Omdat 90% van de mensen daar zwart is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans , etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Iedere blanke die ze op camera krijgen zenden ze expres 5x uit. En GB is nog altijd een blank land.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.
Ik ook. Van de paar duizend plunderaars zeker een stuk of 4-5.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.
Hoor net van een gast die in Manchester (Salford) woont dat er ook aardig wat white boys op de been zijn iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Genoeg white trash in b.v Manchester.
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen daar zwart is?
In Parijs heb ik ze dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik ook. En in Parijs destijds waren er ook een hoop blanken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen daar zwart is?
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In Parijs heb ik ze dan weer niet gezien.
Ik kan het toegeven, vaak wel. Maar onthoud wel dat veel zwarten mensen dit gedrag echt niet goedkeuren, beschamend gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Omdat hij in een afgesloten pak staat te fulmineren over de overheid en respect.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.letsgodeeper.com/2011/08/london-rioter-speaks/
Versta er echt geen zak van...
GB is geen blank land, het is een mix van allerlei nationaliteiten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.
De onderlaag is een stuk minder blank. En daar zitten de mongolen die dit soort dingen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedere blanke die ze op camera krijgen zenden ze expres 5x uit. En GB is nog altijd een blank land.
Daar wonen niet zoveel buitenlanders, relatief gezien. Wel veel arme blanken, aso wijken of hoe men het wil noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoor net van een gast die in Manchester (Salford) woont dat er ook aardig wat white boys op de been zijn idd
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettend DOMME Engelse hersenlozen bij Nieuwsuur. "We worden kwaad omdat we geen respect krijgen." Nee, zo wel zeker. LOSERS.![]()
![]()
Dus omdat er vele jaren terug westerlingen waren die verwerpelijke dingen deden moeten we dit nu maar toelaten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Stezo het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.
Ik zal wel niet zo goed opgelet hebben dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |