abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101049723
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Net zo gevaarlijk als op je snelheidsmeter kijken, dat doe je ook niet constant. ;)
Nihil dus.
Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:06:20 #202
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_101049796
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Net zo gevaarlijk als op je snelheidsmeter kijken, dat doe je ook niet constant. ;)
Maar wil je je navigatie gedetailleerd bijhouden dan moet je zeker een stuk geconcentreerder kijken dan dat je bij je dashboard doet. Anyway, wellicht dat mijn navigatie ook niet op een ideaale hoogte zit, ongeveer op de hoogte van de versnellingspook :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_101049872
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar wil je je navigatie gedetailleerd bijhouden dan moet je zeker een stuk geconcentreerder kijken dan dat je bij je dashboard doet. Anyway, wellicht dat mijn navigatie ook niet op een ideaale hoogte zit, ongeveer op de hoogte van de versnellingspook :')
Kan je m niet aan raam doen met zo'n zuignap?
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:08:52 #204
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_101049922
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:

[..]

Noem eens een paar dingen.

[..]

Je moet ook niet de hele tijd naar de navigatie kijken, je moet er gewoon naar luisteren. ;)
Dat ik altijd vrij organisatorisch denk en te werk ga, mijn eigen logica erop na houdt (zelf ezelsbruggetjes verzinnen). Vaak ben ik ook erg beleefd tegen anderen en sta ik mensen netjes te woord.

Maar ik kan mij totaal niet herkennen in dat jochie wat apathisch naar die wasmachine staat te kijken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:09:00 #205
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_101049928
quote:
18s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef Vluchtdeur het volgende:

[..]

Kan je m niet aan raam doen met zo'n zuignap?
Inbouw.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_101049972
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:09 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Inbouw.
Aah op die manier, in wat voor bak rijd jij?
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:11:15 #207
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_101050007
quote:
18s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:10 schreef Vluchtdeur het volgende:

[..]

Aah op die manier, in wat voor bak rijd jij?
Saab 9-3.

wel van ''papa'' hoor :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_101050042
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is idd niet zo slim, de meest ingebouwde navigatie zit ook een stuk hoger (midden in de dash):

Zelfs als je zoals hier wat meer info afleest hoeft dat geen probleem te zijn, immers heb je uit een ooghoek de weg nog steeds in de gaten.

Het bijhouden vind ik niet zo'n probleem, ik doe meestal alleen een snelle blik om te zien hoe ver het is tot mijn volgende afslag en dan weet ik ook weer ongeveer wanneer ik weer moet kijken. Zie je in 1 oogopslag, is niets moeilijks bij.
pi_101050138
Ik had trouwens een vraag, hoe open zijn jullie om andere mensen te vertellen dat jullie Auti's zijn? Doen jullie dat pas na lange tijd vertellen, of zeggen jullie het vrijwel in het begin zodat andere rekening met je kan houden?

Zo maar even een vraag. :z
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:15:16 #210
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_101050172
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:12 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat is idd niet zo slim, de meest ingebouwde navigatie zit ook een stuk hoger (midden in de dash):

[ afbeelding ]

Zelfs als je zoals hier wat meer info afleest hoeft dat geen probleem te zijn, immers heb je uit een ooghoek de weg nog steeds in de gaten.

Het bijhouden vind ik niet zo'n probleem, ik doe meestal alleen een snelle blik om te zien hoe ver het is tot mijn volgende afslag en dan weet ik ook weer ongeveer wanneer ik weer moet kijken. Zie je in 1 oogopslag, is niets moeilijks bij.
Volgens mij is de navigatie ook pas later ingebouwd. Maar geeft jouw navigatie ook de richting aan dmv van tekst?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 22 augustus 2011 @ 19:15:43 #211
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_101050196
quote:
18s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik had trouwens een vraag, hoe open zijn jullie om andere mensen te vertellen dat jullie Auti's zijn? Doen jullie dat pas na lange tijd vertellen, of zeggen jullie het vrijwel in het begin zodat andere rekening met je kan houden?

Ik kan er niet over meepraten, maar ik zou het niet meteen en te vlug vertellen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_101050221
quote:
Ik wil niet de indruk wekken dat ik een zielig ventje ben, dus ik hou het standaard gewoon voor me. Pas als het gesprek daartoe aanleiding biedt zeg ik dat ik het heb en wat voor implicatie's het voor mijn leven heeft. Maar om te voorkomen dat mensen van mij gaan denken: "hij vindt zichzelf wel erg zielig" zeg ik er altijd bij dat ik m'n beperkingen ken, maar daardoor juist wel heel goed kan inschatten wat ik wél in m'n mars heb.
pi_101050230
Ik herken wel veel dingen van die poster.

En navigatie moet ik ook niet hebben.
-weg-
pi_101050252
quote:

Ik vertel het meestal pas na een tijdje, en als mensen zich dan in ene raar gaan gedragen zijn het nooit echte vrienden geweest.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_101050414
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Volgens mij is de navigatie ook pas later ingebouwd. Maar geeft jouw navigatie ook de richting aan dmv van tekst?
Nee, dat zijn snelheidscontrole's en wegafsluitingen die hij in dat scherm aangeeft.

Overigens projecteert ie de belangrijkste aanwijzingen ook in de voorruit, dan hoef je helemaal je blik niet meer van de weg te halen:

Dit is eventjes een oude softwareversie, maar het ziet er hetzelfde uit. Je hebt gewoon rechts de afstand tot de volgende kruising en welke kant je dan op moet, terwijl je links de kaart hebt. Maar in het scherm heb je ook weer talloze andere mogelijkheden (bijv. 1 grote kaart) etc.

maandag 22 augustus 2011 @ 19:21:11 #216
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_101050442
Ik vraag me wel af als het slim is om zoiets te vertellen bij essentiele momenten in je leven, en daaronder versta ik intake's voor je volgende opleiding/studie, sollicitatie gesprek, eventuele date etc.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_101050498
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vraag me wel af als het slim is om zoiets te vertellen bij essentiele momenten in je leven, en daaronder versta ik intake's voor je volgende opleiding/studie, sollicitatie gesprek, eventuele date etc.
Dat is inderdaad een goede vraag. Aan de ene kant wel want dan kan iemand rekening met je houden. Aan de andere kant kunnen ze ook gelijk heel stereotype over je gaan denken.

Blijft lastig om die situaties in te schatten. (althans bij mij)
pi_101050684
Bij mij is vandaag de diagnose pdd - nos gegeven.

Zit er nog wel enigszins over te twijfelen, maar herken ook wel weer veel dingen als ik het kenmerkenlijstje zo eens doorlees.

Nou, we zullen wel zien. :)
pi_101050694
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
Bij een sollicitatiegesprek zou ik het vertellen, op de eerste date zou ik het voor me houden. Ik vertel het wel op de tweede of de derde.
pi_101050724
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Riddler86 het volgende:

Zit er nog wel enigszins over te twijfelen, maar herken ook wel weer veel dingen als ik het kenmerkenlijstje zo eens doorlees.

Welkom bij de club! :W
Ik heb zelf ook PDD-NOS.
pi_101050773
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Riddler86 het volgende:

Ook welkom bij de club. :W
Ben zelf ook Autist.

Hoe oud ben je als ik vragen ben?
pi_101050774
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
Ik had vandaag weer school en kwam deze poster in de gangen tegen:
[ afbeelding ]

Ik herken wel een paar dingen in mijzelf, zoals 'Heeft een eigen logica' en 'Kan veel feiten reproduceren'.

Herkennen jullie jezelf ook in sommige dingen?
ja best wel een aantal, alhoewel het best lastig is om die dingen in jezelf te herkennen vind ik. Wel een gave poster trouwens. Zo duidelijk dat zelfs autisten hem kunnen begrijpen :P (nofi) Off course.

Weet iemand hoe dat zit met eigen bijdragen bij de psycholoog. Ik hoorde vandaag van mij behandelaar dat je vanaf volgend jaar bovenop je eigen risico nog eens een eigen bijdrage moet gaan betalen. Hoe zit dat?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101050853
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bij een sollicitatiegesprek zou ik het vertellen, op de eerste date zou ik het voor me houden. Ik vertel het wel op de tweede of de derde.
Bij een sollicitatie zou ik het juist niet vertellen, de meeste mensen zijn niet bekend met wat autisme precies inhoud en zouden daardoor juist afgeschrikt kunnen worden omdat ze het stigma: "bij hem zal wel iets niet goed zijn" meegeven.

Dan liever niets zeggen, mezelf kunnen bewijzen, en op prestatie's worden beoordeeld i.p.v. op labels.
pi_101050879
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ja best wel een aantal, alhoewel het best lastig is om die dingen in jezelf te herkennen vind ik. Wel een gave poster trouwens. Zo duidelijk dat zelfs autisten hem kunnen begrijpen :P (nofi) Off course.

Weet iemand hoe dat zit met eigen bijdragen bij de psycholoog. Ik hoorde vandaag van mij behandelaar dat je vanaf volgend jaar bovenop je eigen risico nog eens een eigen bijdrage moet gaan betalen. Hoe zit dat?
Ja ik heb dat ook gehoord ja, ik ben zelf Klinisch opgenomen in een instelling... Vraag me af hoeveel dat gaat kosten, dit geintje. |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101050881
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Welkom bij de club! :W
Ik heb zelf ook PDD-NOS.
Dank je. :)

Vind het wel een beetje eng nog. Maar het verklaart wel veel wat betreft dingen die in het verleden 'verkeerd' / 'anders' zijn gegaan.

Zat zelf altijd te denken in de hoek van de sociale fobie of ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ofzo. Maar herken ook wel weer veel dingen van PDD - NOS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')