Welkom bij de club! Ik heb hier dus ook totaal geen kaas van gegeten, kan er dan ook niet over meediscussiėrenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Misschien niet goed verwoord. Ik geloof ook wel dat "true love stories" kunnen bestaan, maar ik zie mezelf gewoon als aromantisch en dus heb ik er niks mee.
Komt veel voor hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:11 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Welkom bij de club! Ik heb hier dus ook totaal geen kaas van gegeten, kan er dan ook niet over meediscussiėren
Verwachtingen bijstellen scheelt inderdaad de nodige teleurstellingenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:33 schreef Auti het volgende:
Ik heb mijzelf al een tijdje ingesteld dat ik altijd alleen zal blijven, scheelt een hoop ellende.
Mischien zit ik nog in de ontkenningsfase, want af en toe heb ik ook eraan gedacht dat ik alleen zal blijven, puur omdat ik logisch gezien wel kan beredeneren waarom ik een karakter ben waarmee het moeilijk samenleven is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:33 schreef Auti het volgende:
Ik heb mijzelf al een tijdje ingesteld dat ik altijd alleen zal blijven, scheelt een hoop ellende.
Tja, dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien zit ik nog in de ontkenningsfase, want af en toe heb ik ook eraan gedacht dat ik alleen zal blijven, puur omdat ik logisch gezien wel kan beredeneren waarom ik een karakter ben waarmee het moeilijk samenleven is.
Echter gloort er dan af en toe toch nog een sprankje hoop als er een meisje blijkt te zijn wat niet van mij afgenegen is (maar zoals gezegd, dat verneuk ik dan wel weer vakkundig).
Om eerlijk te zijn snap ik niet wat de meerwaarde van een relatie is vergeleken met een gewone vriendschap. Komt nog bij dat ik ook niet echt van mensen kan houden. Ik kan mensen geen liefde geven die ze misschien wel zouden willen ontvangen, dus dan gaat het gewoon niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien zit ik nog in de ontkenningsfase, want af en toe heb ik ook eraan gedacht dat ik alleen zal blijven, puur omdat ik logisch gezien wel kan beredeneren waarom ik een karakter ben waarmee het moeilijk samenleven is.
Echter gloort er dan af en toe toch nog een sprankje hoop als er een meisje blijkt te zijn wat niet van mij afgenegen is (maar zoals gezegd, dat verneuk ik dan wel weer vakkundig).
hm..., is relatie geen overtreffende trap daarinquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:57 schreef Auti het volgende:
Volgens mij is een relatie ook gewoon een goede vriendschap. Denk ik.
Ben jij nooit verliefd geweest? En wat is liefde eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn snap ik niet wat de meerwaarde van een relatie is vergeleken met een gewone vriendschap. Komt nog bij dat ik ook niet echt van mensen kan houden. Ik kan mensen geen liefde geven die ze misschien wel zouden willen ontvangen, dus dan gaat het gewoon niet.
Ik weet niet, je zou toch kunnen stellen dat je in een relatie elkaars beste maatje bent?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
hm..., is relatie geen overtreffende trap daarin
Dat wel. Al heb ik de neiging om dat in gradaties te zien. Ik heb net als Schaal_9 geen ervaring, dus eigenlijk weet ik het nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik weet niet, je zou toch kunnen stellen dat je in een relatie elkaars beste maatje bent?
In de ogen van een gemiddelde ASS-er heeft het misschien enorme voordelen. Ik denk dat het zijn voordelen heeft, maar in de praktijk ook duidelijke nadelen. De meeste werkenden hebben wel een relatie, gaan gemakkelijker op vakantie (bijvoorbeeld even een weekendje Brugge of Rome) en kunnen meepraten als het over kinderen gaat. Facebook staat in augustus vol met vakantieverhalen. Als alleenstaande voel het voor mij soms toch een beetje als de eindjes aan elkaar knopen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Komt veel voor hoor![]()
Ik hoop toch dat je in je eentje gelukkig kan zijn. Dat heeft ook enorme voordelen
Maar merk ik dat je moeite hebt (of schaamte misschien? ) met het feit dat je op dit terrein (nog) geen ervaringen hebt opgedaan, gezien de "" smiley?
![]()
Die heb ik volgens mij ook gezien bij Centrum Autisme.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
Ik had vandaag weer school en kwam deze poster in de gangen tegen:
[ afbeelding ]
Ik herken wel een paar dingen in mijzelf, zoals 'Heeft een eigen logica' en 'Kan veel feiten reproduceren'.
Herkennen jullie jezelf ook in sommige dingen?
Kan wel kloppen, bij op school hebben de posters Centrum Autisme er op staan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb niet eens een navigatie. Als ik met de auto ergens naartoe moet, kijk ik op Google maps en onthoud dan hoe ik moet rijden. Sowieso ken ik een groot deel van de snelwegen (vooral randstad) ook wel uit mijn hoofd, Net als het spoornet. dus bekijk ik alleen de binnenstad.
[..]
Die heb ik volgens mij ook gezien bij Centrum Autisme.
Als kind heb ik altijd wel een interesse in treinen gehad, ik vind dat zo herkenbaar, want ik ken het spoornet ook op m'n duimpje en weet hoe je naar de meeste plaatsen moet komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb niet eens een navigatie. Als ik met de auto ergens naartoe moet, kijk ik op Google maps en onthoud dan hoe ik moet rijden. Sowieso ken ik een groot deel van de snelwegen (vooral randstad) ook wel uit mijn hoofd, Net als het spoornet. dus bekijk ik alleen de binnenstad.
Raar, bij bepaalde dingen is het een keihard ''ja'', en bij andere dingen is juist het tegenovergestelde waar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:27 schreef Rezania het volgende:
Ik had vandaag weer school en kwam deze poster in de gangen tegen:
[ afbeelding ]
Ik herken wel een paar dingen in mijzelf, zoals 'Heeft een eigen logica' en 'Kan veel feiten reproduceren'.
Herkennen jullie jezelf ook in sommige dingen?
Is dat niet gevaarlijk als je de hele tijd op je navigatie zit te loeren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:37 schreef von_Preussen het volgende:
Sterker nog, de hele rit van Rome naar Hamburg heb ik zonder navigatie gedaan, puur omdat ik op de heenweg de belangrijkste plaatsen en de routestructuur heb onthouden.
Noem eens een paar dingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Raar, bij bepaalde dingen is het een keihard ''ja'', en bij andere dingen is juist het tegenovergestelde waar.
Je moet ook niet de hele tijd naar de navigatie kijken, je moet er gewoon naar luisteren.quote:[..]
Is dat niet gevaarlijk als je de hele tijd op je navigatie zit te loeren?
Net zo gevaarlijk als op je snelheidsmeter kijken, dat doe je ook niet constant.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat niet gevaarlijk als je de hele tijd op je navigatie zit te loeren?
Ik zet de stem juist altijd uit omdat ik me er gruwelijk aan erger als iemand door m'n muziek gaat bleren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
Je moet ook niet de hele tijd naar de navigatie kijken, je moet er gewoon naar luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |