haha, ik heb geen bluerayquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik voel me zwaar gediscrimineerd als iemand mij blank noemt. Restecp! RESTECP OF IK STEEL JE BLURAY!
Mensen je eigen dorp in de hens laten steken. Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Happel het volgende:
Hooligans die als helden worden beschouwd. Waar gaat het heen met de wereld.
Enemy of my enemy hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Happel het volgende:
Gelegenheidsliefde. Zijn net zulke aso's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:29 schreef Happel het volgende:
Ik zal Cohen ff bellen, die's expert op thee gebied.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Resistor het volgende:
Het zijn Britten. Zou een kopje thee niet helpen?
Die agent was niet aan het "kegelen", die testte met een paal of de ruit nog voldoende stevig (en dus veilig) was, aangezien zijn collega's er nog door terug moesten klimmen, nadat ze de winkel van binnen hadden gecheckt op relschoppers.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net zag je zelfs een stukje dat die agent een paal door het raam heen kegelt.
En negers mensen uit Negerije.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je moet Turken geen Turken, maar mensen uit Turkije noemen.
Het zijn mensen met een oorsprong in Turkije.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je moet Turken geen Turken, maar mensen uit Turkije noemen.
Blanken neerknuppelen heeft wat minder PC-voeten in de aarde. Topidee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af of de politie iets doet als lichte personen hun straat gaan verdedigen tegen duistere personen. Eigenlijk is dat nog erger dan de rellen tegen de politie, want de politie is tenminste opgeleid tot de-escalleren. Als het Engelse volk zich er mee gaat bemoeien dan is de kans dat het uit de hand loopt veel groter.
Jij dacht dat theedrinkend gentlemen Engeland een egalitaire maatschappij was?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Groot- Brittannie is allang niet meer de stijve maar gemoedelijke thee-drinkende gentleman-achtig volkje dat het ooit eens was.
Het is een land geworden met grote inkomens verschillen
Dit dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.
Ik denk dat de gemiddelde rel-dwaas liever gaat plunderen dan gaat matten met hooligans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vraag me af of de politie iets doet als lichte personen hun straat gaan verdedigen tegen duistere personen. Eigenlijk is dat nog erger dan de rellen tegen de politie, want de politie is tenminste opgeleid tot de-escalleren. Als het Engelse volk zich er mee gaat bemoeien dan is de kans dat het uit de hand loopt veel groter.
Nou, je kunt ze moeilijk neerknuppelen omdat ze hun wijk verdedigen. Denk ik dan. Maar als de Hooligans zich ermee gaan bemoeien dan kan de vlam in de pan slaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blanken neerknuppelen heeft wat minder PC-voeten in de aarde. Topidee.
'Engelse volk'? Hou het een beetje netjes, noem ze gewoon mensen uit Engeland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:31 schreef LXIV het volgende:
Indrukwekkend!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
rollover foto's van de toestand in Londen. http://tgr.ph/ocgpLe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |