Richting de boot zeker in de auto met kasten en wasmachines op het dak?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In Malaga op de snelweg alleen.!
Ja richting boot, nee zonder al dat rotzooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Richting de boot zeker in de auto met kasten en wasmachines op het dak?
In malaga fietsen ze ook op de snelweg
Ik gaf je afgelopen week veel aandachtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef MajorTom. het volgende:
Mischien moet ik ook maar een vrouwen profiel maken, dan krijg ik meer aandacht.
doei kusjes bietsj geen enge dromen hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef Beach het volgende:
tijd om te gaan slapen trusten vriendjes
Hopelijk heb je mazzel en krijg je dan gestalk /aandacht van ene Jullie, _Fonz en skippy22.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef MajorTom. het volgende:
Mischien moet ik ook maar een vrouwen profiel maken, dan krijg ik meer aandacht.
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
doei kusjes bietsj geen enge dromen he
oke succesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goed
Yeaaaahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goed
We hadden er een appartement en toen zag ik altijd vanaf balkon bij de snelweg al die volgeladen wagens met moeite de berg opkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja richting boot, nee zonder al dat rotzooi.!
aitt dikke wieries smoken togquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef bang_bros het volgende:
[..]
geen stress mi mang wnnr jonko wipen?
Was dat een Yeaaahquote:
Hahah moet lachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef mctwigt het volgende:
[..]
We hadden er een appartement en toen zag ik altijd vanaf balkon bij de snelweg al die volgeladen wagens met moeite de berg opkomen
Favoriete fanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |