quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HOI ALLERLIEFSTE CHOSENONEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah acceptabel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt vet vies vervelend is hetquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb dat sinds net pas?![]()
![]()
:S:
HET HAAKT NIET MEER BIJ MIJquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja echt vet vies vervelend is het
Ik deed windows update en sindsdien heb ik dat probleem.
Vooruit, had minstens een hoi terug verwacht, maar jij voldoet dus net zoals ik ook niet aan verwachtingenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HET HAAKT NIET MEER BIJ MIJ
emoflip.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit, had minstens een hoi terug verwacht, maar jij voldoet dus net zoals ik ook niet aan verwachtingen
HOOOOI LEKKERDING VAN ME!!! ALLES GOED?????quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooruit, had minstens een hoi terug verwacht, maar jij voldoet dus net zoals ik ook niet aan verwachtingen
Jaa hoor liefje met jou ook?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:35 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
HOOOOI LEKKERDING VAN ME!!! ALLES GOED?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist dat je een kloon was.quote:
Kloon huh?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa hoor liefje met jou ook?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je een kloon was.
Uitstekend! Heb een of andere update op mijn telefoon nu. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaa hoor liefje met jou ook?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik wist dat je een kloon was.
En nu helemaal.quote:
Nicequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Uitstekend! Heb een of andere update op mijn telefoon nu. Ben benieuwd.
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu helemaal.
[..]
NiceHopelijk werkt het, anders ben je straks onbereikbaar voor alle chickies en toekomstige chickies zoals mij.
Niks nieuws helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:41 schreef Hooidraad het volgende:
Wat nu? Heeft Flippiee iedereen weggejaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |