ik vond het tof! Allemaal lieve eerstejaarsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:42 schreef Reflectionne het volgende:
Hoe was de eerste dag van de AID?
hahaha ik vroeg me inderdaad al af hoeveel je er nog van af zou weten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:36 schreef placeholder het volgende:
Ik bedenk me net dat ik heel lang tegen Maen heb staan aanlullen bij SSRw...![]()
Bij KSV en Ceres ook met een aantal leden gepraat. Maar dat was of een slecht verhaal (KSV) of het ging iets teveel over eerstejaars dames (Ceres).
En bij SSRw is het bier dan goedkoop, hebben ze eten en een Maen die leuk tekst en uitleg geeft![]()
Tot zover de verenigingsbattle dag 1 :p
Ahh vandaar... en sorry ik zal voortaan in volle vaart achter jullie aan sprinten om even hoi te zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef placeholder het volgende:
Wel. We hebben allemaal een deurbel en een knopje. Kunnen ze ons opbellen. Zit in onze tassen meestal. Voortaan mag je best hoi zeggen trouwens!
ik vond jullie bel best tof! leuke deuntjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef placeholder het volgende:
Wel. We hebben allemaal een deurbel en een knopje. Kunnen ze ons opbellen. Zit in onze tassen meestal. Voortaan mag je best hoi zeggen trouwens!
Ja leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh vandaar... en sorry ik zal voortaan in volle vaart achter jullie aan sprinten om even hoi te zeggen
Ik vond het wel duidelijk. De moeheid zit er goed in ja. De avond is nog jong, dus de sportdag wordt leuk morgen. Maargoed, geen zorgen over de dag van morgen! Genieten van de AID dus :-) We hebben trouwens 23 deuntjes op onze deurbel. Wees blij dat we niet de hele collectie hebben laten horenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:13 schreef maen het volgende:
ik vond jullie bel best tof! leuke deuntjes
trouwens wel duidelijk dat jullie het laat gemaakt hadden
hoop dat jullie de rondleiding ok vonden, het was een beetje rommelig...
oh kan best, heb wel meer mensen gesprokenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:17 schreef Tjado het volgende:
Haha hoe mooi, volgensmij komt iedereen hier elkaar tegen idd zonder het door te hebbenin welk groepje zitten jullie?
Maen lid van SSR-W? Missch heb ik je dan ook gesproken..zit bij een internationale groep
Ik hoorde dat het idd weer naar de maandag is gezet. Dat is wel tof, zal de sfeer weer ten goede komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 06:36 schreef Reflectionne het volgende:
Haha cool! Was het zwembad feest nou wel of niet gisteren?
ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stondquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:02 schreef placeholder het volgende:
Mijn papas (Jonathan en Lennart!) lezen mee. Terug naar Geenstijl lutsers!
mijn rooster zegt 11.00 tot 17.30quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:34 schreef jappas het volgende:
Hoe laat is de sportdag vandaag? Wilde nog eens even een rondje lopen, kan alleen geen tijd vinden..
Hetzelfde, maar dan met 1 naam. Maar ze zijn natuurlijk samen één als echte ouders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:35 schreef maen het volgende:
ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stond
Ik kom net in het ritme verdorie...quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:53 schreef bioloogje het volgende:
En vanavond is het redelijk rustig, dus kun je dan wat vroeger naar huis
Dan zit er maar 1 ding opquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:03 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik kom net in het ritme verdorie...
Relaxquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:23 schreef Saxofoontje het volgende:
Gisteren hebben we met een gedeelte van ons groepje in totaal misschien wel bijna 1,5 uur in die schommel bij ceres gezeten.. ook al niet heel erg energieverspillend xD
Cool! Hebben jullie iets bijzonders gedaan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:30 schreef Saxofoontje het volgende:
Voorpagina van het AIDkrantje is gehaald!
Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef Saxofoontje het volgende:
Een beeld een poncho aangedaan, zodat hij niet nat wordt in de regen
ow, dat is wel jammer. Was ook wel benieuwd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |