Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
Dit is mijn 10.000e post.
[ afbeelding ]
Oneerlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:aantal posts: 100142 (gemiddeld 38 per dag)
xd XDquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
OneerlijkIk heb 5000 posts meer en ben geen mod
Het gaat om de kwaliteit van de posts, niet om kwantiteit. Anders zou tong80 al lang Admin zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
Och, het leven is een bitch, maar je moet er mee leven. AHAHA SNAPJENUM LEVEN IS BITCH MAAR MOET ER MEE LEVENquote:
Worst.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja alledrie hoezoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Is er weleens iemand hierzo in Valencia, Alicante of Málaga geweest?
nee ik ben wel in Gent geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
ik ben naar de keuken geweest, om wat eten te pakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
In Malaga op de snelweg alleen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ja, voor 450 Euro, dat was echt fantastisch!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Dinsdag prutserquote:
:$quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jaja je gaat kapot van binne
Richting de boot zeker in de auto met kasten en wasmachines op het dak?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In Malaga op de snelweg alleen.!
Ja richting boot, nee zonder al dat rotzooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Richting de boot zeker in de auto met kasten en wasmachines op het dak?
In malaga fietsen ze ook op de snelweg
Ik gaf je afgelopen week veel aandachtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef MajorTom. het volgende:
Mischien moet ik ook maar een vrouwen profiel maken, dan krijg ik meer aandacht.
doei kusjes bietsj geen enge dromen hequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef Beach het volgende:
tijd om te gaan slapen trusten vriendjes
Hopelijk heb je mazzel en krijg je dan gestalk /aandacht van ene Jullie, _Fonz en skippy22.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef MajorTom. het volgende:
Mischien moet ik ook maar een vrouwen profiel maken, dan krijg ik meer aandacht.
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
doei kusjes bietsj geen enge dromen he
oke succesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goed
Yeaaaahquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Beach het volgende:
[..]
nee ik ga over Flips dromen dus dat komt wel goed
We hadden er een appartement en toen zag ik altijd vanaf balkon bij de snelweg al die volgeladen wagens met moeite de berg opkomenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja richting boot, nee zonder al dat rotzooi.!
aitt dikke wieries smoken togquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:09 schreef bang_bros het volgende:
[..]
geen stress mi mang wnnr jonko wipen?
Was dat een Yeaaahquote:
Hahah moet lachen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef mctwigt het volgende:
[..]
We hadden er een appartement en toen zag ik altijd vanaf balkon bij de snelweg al die volgeladen wagens met moeite de berg opkomen
Favoriete fanquote:
Ja ik hoop het. Ik geil op aandacht van mannen die via het internet denken dat ik een vrouw ben. krijg ik een vochtig kontje van, een hard piemeltje, alles. Met mijn pruik achter de pc en dan al die geile woordjes die op mijn scherm voorbij flatsen.. helemaal geak.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk heb je mazzel en krijg je dan gestalk /aandacht van ene Jullie, _Fonz en skippy22.
Ik moest huilen van deze post.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Ik geil op aandacht van mannen die via het internet denken dat ik een vrouw ben. krijg ik een vochtig kontje van, een hard piemeltje, alles. Met mijn pruik achter de pc en dan al die geile woordjes die op mijn scherm voorbij flatsen.. helemaal geak.
mmmm en als ze dan ook nog pics sturenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja ik hoop het. Ik geil op aandacht van mannen die via het internet denken dat ik een vrouw ben. krijg ik een vochtig kontje van, een hard piemeltje, alles. Met mijn pruik achter de pc en dan al die geile woordjes die op mijn scherm voorbij flatsen.. helemaal geak.
Eerstee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Was dat een Yeaaahvan YEAH! of Yeah (kreun) of wat?
Begin een nieuw internetleven, dan heb je het allemaal/quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Moet je toremolinis doen gezellig bij Adriaan en Corry Konings met een mislukte tapas bar. Oh en al die andere mislukte volkszangers. En Hans Kazan moet je je financiën laten doenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:12 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik zou graag in Spanje willen gaan wonen aan de oostkust, maar jij maakt een garpje he?
Die mannen bedoel je?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
mmmm en als ze dan ook nog pics sturen![]()
cker wel, met een lekker buikje enzoquote:
Ik doe dat natuurlijk ook al. alleen nog niet op Fok!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerstee.
[..]
Begin een nieuw internetleven, dan heb je het allemaal/
Terecht, nu we het er over hebben, stuur die van jou eens?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
cker wel, met een lekker buikje enzo![]()
kijk in het nb van gisterquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terecht, nu we het er over hebben, stuur die van jou eens?
Ja *bloos*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
maar wat schrijven ze zoal dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terecht, nu we het er over hebben, stuur die van jou eens?
Zal jouw poep wel zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn chinchilla heeft poep aan zijn kopvies beest
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja *bloos*hoezo bloos en geenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind
leuker dan bloos
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:In the 1930s, London mothers had a problem. Unlike country babies, city babies didn't have acres of rambling estates to crawl around. Fortunately, some idiot in America patented the perfect solution for air-starved infants -- a baby kennel that hung out the window. Mini-humans with a hankerin' for fresh air could just crawl right out the window into their totally safe cages.
Watquote:
Wie die Fonz en alles? Geen idee man dat was jaar terugquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
maar wat schrijven ze zoal dan?
Ik wist niet welke smiley uit mijn hoofd. Zit op de mobilofonoquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
hoezo bloos en geenik vind
leuker dan bloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |