik naar beneden gegaan om tv te kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ging gelijk naar kanaal 950?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
dat ik daar zomaar langsgezapt ben, even paar zenders terug.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Jammer dat er op 23 waarschijnlijk ook niks op is.
iCarly > Zoey101quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iCarly, als Zoey101 was dan was ik naar beneden gegaan om tv te kijken.
Victorius > iCarlyquote:
Victorius? Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Victorius > iCarly
Big time rush > allez
Big Time Rush.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Victorius > iCarly
Big time rush > allez
Dus jij vind Zoey101 leuk?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iCarly, als Zoey101 was dan was ik naar beneden gegaan om tv te kijken.
Struggles.quote:
Teennick zit op 19 hier hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij ging gelijk naar kanaal 950?
Zusje van Britney Spears en die jongen die Logan speelt vond ik vroegaah ook welquote:
De mooiste trollsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:08 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Heeft iemand dat topic van ''De mooiste trolls'' nog in de geschiedenis staan? Kan 'm zelf nl. niet vinden.
Oh je hebt geen upc digitaal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Teennick zit op 19 hier hoor
Neen, ziggo hier.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh je hebt geen upc digitaal?
Huh, das toch al jaren van de tv af?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Cartoon Network is ook niet meer wat het geweest is.
Jij ook nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:11 schreef Chloroform het volgende:
Cartoon Network is ook niet meer wat het geweest is.
Zit hier wel in het pakket.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Huh, das toch al jaren van de tv af?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |