quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:54 schreef maen het volgende:
eigenlijk moest ik m openen he
maar thanks, mijn telefoon kan dat niet
Wageningen heeft iets. Universiteit en het promopraatje van m'n studie (BML) waren goed. Daarnaast had ik bij BML het best het idee dat dat is wat ik zocht. Scheikunde en Bio vind ik fascinerend. Maar de studies los zijn het niet voor mij. Ik vind het idee dat alles wat leeft gewoon scheikunde is helemaal het einde. Zo mooi!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Xenomyst het volgende:
@ph: hoe komt zo'n stadse jongen nou in wageningen?
Was 't wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:48 schreef bioloogje het volgende:
Zo net even wat potentiële nieuwe huisgenoten bekeken. Kom terug en is het topic vol... Wow, respect(al gaat deze reeks altijd redelijk snel net voor de AID.)
Yep, ik denk dat er wel wat leuke meiden tussen zitten. (waaronder Saxofoontje, met wie ik best wel wat connecties blijk te hebben zonder dat ze het weetquote:
Lukt het weer niet? Vertel! Gooi het eruit!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:14 schreef maen het volgende:
ik heb weer een boek voor door je raam hoor! grrrrr
ja dat boek moet eruit! Het is echt het slechtste studieboek ooit, alle termen die ik op wil zoeken (en aanverwante termen) staan gewoon niet in de index! dat slaat toch helemaal nergens op! kan moeilijk alle 1000 pagina's door gaan bladeren als ik iets zoek?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Lukt het weer niet? Vertel! Gooi het eruit!!
Dat klinkt idd wel vrij schraal. Zeker voor een studieboek, die meestal nog duur zijn ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef maen het volgende:
[..]
ja dat boek moet eruit! Het is echt het slechtste studieboek ooit, alle termen die ik op wil zoeken (en aanverwante termen) staan gewoon niet in de index! dat slaat toch helemaal nergens op! kan moeilijk alle 1000 pagina's door gaan bladeren als ik iets zoek?!
dat dus. ben echt gefrustreerd genoeg om t ding t raam uit te gooien. Ben alleen bang dat ik m in oktober weer nodig ga hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:32 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat klinkt idd wel vrij schraal. Zeker voor een studieboek, die meestal nog duur zijn ook.
Vast wel idd. Goede nachtrust en er morgen dan weer tegenaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:36 schreef maen het volgende:
[..]
dat dus. ben echt gefrustreerd genoeg om t ding t raam uit te gooien. Ben alleen bang dat ik m in oktober weer nodig ga hebben
anyhow, ik ga douchen en slapen. Helpt vast
Goedemorgen!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:47 schreef Reflectionne het volgende:
Goedemorgen!
@Bioloogje, dat is inderdaad wel lullig zo, gelukkig heeft de rest van Idealis kans voor iedereen
@Maen alweer een tentamen aan het maken?
Ja klopt, je weet wel wat je in huis krijgt! Zeker een voordeel.. Bij Idealis is het toch geluk hebben..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 10:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Goedemorgen!!
Yep het is idd erg lullig, maar op deze manier zorg je er wel voor dat je altijd leuke mensen hebt in huis. Dus ja het is wel logisch dat we het doen, als je af en toe de horrorverhalen hoort van andere huizen waar mensen bijgezet zijn. Dan heb ik toch liever dit.
succes!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:02 schreef Reflectionne het volgende:
Slik, nog een uurtje en dan zit ik te zweten boven het tentamen!
vast wel! In augustus zijn ze vaak ietsje soepeler met nakijken..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:26 schreef Reflectionne het volgende:
Humpf.. dat ging hetzelfde als de vorige keer denk ik.. Lijkt me sterk dat dat 7 tiende hoger is dan de vorige keer
Is dat nou echt waar? (En niet om mij gerust te stellen oid)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:36 schreef maen het volgende:
[..]
vast wel! In augustus zijn ze vaak ietsje soepeler met nakijken..
ik heb al vaker makkelijkere tentamens gehad in augustus, of een veel hoger slagingspercentage. Maar weet niet of dat alleen bij mij is...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is dat nou echt waar? (En niet om mij gerust te stellen oid)
Hmm, dan hoop ik dat ik 'm een paar tiende beter heb gedaan en dat ik een paar tiende gematst word..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:09 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb al vaker makkelijkere tentamens gehad in augustus, of een veel hoger slagingspercentage. Maar weet niet of dat alleen bij mij is...
Nee staat er idd nog niet onlinequote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef Reflectionne het volgende:
Wie had het laatst over dat op sbs over ontgroeningen? Kijk ik scheel of staat het er niet op?
Hmm jammer..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:18 schreef Xenomyst het volgende:
[..]
Nee staat er idd nog niet online
Maar je had het topic wel open, of is het toeval dat je binnen 2 minuten reageert?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:01 schreef maen het volgende:
ik wilde niet zo wanhopig zijn om alweer dit topic leven in te blazen om te kunnen soggen
ik was bezig met mijn sog-site rondjequote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:17 schreef placeholder het volgende:
[..]
Maar je had het topic wel open, of is het toeval dat je binnen 2 minuten reageert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |