quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef maen het volgende:
eigenlijk moest ik m openen he
maar thanks, mijn telefoon kan dat niet
Wageningen heeft iets. Universiteit en het promopraatje van m'n studie (BML) waren goed. Daarnaast had ik bij BML het best het idee dat dat is wat ik zocht. Scheikunde en Bio vind ik fascinerend. Maar de studies los zijn het niet voor mij. Ik vind het idee dat alles wat leeft gewoon scheikunde is helemaal het einde. Zo mooi!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Xenomyst het volgende:
@ph: hoe komt zo'n stadse jongen nou in wageningen?
Was 't wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef bioloogje het volgende:
Zo net even wat potentiële nieuwe huisgenoten bekeken. Kom terug en is het topic vol... Wow, respect(al gaat deze reeks altijd redelijk snel net voor de AID.)
Yep, ik denk dat er wel wat leuke meiden tussen zitten. (waaronder Saxofoontje, met wie ik best wel wat connecties blijk te hebben zonder dat ze het weetquote:
Lukt het weer niet? Vertel! Gooi het eruit!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef maen het volgende:
ik heb weer een boek voor door je raam hoor! grrrrr
ja dat boek moet eruit! Het is echt het slechtste studieboek ooit, alle termen die ik op wil zoeken (en aanverwante termen) staan gewoon niet in de index! dat slaat toch helemaal nergens op! kan moeilijk alle 1000 pagina's door gaan bladeren als ik iets zoek?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Lukt het weer niet? Vertel! Gooi het eruit!!
Dat klinkt idd wel vrij schraal. Zeker voor een studieboek, die meestal nog duur zijn ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja dat boek moet eruit! Het is echt het slechtste studieboek ooit, alle termen die ik op wil zoeken (en aanverwante termen) staan gewoon niet in de index! dat slaat toch helemaal nergens op! kan moeilijk alle 1000 pagina's door gaan bladeren als ik iets zoek?!
dat dus. ben echt gefrustreerd genoeg om t ding t raam uit te gooien. Ben alleen bang dat ik m in oktober weer nodig ga hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel vrij schraal. Zeker voor een studieboek, die meestal nog duur zijn ook.
Vast wel idd. Goede nachtrust en er morgen dan weer tegenaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:36 schreef maen het volgende:
[..]
dat dus. ben echt gefrustreerd genoeg om t ding t raam uit te gooien. Ben alleen bang dat ik m in oktober weer nodig ga hebben
anyhow, ik ga douchen en slapen. Helpt vast
Goedemorgen!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:47 schreef Reflectionne het volgende:
Goedemorgen!
@Bioloogje, dat is inderdaad wel lullig zo, gelukkig heeft de rest van Idealis kans voor iedereen
@Maen alweer een tentamen aan het maken?
Ja klopt, je weet wel wat je in huis krijgt! Zeker een voordeel.. Bij Idealis is het toch geluk hebben..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
Yep het is idd erg lullig, maar op deze manier zorg je er wel voor dat je altijd leuke mensen hebt in huis. Dus ja het is wel logisch dat we het doen, als je af en toe de horrorverhalen hoort van andere huizen waar mensen bijgezet zijn. Dan heb ik toch liever dit.
succes!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef Reflectionne het volgende:
Slik, nog een uurtje en dan zit ik te zweten boven het tentamen!
vast wel! In augustus zijn ze vaak ietsje soepeler met nakijken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:26 schreef Reflectionne het volgende:
Humpf.. dat ging hetzelfde als de vorige keer denk ik.. Lijkt me sterk dat dat 7 tiende hoger is dan de vorige keer
Is dat nou echt waar? (En niet om mij gerust te stellen oid)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef maen het volgende:
[..]
vast wel! In augustus zijn ze vaak ietsje soepeler met nakijken..
ik heb al vaker makkelijkere tentamens gehad in augustus, of een veel hoger slagingspercentage. Maar weet niet of dat alleen bij mij is...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar? (En niet om mij gerust te stellen oid)
Hmm, dan hoop ik dat ik 'm een paar tiende beter heb gedaan en dat ik een paar tiende gematst word..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb al vaker makkelijkere tentamens gehad in augustus, of een veel hoger slagingspercentage. Maar weet niet of dat alleen bij mij is...
Nee staat er idd nog niet onlinequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef Reflectionne het volgende:
Wie had het laatst over dat op sbs over ontgroeningen? Kijk ik scheel of staat het er niet op?
Hmm jammer..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Xenomyst het volgende:
[..]
Nee staat er idd nog niet online
Maar je had het topic wel open, of is het toeval dat je binnen 2 minuten reageert?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef maen het volgende:
ik wilde niet zo wanhopig zijn om alweer dit topic leven in te blazen om te kunnen soggen
ik was bezig met mijn sog-site rondjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef placeholder het volgende:
[..]
Maar je had het topic wel open, of is het toeval dat je binnen 2 minuten reageert?
toch kom je wel weer even kijkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben klaar, dat verklaart misschien iets
Sowieso! Ik verlaat dit niet! Ik zat alleen niet de hele avond aan m'n bureau zodat ik toch meteen kan fokkenquote:
goed excuusquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Sowieso! Ik verlaat dit niet! Ik zat alleen niet de hele avond aan m'n bureau zodat ik toch meteen kan fokken
Haha nieuwe manierquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:12 schreef maen het volgende:
oja: gratis af te halen: 2 studieboeken, management & marketing. Ik heb er ontzettend veel van geleerd!
(misschien helpt de positieve aanpak, ipv door het raam willen gooien)
Dat klinkt interessant! Ik PM je morgen even!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:52 schreef bioloogje het volgende:
Biologische boeken heb ik wel, maar ondertussen wel de verouderde druk denk ik. Ze zijn ondertussen al weer 6 jaar oud.Maar ik wil ze niet definitief kwijt, wil ze eventueel wel uitlenen.
Wow, lekker druk ja! Maar wel leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Wat ben ik toch blij dat de AID volgende week vrijdag pas begint.. Deze week doe ik meehelpen met een soort kindervakantieweek hier in het dorp en nu ben ik al helemaal gesloopt. Overdag die kindjes vermaken, 's middags gelukkig meestal wel even vrij, om 20.00 vergaderen en dan door naar de feestzaal tot een uur of 2/3, om de volgende ochtend om 7.30 weer op te staan
oeh, nou ben ik benieuwd waar!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wow, lekker druk ja! Maar wel leuk
@Maen, ik heb ergens gewerkt waar jij ook eens hebt gewerkt
Haha als ik zeg Mw B-S in Wageningen met een heel oud hondje weet je het dan? (Ga maar niet d'r naam hier neerzettenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:05 schreef maen het volgende:
[..]
oeh, nou ben ik benieuwd waar!haha ik kijk ook iedere keer die lijst door of er bekenden waren
haha dan zal ze wel flink van de kaart zijn geweest, dat niet ik of haar vaste hulpen kwamquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha als ik zeg Mw B-S in Wageningen met een heel oud hondje weet je het dan? (Ga maar niet d'r naam hier neerzetten) Ik kijk inderdaad ook altijd, en dit is de eerste keer dat er een bekende op stond
Het zag er heel mooi schoon uit. En nu glimt het zilver van mevrouw ook weer mooiquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:36 schreef maen het volgende:
[..]
haha dan zal ze wel flink van de kaart zijn geweest, dat niet ik of haar vaste hulpen kwam
hoe was het tapijt? Zag het er mooi schoon uit?
alweerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het zag er heel mooi schoon uit. En nu glimt het zilver van mevrouw ook weer mooi.
haha nja ik moest d'r vloer zuigen en dweilen, was ik na een uur mee klaar. Toen moest ik het zilver maar poetsenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef maen het volgende:
[..]
alweer
dat heb ik 2 weken geleden nog zitten doen...
hahah ja en vooral niets anders mogen doen he.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
haha nja ik moest d'r vloer zuigen en dweilen, was ik na een uur mee klaar. Toen moest ik het zilver maar poetsen
Ik citeer: "Je mag dit niet verplaatsen want IK heb het net allemaal recht gezet!"quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:02 schreef maen het volgende:
[..]
hahah ja en vooral niets anders mogen doen he.
hoewel, ik moest vorige week het keukenkastje schoonmaken, en de schoonmaakspullen sorteren. Hoe stond het er nog?
haha wel grappig
nee, idd. Heb m vorige week wel nog gedaan, op dinsdag. Maarja.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:11 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik citeer: "Je mag dit niet verplaatsen want IK heb het net allemaal recht gezet!"
En ik vond d'r wc niet zo fris, maar die mocht ik niet doen..![]()
Haha, maar heel mooi neergezet hoor, ik heb alles op de goede plek terug gezetquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:13 schreef maen het volgende:
[..]
nee, idd. Heb m vorige week wel nog gedaan, op dinsdag. Maarja.beetje met mijn eer gaan strijken.. tss
ben benieuwd wat de vaste hulpen zullen zeggen van onze kunsten..
Zozo goed bezig! Meteen al een baantje gevondenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef placeholder het volgende:
Slecht nieuws. Ik kan niet, of iniedergeval later, op de meeting komen.
Goed nieuws, informatieavond voor hopelijk m'n nieuwe bijbaantje in Wageningen
Pas rond 10en ben ik klaar op de brandweerkazerne. Als jullie dan nog gezellig zijn kom ik nogsteeds graag hoor
Dan weet je nu ook meteen hoe het is voor de mensen is die vanaf komende maandag in het kader van de AID crewen of mentor zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Wat ben ik toch blij dat de AID volgende week vrijdag pas begint.. Deze week doe ik meehelpen met een soort kindervakantieweek hier in het dorp en nu ben ik al helemaal gesloopt. Overdag die kindjes vermaken, 's middags gelukkig meestal wel even vrij, om 20.00 vergaderen en dan door naar de feestzaal tot een uur of 2/3, om de volgende ochtend om 7.30 weer op te staan
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef placeholder het volgende:
Slecht nieuws. Ik kan niet, of iniedergeval later, op de meeting komen.
Goed nieuws, informatieavond voor hopelijk m'n nieuwe bijbaantje in Wageningen
Pas rond 10en ben ik klaar op de brandweerkazerne. Als jullie dan nog gezellig zijn kom ik nogsteeds graag hoor
Het is een informatieavond hè, dus ik heb nog niks. Maar het zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zozo goed bezig! Meteen al een baantje gevonden
Dat is de bedoeling. Dat zou ik eerst thuis doen, maar daar woon ik niet meer. Dus nu hopen dat ze me in Wageningen willen. Ik ben niet nieuw in de brandweerwereld, dus dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:23 schreef Sodium het volgende:
Ah, je gaat mogelijk bij de (vrijwillige) brandweer?
Goede instelling! Ik zag enkele weken geleden een documentaire over de grote tekorten die bestaan bij vrijwilligersinstanties, waaronder de vrijwillige brandweer. Denk dus dat wanneer je geschikt bevonden wordt, je meer dan welkom bent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:26 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling. Dat zou ik eerst thuis doen, maar daar woon ik niet meer. Dus nu hopen dat ze me in Wageningen willen. Ik ben niet nieuw in de brandweerwereld, dus dat scheelt een hoop
Ik hoop het :-)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 08:28 schreef Sodium het volgende:
[..]
Goede instelling! Ik zag enkele weken geleden een documentaire over de grote tekorten die bestaan bij vrijwilligersinstanties, waaronder de vrijwillige brandweer. Denk dus dat wanneer je geschikt bevonden wordt, je meer dan welkom bent.
oh, hier kan het wel bij de vaste taken horenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
ik dacht dat zilverpoetsen niet mocht... zelfde als meubels in de was zetten enzo...
was het maar zo'n feest... en daarnaast is de gemiddelde bosbouwman nou niet de knapste... maar dat ff tenzijde...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:23 schreef Xenomyst het volgende:
ik heb eens gehoord dat bij bbn 80% man is
neuh, is pas week 2 vd 3quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef placeholder het volgende:
Jeetje. Tentamenterreur nogsteeds niet over? Is komende week de laatste week?
Heb je zo'n drukke AID dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef maen het volgende:
[..]
neuh, is pas week 2 vd 3
ik heb de dinsdag in de AID de laatste.. superfijn!
Ja! Ideaal, de eerste jaars hebben een vol programma, de rest alleen een vol avondprogramma!quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef placeholder het volgende:
[..]
De AID is eigenlijk gewoon een feestweek voor iedereen?
hmm jammer, ik dacht al dat het te mooi was om waar te zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest... en daarnaast is de gemiddelde bosbouwman nou niet de knapste... maar dat ff tenzijde...
gemiddeld genomen is het 50/50 maar de laatste tijd zie ik dat het voornamelijk meer vrouwen aantrekt...
Sportmarkt? Vertel is...quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:09 schreef bioloogje het volgende:
Oeh en ik ga alle AID lopers weer zien op de sportmarkt.
Op de zondag tijdens de AID is er een sportdag, Daarbij staan ook alle sporten met kraampjes op een sportmarkt. Dan kun je als eerste jaars kijken welke sporten er zijn en wat meer info krijgen over de studenten sportverenigingen waar je interesse in hebt. Want het is wel aan te raden om een sportkaart te regelen bij de uni. Voor redelijk weinig geld, kun je heel veel sporten doen.quote:
dat heb ik heel vroeger al eens gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef bioloogje het volgende:
Ik handbal maar niet in de bongerd. (de bongerd is te klein voor alle sporten)
Maen, prima suggestie toch, je kent ons al een beetje. Hoef je geen bier te schenken, alleen te drinken
dan moet je bij Argo zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef placeholder het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral geïnteresseerd in roeien. Dan is de Bongerd iets minder interessant geloof ik, maargoed, voor ¤70/jaar kan je je ook geen buil vallen...
Daaromquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:11 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je bij Argo zijn
voor die ¤70 mag je ook gratis zwemmen fitness & squash enzo, dus dat haal je er wel uit.
uhu, je hebt sowieso ergens een lunch bij Argo, als ik me niet vergisquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:15 schreef placeholder het volgende:
[..]
DaaromJe moet ook wat als het prutweer is.
Argo komt tijdens de AID wel langs. Dus dat komt goed denk ik zo
Ik geloof je meteen. Jullie zijn beter op de hoogte. Ben benieuwd :-)quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:16 schreef maen het volgende:
[..]
uhu, je hebt sowieso ergens een lunch bij Argo, als ik me niet vergis
dat werkt blijkbaar nog niet. Voor nu is het geloof ik gewoon bij de Bongerd langsgaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef jappas het volgende:
Iemand hier een idee hoe ik me kan her-inschrijven bij de Bongerd? Begin van de zomer hebben we een mail gehad waar staat dat het via de website van hun kan, maar daar kan ik alleen iets vinden om een formulier in te vullen. Het zou dus volgens de mail ook via de website via iDeal zou moeten kunnen.
ik heb me afgemeld...quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:45 schreef Reflectionne het volgende:
Iemand ervaring met sollicitatietrainingen bij KLV of Intergrand?
En Maen hoe ging je tentamen vandaag?
Hm oke.. Ik heb er nog maar even naar gekeken, moet nog wat beterquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:40 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb me afgemeld...
had je nog iets aan die wiskunde?
En daarna?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef Reflectionne het volgende:Nog 2 vakken bij de wur en dan is het afgelopen bij de wur
Afstuderen (zit op van hall larenstein, ik doe m'n minor (=keuzevakken) aan de wur).. Daarna masterquote:
Ik woon in Groningen, dus zo'n 3 uur reizen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
Wat een pech dralionHoe ver moet je reizen om in Wageningen te komen?
Zo, ik heb eindelijk mijn inschrijving voor de minor rondNog 2 vakken bij de wur en dan is het afgelopen bij de wur
Wow! Eigenlijk moeten ze die voorrang op lange afstanden wel weer doen, dit is geen doen zeg..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen, dus zo'n 3 uur reizen.
Ook nog geen reacties van kamernet
ja, maar dan wel eerlijk, en niet van station naar station maar de hele reistijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:33 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wow! Eigenlijk moeten ze die voorrang op lange afstanden wel weer doen, dit is geen doen zeg..
Master ook bij wur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Reflectionne het volgende:Afstuderen (zit op van hall larenstein, ik doe m'n minor (=keuzevakken) aan de wur).. Daarna master
Vraag&aanbod...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef maen het volgende:
kamerprijzen zijn wel flink omhoog gegaan zeg! Nieuwe jongen op de afdeling hier betaalt ruim ¤60 meer voor zijn kamer dan iemand die er 2 jaar zit... is toch belachelijk!
Hoeft het nog niet belachelijk om te zijn héquote:
probeer jij nou de econoom hier uit te leggen hoe de economie werkt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef placeholder het volgende:
[..]
Master ook bij wur?
Wat betreft kamers. Ze zouden gewoon meer kamers moeten bouwen. Maar dan wel zo dat het makkelijk omgebouwd kan worden naar starterswoningen, dat lijkt me prima mogelijk. Als de studentenaantallen dalen (komt bij hoogconjunctuur wel weer), maak je er starterswoningen van want daar is ook een enorm tekort aan.
Dan voorkom je dat ze een flat platgooien (oude Rijnsteeg) als er te weinig studenten zijn. De nieuwe Rijnsteeg is op dit moment nog niet meer dan een grasveldje.
* placeholder heeft wat huiswerk gedaan
[..]
Vraag&aanbod...
Wie wie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef maen het volgende:
ohja Reflectionne, ik kwam jouw naam tegen in het boek van mevrouw vanmiddag
Die vergeetachtige?? (Oude wasmachine zegt me niks)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef maen het volgende:
[..]
mw Bakker, met de hele oude wasmachine
checkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Die vergeetachtige?? (Oude wasmachine zegt me niks)
En niet zo'n beetje he? Ik schrok er van toen.. (Ik moest boodschappen voor d'r doen, maar ze kon geen geld vinden)quote:
Ik weet het niet, alleen dat ze direct na het eten zijn geloof ik... Maar tot hoe laat, geen ideequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef bioloogje het volgende:
Hmm weet iemand hoe laat op dinsdag in de AID de verenigingsavonden zijn? In het programma online staan geen tijden en ik probeer hier een hospiteer avond te plannen tijdens de AID...
Check PM.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef bioloogje het volgende:
Hmm weet iemand hoe laat op dinsdag in de AID de verenigingsavonden zijn? In het programma online staan geen tijden en ik probeer hier een hospiteer avond te plannen tijdens de AID...
Hoeveel nodig je er uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef bioloogje het volgende:
Zo de mensen zijn uitgenodigd. Als het goed is past het redelijk in de AID. Ben benieuw wat het wordt.
6 in totaal 2 rondes van 3 mensen. Nu maar hopen dat mijn huisgenoten ook kunnenquote:
Best leuk om te doen lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
6 in totaal 2 rondes van 3 mensen. Nu maar hopen dat mijn huisgenoten ook kunnenDie reageerden allemaal niet op de mail. Maar de tijd begint te dringen, dus het moest wel op deze manier
Ach ja, anders zoek ik zelf wel iemand uit
Maar Saxofoontje zit erbij hoor
Gefeliciteerd! Hopen dat het klikt daar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef dralion13 het volgende:
Eindelijk is mijn hoop op een kamer gegroeid
Ik kan bij een studentenhuis logeren tijdens de AID met kans op een kamer
volgens mij zijn er veel eerstejaars die meedoen, maar ook genoeg Masterstudenten hoor! Al zijn dat vaak internationalen, lijkt me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Tjado het volgende:
Ik begin ook steeds meer zin te krijgen in de AIDvoor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.
Zijn er veel Msc studenten bij de AID of vooral eerstejaars?
edit: en ligt het aan mij of staat er nergens hoelaat we er vrijdag moeten zijn?![]()
dat kunnen evengoed verenigingshuizen zijn hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:06 schreef dralion13 het volgende:
Ik zit in een kamer via kamernet, geen verenigingshuis dus.
Ik heb een mailtje gekregen waar de tijd in staat dat ik me moet melden. Dit staat bij mij ook op myAID.
Als je het niks vindt mag je de andere kant van de deur gaan keuren!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef Saxofoontje het volgende:
Haha, precies op tijd danMorgen kom ik hem keuren!
MSc's zitten in een speciaal MSc groepje.. Wel veel buitenlanders, maar meestal toch ook wel een paar Nederlanders in een groepjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Tjado het volgende:
Ik begin ook steeds meer zin te krijgen in de AIDvoor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.
Zijn er veel Msc studenten bij de AID of vooral eerstejaars?
edit: en ligt het aan mij of staat er nergens hoelaat we er vrijdag moeten zijn?![]()
Heb je wel een beetje een idee van waar de Vlaam is of moet je nog uitleg??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef Saxofoontje het volgende:
Haha, precies op tijd danMorgen kom ik hem keuren!
Weet je de markt te vinden? Daar waar de kerk in het midden staat en allemaal cafétjes omheen zitten? Aan het eind van de Hoogstraat (winkelstraat)? Als het goed is kom je vanaf de Haarweg aan die kant van de Hoogstraat al uit, op de markt, bij een fonteintje. Als je met je neus richting de winkels staat zit de Vlaam links. Makkelijk te herkennen want dat is het enige café aan die kant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Beetje uitleg zou wel fijn zijn eigenlijk.. En hoe kan ik jullie herkennen? xD
Is goed hoor, doen we datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef Saxofoontje het volgende:
Markt weet ik uit mijn hoofd niet te vinden, maar ik ben er wel eerder geweest. Beetje kaart opzoeken en dan gaat dat hopelijk wel lukken.
Is het anders misschien iets om bij dat fonteintje (of een ander herkenningspunt) te verzamelen?
ah, dat wist ik niet, maar in de advertentie staat iig niet dat het een verenigingshuis isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef maen het volgende:
[..]
dat kunnen evengoed verenigingshuizen zijn hoor
Heb jij wel een kamer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef Tjado het volgende:
Haha thanks, heb het mailtje ondertussen idd gehadnu nog zorgen dat ik op tijd ben
Vorige open dag stond ik bij Forum terwijl ik bij Leeuwenborch moest zijn, kon ik dat stuk nog even lopen...
Maar ik was er wel!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef Reflectionne het volgende:
Och och, jammer hoor! Als de rest maar gewoon komt! Ik krijg alweer flasbacks van onze vorige meet.. (Zaten Jappas en ik met z'n tweeen en kwam uiteindelijk alleen bioloogje nog). Al moet ik zelf ook een beetje afhouden nog, ik heb voor de tweede dag hoofdpijn en als het erger wordt vanavond kom ik niet. Maar denk dat het wel goed gaat
Nee heb nog geen kamerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb jij wel een kamer?
En ga je eigenlijk de gewone aid of light aid lopen?
De hoofdpijn is verdwenen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Maar ik was er wel!!Net als vanavond trouwens
Hoe is het met de hoofdpijn?
Ja met het eten, dat was ook wel gezellig.. Daarna zaten we daar een beetje lulligquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:38 schreef maen het volgende:
ik was er toen ook! met het eten iig
en vanavond schiet ik ook wel even binnen, zo rond half 11. Als er dan nog iemand is
Mag nog langer hoor! Komen we meteen een beetje in het AID-ritmequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Reflectionne het volgende:Ja met het eten, dat was ook wel gezellig.. Daarna zaten we daar een beetje lullig
Leuk, dan moeten we maar zorgen dat het gezellig is en we er nog om half 11 zitten..
Haha goede instellingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef placeholder het volgende:
[..]
Mag nog langer hoor! Komen we meteen een beetje in het AID-ritme
Ja, het is vies weer.. :/quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik wacht nog heel even het weer af, maar als het straks niet te erg onweert kom ik.
Bij de Kater/tijd heb je wel een stukje buiten geloof ik.. We kunnen ook daar heen gaan..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Sodium het volgende:
Oh. Ik dacht dat ze soms zo'n groen 'zonnescherm' tegen de regen uit hebben.
Als er buiten plek is en het zonnescherm ons tegen de regen kan beschermen, heb ik een voorkeur voor buiten.
Dankje, jammer dat je niet mee kanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
veel plezier vanaaf bij de meeting, vanuit het ook regenachtige Zwolle...
Nooit een locatie veranderen twee uur voor de ontmoeting plaatsvindt. Dat leidt onherroepelijk tot verwarring.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bij de Kater/tijd heb je wel een stukje buiten geloof ik.. We kunnen ook daar heen gaan..
Oke, best.. Dan binnen zitten bij de Vlaam want buiten kan nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:24 schreef Sodium het volgende:
[..]
Nooit een locatie veranderen twee uur voor de ontmoeting plaatsvindt. Dat leidt onherroepelijk tot verwarring.
Vind je het niet erg dan om binnen af te spreken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik zie hetik heb donker haar en als het goed is een bruin/beige (nep)leren jas aan.
ik vond het tof! Allemaal lieve eerstejaarsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:42 schreef Reflectionne het volgende:
Hoe was de eerste dag van de AID?
hahaha ik vroeg me inderdaad al af hoeveel je er nog van af zou weten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:36 schreef placeholder het volgende:
Ik bedenk me net dat ik heel lang tegen Maen heb staan aanlullen bij SSRw...![]()
Bij KSV en Ceres ook met een aantal leden gepraat. Maar dat was of een slecht verhaal (KSV) of het ging iets teveel over eerstejaars dames (Ceres).
En bij SSRw is het bier dan goedkoop, hebben ze eten en een Maen die leuk tekst en uitleg geeft![]()
Tot zover de verenigingsbattle dag 1 :p
Ahh vandaar... en sorry ik zal voortaan in volle vaart achter jullie aan sprinten om even hoi te zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef placeholder het volgende:
Wel. We hebben allemaal een deurbel en een knopje. Kunnen ze ons opbellen. Zit in onze tassen meestal. Voortaan mag je best hoi zeggen trouwens!
ik vond jullie bel best tof! leuke deuntjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef placeholder het volgende:
Wel. We hebben allemaal een deurbel en een knopje. Kunnen ze ons opbellen. Zit in onze tassen meestal. Voortaan mag je best hoi zeggen trouwens!
Ja leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh vandaar... en sorry ik zal voortaan in volle vaart achter jullie aan sprinten om even hoi te zeggen
Ik vond het wel duidelijk. De moeheid zit er goed in ja. De avond is nog jong, dus de sportdag wordt leuk morgen. Maargoed, geen zorgen over de dag van morgen! Genieten van de AID dus :-) We hebben trouwens 23 deuntjes op onze deurbel. Wees blij dat we niet de hele collectie hebben laten horenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:13 schreef maen het volgende:
ik vond jullie bel best tof! leuke deuntjes
trouwens wel duidelijk dat jullie het laat gemaakt hadden
hoop dat jullie de rondleiding ok vonden, het was een beetje rommelig...
oh kan best, heb wel meer mensen gesprokenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:17 schreef Tjado het volgende:
Haha hoe mooi, volgensmij komt iedereen hier elkaar tegen idd zonder het door te hebbenin welk groepje zitten jullie?
Maen lid van SSR-W? Missch heb ik je dan ook gesproken..zit bij een internationale groep
Ik hoorde dat het idd weer naar de maandag is gezet. Dat is wel tof, zal de sfeer weer ten goede komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 06:36 schreef Reflectionne het volgende:
Haha cool! Was het zwembad feest nou wel of niet gisteren?
ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stondquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:02 schreef placeholder het volgende:
Mijn papas (Jonathan en Lennart!) lezen mee. Terug naar Geenstijl lutsers!
mijn rooster zegt 11.00 tot 17.30quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:34 schreef jappas het volgende:
Hoe laat is de sportdag vandaag? Wilde nog eens even een rondje lopen, kan alleen geen tijd vinden..
Hetzelfde, maar dan met 1 naam. Maar ze zijn natuurlijk samen één als echte ouders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:35 schreef maen het volgende:
ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stond
Ik kom net in het ritme verdorie...quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:53 schreef bioloogje het volgende:
En vanavond is het redelijk rustig, dus kun je dan wat vroeger naar huis
Dan zit er maar 1 ding opquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:03 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik kom net in het ritme verdorie...
Relaxquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:23 schreef Saxofoontje het volgende:
Gisteren hebben we met een gedeelte van ons groepje in totaal misschien wel bijna 1,5 uur in die schommel bij ceres gezeten.. ook al niet heel erg energieverspillend xD
Cool! Hebben jullie iets bijzonders gedaan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:30 schreef Saxofoontje het volgende:
Voorpagina van het AIDkrantje is gehaald!
Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef Saxofoontje het volgende:
Een beeld een poncho aangedaan, zodat hij niet nat wordt in de regen
ow, dat is wel jammer. Was ook wel benieuwd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus niet
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:40 schreef placeholder het volgende:
Denk Argo en SSR. Eerst nog maar een paar keer sfeer proeven bij SSR.
Wees gerust. Maar ik kom wel bij jou m'n formuliertje invullen als ik dat ga doen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef maen het volgende:
[..]en dan niet alleen met mij praten he
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Wees gerust. Maar ik kom wel bij jou m'n formuliertje invullen als ik dat ga doen!
Ik heb serieus naar je gezocht op de infomarkt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:40 schreef bioloogje het volgende:
Tss Placeholder... volgende keer mag je best even hoi komen zeggen hoor
Weet je wat ik gister gedaan heb bij SSR? De keuken was best netjes trouwens, en dat om half 4...quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef maen het volgende:
haha ik vind het leuk om met je te praten hoormaar met anderen praten kan ook leuk zijn voor je.
je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik heb serieus naar je gezocht op de infomarkt!
[..]
Weet je wat ik gister gedaan heb bij SSR? De keuken was best netjes trouwens, en dat om half 4...
Met heel veel andere mensen gepraat. En toen iemand een rondleiding aanbood (nog een keer ja), was alles dicht. Dus even een kijkje in de keuken gehad...quote:
ah goed bezig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef placeholder het volgende:
[..]
Met heel veel andere mensen gepraat. En toen iemand een rondleiding aanbood (nog een keer ja), was alles dicht. Dus even een kijkje in de keuken gehad...
Ingeschreven bij Argo. Ook daar rondleiding gehad. Echt zin om weer eens in een boot te stappen en te gaan roeien.
Ja dat weet ik. Die jongen uit het archief met dat baardje. Dacht dat ie Erik Jan heet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:29 schreef maen het volgende:ah goed bezig!
Wie was dat, weet je dat? Enne zomaar de keuken in, meestal is er dan meer aan de hand
nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef dralion13 het volgende:
Eindelijk weer een uurtje rust
Vandaag bij de vp van SSR-W geweest, was leuk
Ik ga me denk ik ook aanmelden bij SSR-W, dus maen, als ik je herken(zal lastig worden heb je nog nooit ontmoet) kom ik bij jou het formulier invullen
Haha ik heb zoveel mensen voorbij zien komen vandaag...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef dralion13 het volgende:
Oww dan weet ik wel wie je bent.
Vandaag ga ik me ook niet aanmelden.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:02 schreef dralion13 het volgende:
Jammer dat de cantus halverwege was gestopt omdat een idioot een water over de band en de instrumenten heeft gegooidmaar de sfeer bleef gelukkig goed
dan zou ik het gewoon proberen als ik jou was. Dat zal de eerste paar weken erg druk worden, maar dan kom je er wel achter welke avonden je leuk vindt. En dan kun je je eigen ritme er op aan passen. Daarna, als je echt lid bent, wordt het snel minder met de drukte, en zijn er nog maar een paar die echt superactief zijn. Dus als je dan 1x per week er bent, behoor je zeker nog wel tot de actieven, en leer je snel iedereen kennen en is het gewoon tof! En als het echt niet lukt, heb je iig mooie ervaring.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef placeholder het volgende:
Zooo. Brak. Maar maakt niet uit, want straks roeien!
Ik weet het nog niet zeker, maar wordt wel steeds overgehaald als ik met SSR leden sta te lullen. Weet alleen niet of ik genoeg tijd heb om een beetje actief te worden...
hehe die kon ik de eerste keer niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:01 schreef Saxofoontje het volgende:
Tot vanmiddag maen, als het goed is ga ik zelf het gebouw weten te vinden *trots*. Ik ben benieuwd, ook wat zo van de brunch aan de rijn terecht gaat komen
ja klopt, en dan erom heen lopen. We gebruiken de achteringang. Staat vast ook wel aangegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:07 schreef Saxofoontje het volgende:
Gisteren zijn we bij biotechnion (dacht ik) geweest, het is toch het gebouw links daarvan?
nee, er is links ook een overdekte fietsenstallingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:14 schreef Saxofoontje het volgende:
Oke, moet ik mijn fiets gewoon neerzetten in die rekken voor de gebouwen?
Opzich best gezellig. De botenloods is groot zat. Gaat primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef Reflectionne het volgende:
Dat zou een leuke lunch zijn aan de Rijn..
Oh handig! Ik wist niet dat die zo groot was.. Jammer dat je nu niet kunt roeien, hoop dat het opklaartquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:37 schreef placeholder het volgende:
[..]
Opzich best gezellig. De botenloods is groot zat. Gaat prima
Nu hopen dat het weer wat beter wordt... Ik wil roeien
Zeker weten! Na 5 jaar weer in een boot gestapt. Even wennen weer. Heb echt zin om weer vaker te gaan roeien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh handig! Ik wist niet dat die zo groot was.. Jammer dat je nu niet kunt roeien, hoop dat het opklaart
En? Is er nog geroeid?
present vanaf 10uur!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Zeker weten! Na 5 jaar weer in een boot gestapt. Even wennen weer. Heb echt zin om weer vaker te gaan roeien.
Is maen vanavond nog beschikbaar bij de inschrijfbalie? :p
nice!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb me om 00:07 ingeschreven bij de buitenbalie. Heb maen niet als zodanig herkent
lijkt me leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:14 schreef dralion13 het volgende:
Vandaar
Morgennacht moeten we maar eens gaan praten : P
volgens mij kun je gewoon de hele nacht binnen komen. Er zijn er genoeg die net voor het ontbijt binnen komen vallen. Maar je kunt beter wat eerder komen, want dan sta je gunstiger voor de rijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef Saxofoontje het volgende:
Maen, weet jij toevallig tot hoelaat je vannacht bij ssr binnen mag komen om tot het ontbijt te blijven? Ik zit een beetje te kijken wat ik vanavond wil doen, maar lijkt me wel het leukste om daar te eindigen. Moet ik nog wel binnen kunnen komen natuurlijk
Nee! Dan ga je naar de Drum n Bass zaal beneden, om daar los te gaan om dan na een tijdje weer terug te keren als de muziek weer wat beter is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Reflectionne het volgende:
@bioloogje ik geloof dat de rest van m'n vrienden daar ook heen wil. Ik kak altijd zo in bij 5 nummers die niet leuk zijn..
@placeholder, je mag trouwens wel hoi zeggen!
Vorig jaar heb ik koffie zitten drinken daar aan die bar ergens links..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:03 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee! Dan ga je naar de Drum n Bass zaal beneden, om daar los te gaan om dan na een tijdje weer terug te keren als de muziek weer wat beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |