Hoeveel nodig je er uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef bioloogje het volgende:
Zo de mensen zijn uitgenodigd. Als het goed is past het redelijk in de AID. Ben benieuw wat het wordt.

6 in totaal 2 rondes van 3 mensen. Nu maar hopen dat mijn huisgenoten ook kunnenquote:
 Die reageerden allemaal niet op de mail. Maar de tijd begint te dringen, dus het moest wel op deze manier
 Die reageerden allemaal niet op de mail. Maar de tijd begint te dringen, dus het moest wel op deze manier   Ach ja, anders zoek ik zelf wel iemand uit
 Ach ja, anders zoek ik zelf wel iemand uit  Maar Saxofoontje zit erbij hoor
 Maar Saxofoontje zit erbij hoor  

Best leuk om te doen lijkt mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
6 in totaal 2 rondes van 3 mensen. Nu maar hopen dat mijn huisgenoten ook kunnenDie reageerden allemaal niet op de mail. Maar de tijd begint te dringen, dus het moest wel op deze manier
Ach ja, anders zoek ik zelf wel iemand uit
Maar Saxofoontje zit erbij hoor

Gefeliciteerd! Hopen dat het klikt daar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef dralion13 het volgende:
Eindelijk is mijn hoop op een kamer gegroeid
Ik kan bij een studentenhuis logeren tijdens de AID met kans op een kamer
 Is het een verenigingshuis?
 Is het een verenigingshuis?

voor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.
 voor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.  

volgens mij zijn er veel eerstejaars die meedoen, maar ook genoeg Masterstudenten hoor! Al zijn dat vaak internationalen, lijkt me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Tjado het volgende:
Ik begin ook steeds meer zin te krijgen in de AIDvoor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.
Zijn er veel Msc studenten bij de AID of vooral eerstejaars?
edit: en ligt het aan mij of staat er nergens hoelaat we er vrijdag moeten zijn?

dat kunnen evengoed verenigingshuizen zijn hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:06 schreef dralion13 het volgende:
Ik zit in een kamer via kamernet, geen verenigingshuis dus.
Ik heb een mailtje gekregen waar de tijd in staat dat ik me moet melden. Dit staat bij mij ook op myAID.

Als je het niks vindt mag je de andere kant van de deur gaan keuren!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef Saxofoontje het volgende:
Haha, precies op tijd danMorgen kom ik hem keuren!

MSc's zitten in een speciaal MSc groepje.. Wel veel buitenlanders, maar meestal toch ook wel een paar Nederlanders in een groepjequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Tjado het volgende:
Ik begin ook steeds meer zin te krijgen in de AIDvoor mij ook nog geen kamer, maar kan tijdens de AID iig bij een vriend logeren.
Zijn er veel Msc studenten bij de AID of vooral eerstejaars?
edit: en ligt het aan mij of staat er nergens hoelaat we er vrijdag moeten zijn?

Heb je wel een beetje een idee van waar de Vlaam is of moet je nog uitleg??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:21 schreef Saxofoontje het volgende:
Haha, precies op tijd danMorgen kom ik hem keuren!

Weet je de markt te vinden? Daar waar de kerk in het midden staat en allemaal cafétjes omheen zitten? Aan het eind van de Hoogstraat (winkelstraat)? Als het goed is kom je vanaf de Haarweg aan die kant van de Hoogstraat al uit, op de markt, bij een fonteintje. Als je met je neus richting de winkels staat zit de Vlaam links. Makkelijk te herkennen want dat is het enige café aan die kant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Beetje uitleg zou wel fijn zijn eigenlijk.. En hoe kan ik jullie herkennen? xD

Is goed hoor, doen we datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef Saxofoontje het volgende:
Markt weet ik uit mijn hoofd niet te vinden, maar ik ben er wel eerder geweest. Beetje kaart opzoeken en dan gaat dat hopelijk wel lukken.
Is het anders misschien iets om bij dat fonteintje (of een ander herkenningspunt) te verzamelen?

nu nog zorgen dat ik op tijd ben
 nu nog zorgen dat ik op tijd ben 

ah, dat wist ik niet, maar in de advertentie staat iig niet dat het een verenigingshuis isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef maen het volgende:
[..]
dat kunnen evengoed verenigingshuizen zijn hoor

Heb jij wel een kamer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:52 schreef Tjado het volgende:
Haha thanks, heb het mailtje ondertussen idd gehadnu nog zorgen dat ik op tijd ben
Vorige open dag stond ik bij Forum terwijl ik bij Leeuwenborch moest zijn, kon ik dat stuk nog even lopen...

ik ga dus even kijken of het nog mogelijk is om naar de meet te komen, maar ik beloof dus niets! stom, wel..
 ik ga dus even kijken of het nog mogelijk is om naar de meet te komen, maar ik beloof dus niets! stom, wel..

Maar ik was er wel!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef Reflectionne het volgende:
Och och, jammer hoor! Als de rest maar gewoon komt! Ik krijg alweer flasbacks van onze vorige meet.. (Zaten Jappas en ik met z'n tweeen en kwam uiteindelijk alleen bioloogje nog). Al moet ik zelf ook een beetje afhouden nog, ik heb voor de tweede dag hoofdpijn en als het erger wordt vanavond kom ik niet. Maar denk dat het wel goed gaat
 Net als vanavond trouwens
 Net als vanavond trouwens 

Nee heb nog geen kamerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb jij wel een kamer?
En ga je eigenlijk de gewone aid of light aid lopen?
 en ik ga de gewone AID lopen
 en ik ga de gewone AID lopen  

De hoofdpijn is verdwenen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Maar ik was er wel!!Net als vanavond trouwens
Hoe is het met de hoofdpijn?

Ja met het eten, dat was ook wel gezellig.. Daarna zaten we daar een beetje lulligquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:38 schreef maen het volgende:
ik was er toen ook! met het eten iig
en vanavond schiet ik ook wel even binnen, zo rond half 11. Als er dan nog iemand is
 Leuk, dan moeten we maar zorgen dat het gezellig is en we er nog om half 11 zitten..
 Leuk, dan moeten we maar zorgen dat het gezellig is en we er nog om half 11 zitten..

Mag nog langer hoor! Komen we meteen een beetje in het AID-ritmequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Reflectionne het volgende:Ja met het eten, dat was ook wel gezellig.. Daarna zaten we daar een beetje lullig

Haha goede instellingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:56 schreef placeholder het volgende:
[..]
Mag nog langer hoor! Komen we meteen een beetje in het AID-ritme
 Maar er is maar een kleine kans dat jij komt toch?
 Maar er is maar een kleine kans dat jij komt toch?

Ja, het is vies weer.. :/quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:02 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik wacht nog heel even het weer af, maar als het straks niet te erg onweert kom ik.

Bij de Kater/tijd heb je wel een stukje buiten geloof ik.. We kunnen ook daar heen gaan..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Sodium het volgende:
Oh. Ik dacht dat ze soms zo'n groen 'zonnescherm' tegen de regen uit hebben.
Als er buiten plek is en het zonnescherm ons tegen de regen kan beschermen, heb ik een voorkeur voor buiten.
Dankje, jammer dat je niet mee kanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
veel plezier vanaaf bij de meeting, vanuit het ook regenachtige Zwolle...

Nooit een locatie veranderen twee uur voor de ontmoeting plaatsvindt. Dat leidt onherroepelijk tot verwarring.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bij de Kater/tijd heb je wel een stukje buiten geloof ik.. We kunnen ook daar heen gaan..

Oke, best.. Dan binnen zitten bij de Vlaam want buiten kan nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:24 schreef Sodium het volgende:
[..]
Nooit een locatie veranderen twee uur voor de ontmoeting plaatsvindt. Dat leidt onherroepelijk tot verwarring.
 (ja, met 1 tafeltje onder een klein afdakje) Als Saxofoontje niet meer reageert moet het ook gewoon bij het fonteintje
 (ja, met 1 tafeltje onder een klein afdakje) Als Saxofoontje niet meer reageert moet het ook gewoon bij het fonteintje

Vind je het niet erg dan om binnen af te spreken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:29 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik zie hetik heb donker haar en als het goed is een bruin/beige (nep)leren jas aan.

) En ik heb haar foto gezien met kamernet. Komt helemaal goed
) En ik heb haar foto gezien met kamernet. Komt helemaal goed  

ik vond het tof! Allemaal lieve eerstejaarsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:42 schreef Reflectionne het volgende:
Hoe was de eerste dag van de AID?

hahaha ik vroeg me inderdaad al af hoeveel je er nog van af zou weten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:36 schreef placeholder het volgende:
Ik bedenk me net dat ik heel lang tegen Maen heb staan aanlullen bij SSRw...
Bij KSV en Ceres ook met een aantal leden gepraat. Maar dat was of een slecht verhaal (KSV) of het ging iets teveel over eerstejaars dames (Ceres).
En bij SSRw is het bier dan goedkoop, hebben ze eten en een Maen die leuk tekst en uitleg geeft
Tot zover de verenigingsbattle dag 1 :p

haha en je was goed enthousiast
 haha en je was goed enthousiast  

Ahh vandaar... en sorry ik zal voortaan in volle vaart achter jullie aan sprinten om even hoi te zeggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef placeholder het volgende:
Wel. We hebben allemaal een deurbel en een knopje. Kunnen ze ons opbellen. Zit in onze tassen meestal. Voortaan mag je best hoi zeggen trouwens!

ik vond jullie bel best tof! leuke deuntjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:42 schreef placeholder het volgende:
Wel. We hebben allemaal een deurbel en een knopje. Kunnen ze ons opbellen. Zit in onze tassen meestal. Voortaan mag je best hoi zeggen trouwens!

Ja leuk!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:20 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ahh vandaar... en sorry ik zal voortaan in volle vaart achter jullie aan sprinten om even hoi te zeggen
Ik vond het wel duidelijk. De moeheid zit er goed in ja. De avond is nog jong, dus de sportdag wordt leuk morgen. Maargoed, geen zorgen over de dag van morgen! Genieten van de AID dus :-) We hebben trouwens 23 deuntjes op onze deurbel. Wees blij dat we niet de hele collectie hebben laten horenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:13 schreef maen het volgende:
ik vond jullie bel best tof! leuke deuntjes
trouwens wel duidelijk dat jullie het laat gemaakt hadden
hoop dat jullie de rondleiding ok vonden, het was een beetje rommelig...

in welk groepje zitten jullie?
 in welk groepje zitten jullie? 

oh kan best, heb wel meer mensen gesprokenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:17 schreef Tjado het volgende:
Haha hoe mooi, volgensmij komt iedereen hier elkaar tegen idd zonder het door te hebbenin welk groepje zitten jullie?
Maen lid van SSR-W? Missch heb ik je dan ook gesproken..zit bij een internationale groep

Ik hoorde dat het idd weer naar de maandag is gezet. Dat is wel tof, zal de sfeer weer ten goede komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 06:36 schreef Reflectionne het volgende:
Haha cool! Was het zwembad feest nou wel of niet gisteren?

ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stondquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:02 schreef placeholder het volgende:
Mijn papas (Jonathan en Lennart!) lezen mee. Terug naar Geenstijl lutsers!

mijn rooster zegt 11.00 tot 17.30quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:34 schreef jappas het volgende:
Hoe laat is de sportdag vandaag? Wilde nog eens even een rondje lopen, kan alleen geen tijd vinden..

Hetzelfde, maar dan met 1 naam. Maar ze zijn natuurlijk samen één als echte ouders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:35 schreef maen het volgende:
ik ben nu wel benieuwd wat er eerst stond

Ik kom net in het ritme verdorie...quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:53 schreef bioloogje het volgende:
En vanavond is het redelijk rustig, dus kun je dan wat vroeger naar huis

Dan zit er maar 1 ding opquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:03 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik kom net in het ritme verdorie...

Relaxquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:23 schreef Saxofoontje het volgende:
Gisteren hebben we met een gedeelte van ons groepje in totaal misschien wel bijna 1,5 uur in die schommel bij ceres gezeten.. ook al niet heel erg energieverspillend xD

Cool! Hebben jullie iets bijzonders gedaan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:30 schreef Saxofoontje het volgende:
Voorpagina van het AIDkrantje is gehaald!

Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:35 schreef Saxofoontje het volgende:
Een beeld een poncho aangedaan, zodat hij niet nat wordt in de regen

ow, dat is wel jammer. Was ook wel benieuwd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha cool! Ik ging zoeken of ik het krantje op internet kon kijken oid, maar kan dus niet

De streakers niet
 De streakers niet 

quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:40 schreef placeholder het volgende:
Denk Argo en SSR. Eerst nog maar een paar keer sfeer proeven bij SSR.
 en dan niet alleen met mij praten he
 en dan niet alleen met mij praten he  

Wees gerust. Maar ik kom wel bij jou m'n formuliertje invullen als ik dat ga doen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef maen het volgende:
[..]en dan niet alleen met mij praten he

quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:18 schreef placeholder het volgende:
[..]
Wees gerust. Maar ik kom wel bij jou m'n formuliertje invullen als ik dat ga doen!

maar met anderen praten kan ook leuk zijn voor je.
 maar met anderen praten kan ook leuk zijn voor je. 

Ik heb serieus naar je gezocht op de infomarkt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:40 schreef bioloogje het volgende:
Tss Placeholder... volgende keer mag je best even hoi komen zeggen hoor
Weet je wat ik gister gedaan heb bij SSR? De keuken was best netjes trouwens, en dat om half 4...quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:20 schreef maen het volgende:
haha ik vind het leuk om met je te praten hoormaar met anderen praten kan ook leuk zijn voor je.

je maakt me nieuwsgierigquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ik heb serieus naar je gezocht op de infomarkt!
[..]
Weet je wat ik gister gedaan heb bij SSR? De keuken was best netjes trouwens, en dat om half 4...

Met heel veel andere mensen gepraat. En toen iemand een rondleiding aanbood (nog een keer ja), was alles dicht. Dus even een kijkje in de keuken gehad...quote:

ah goed bezig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef placeholder het volgende:
[..]
Met heel veel andere mensen gepraat. En toen iemand een rondleiding aanbood (nog een keer ja), was alles dicht. Dus even een kijkje in de keuken gehad...
Ingeschreven bij Argo. Ook daar rondleiding gehad. Echt zin om weer eens in een boot te stappen en te gaan roeien.
 Wie was dat, weet je dat? Enne zomaar de keuken in, meestal is er dan meer aan de hand
 Wie was dat, weet je dat? Enne zomaar de keuken in, meestal is er dan meer aan de hand 

Ja dat weet ik. Die jongen uit het archief met dat baardje. Dacht dat ie Erik Jan heet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:29 schreef maen het volgende:ah goed bezig!

) kom ik bij jou het formulier invullen
) kom ik bij jou het formulier invullen  

nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef dralion13 het volgende:
Eindelijk weer een uurtje rust
Vandaag bij de vp van SSR-W geweest, was leuk
Ik ga me denk ik ook aanmelden bij SSR-W, dus maen, als ik je herken(zal lastig worden heb je nog nooit ontmoet) kom ik bij jou het formulier invullen
 ik ben er morgen weer, dus als je je bij mij wil aanmelden moet je nog even wachten.
 ik ben er morgen weer, dus als je je bij mij wil aanmelden moet je nog even wachten. 

Haha ik heb zoveel mensen voorbij zien komen vandaag...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef dralion13 het volgende:
Oww dan weet ik wel wie je bent.
Vandaag ga ik me ook niet aanmelden.

. Anders had je op SSR moeten zijn...
. Anders had je op SSR moeten zijn...  

(in asserpark en hoevenstein)
 (in asserpark en hoevenstein) maar de sfeer bleef gelukkig goed
 maar de sfeer bleef gelukkig goed  

quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 06:02 schreef dralion13 het volgende:
Jammer dat de cantus halverwege was gestopt omdat een idioot een water over de band en de instrumenten heeft gegooidmaar de sfeer bleef gelukkig goed

Typisch cantus. Volgens mij gebeurt het wel vaker dat de cantus eerder stopt omdat men te baldadig wordt en met water gaat gooien. Vorig jaar brak er nog voor de cantus begonnen was een watergevecht uit tussen enkele tafels. Zonder consequenties, gelukkig.
 Typisch cantus. Volgens mij gebeurt het wel vaker dat de cantus eerder stopt omdat men te baldadig wordt en met water gaat gooien. Vorig jaar brak er nog voor de cantus begonnen was een watergevecht uit tussen enkele tafels. Zonder consequenties, gelukkig.

leuk!
  leuk! 

Komt laat op gang, maar de die hards houden het vol tot het ochtend is
 Komt laat op gang, maar de die hards houden het vol tot het ochtend is  
   tot dan Saxofoontje
 tot dan Saxofoontje  

dan zou ik het gewoon proberen als ik jou was. Dat zal de eerste paar weken erg druk worden, maar dan kom je er wel achter welke avonden je leuk vindt. En dan kun je je eigen ritme er op aan passen. Daarna, als je echt lid bent, wordt het snel minder met de drukte, en zijn er nog maar een paar die echt superactief zijn. Dus als je dan 1x per week er bent, behoor je zeker nog wel tot de actieven, en leer je snel iedereen kennen en is het gewoon tof! En als het echt niet lukt, heb je iig mooie ervaring.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef placeholder het volgende:
Zooo. Brak. Maar maakt niet uit, want straks roeien!
Ik weet het nog niet zeker, maar wordt wel steeds overgehaald als ik met SSR leden sta te lullen. Weet alleen niet of ik genoeg tijd heb om een beetje actief te worden...
 )
)

hehe die kon ik de eerste keer niet vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:01 schreef Saxofoontje het volgende:
Tot vanmiddag maen, als het goed is ga ik zelf het gebouw weten te vinden *trots*. Ik ben benieuwd, ook wat zo van de brunch aan de rijn terecht gaat komen

ja klopt, en dan erom heen lopen. We gebruiken de achteringang. Staat vast ook wel aangegeven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:07 schreef Saxofoontje het volgende:
Gisteren zijn we bij biotechnion (dacht ik) geweest, het is toch het gebouw links daarvan?
 )
)

nee, er is links ook een overdekte fietsenstallingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:14 schreef Saxofoontje het volgende:
Oke, moet ik mijn fiets gewoon neerzetten in die rekken voor de gebouwen?

Opzich best gezellig. De botenloods is groot zat. Gaat primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef Reflectionne het volgende:
Dat zou een leuke lunch zijn aan de Rijn..

Oh handig! Ik wist niet dat die zo groot was.. Jammer dat je nu niet kunt roeien, hoop dat het opklaartquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:37 schreef placeholder het volgende:
[..]
Opzich best gezellig. De botenloods is groot zat. Gaat prima
Nu hopen dat het weer wat beter wordt... Ik wil roeien

Zeker weten! Na 5 jaar weer in een boot gestapt. Even wennen weer. Heb echt zin om weer vaker te gaan roeien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oh handig! Ik wist niet dat die zo groot was.. Jammer dat je nu niet kunt roeien, hoop dat het opklaart
En? Is er nog geroeid?

present vanaf 10uur!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Zeker weten! Na 5 jaar weer in een boot gestapt. Even wennen weer. Heb echt zin om weer vaker te gaan roeien.
Is maen vanavond nog beschikbaar bij de inschrijfbalie? :p

nice!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb me om 00:07 ingeschreven bij de buitenbalie. Heb maen niet als zodanig herkent

lijkt me leuk!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 04:14 schreef dralion13 het volgende:
Vandaar
Morgennacht moeten we maar eens gaan praten : P

volgens mij kun je gewoon de hele nacht binnen komen. Er zijn er genoeg die net voor het ontbijt binnen komen vallen. Maar je kunt beter wat eerder komen, want dan sta je gunstiger voor de rijquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:05 schreef Saxofoontje het volgende:
Maen, weet jij toevallig tot hoelaat je vannacht bij ssr binnen mag komen om tot het ontbijt te blijven? Ik zit een beetje te kijken wat ik vanavond wil doen, maar lijkt me wel het leukste om daar te eindigen. Moet ik nog wel binnen kunnen komen natuurlijk
 ja, normaal is het echt heel erg druk met het ontbijt
 ja, normaal is het echt heel erg druk met het ontbijt  Bovendien wordt het vanavond echt een tof feestje, dus eerder komen is sowieso goed
 Bovendien wordt het vanavond echt een tof feestje, dus eerder komen is sowieso goed  

Zelfs ik ben daar dit jaar. Het enige feest waar ik naartoe ga deze AID.
  Zelfs ik ben daar dit jaar. Het enige feest waar ik naartoe ga deze AID.   

Nee! Dan ga je naar de Drum n Bass zaal beneden, om daar los te gaan om dan na een tijdje weer terug te keren als de muziek weer wat beter is.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:50 schreef Reflectionne het volgende:
@bioloogje ik geloof dat de rest van m'n vrienden daar ook heen wil. Ik kak altijd zo in bij 5 nummers die niet leuk zijn..
@placeholder, je mag trouwens wel hoi zeggen!

Vorig jaar heb ik koffie zitten drinken daar aan die bar ergens links..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:03 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee! Dan ga je naar de Drum n Bass zaal beneden, om daar los te gaan om dan na een tijdje weer terug te keren als de muziek weer wat beter is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |