In een stad als London?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
vind het vreemd geen avondklok ingesteld
Onzin. Ik woon in een kutdorp en we hebben hier geen oud en nieuw feest meer omdat twee jaar geleden relletjes ontstonden toen het feest afgelopen was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar is de sociale controle veel groter.
Als ik op het plein hier een bushokje kapot zou schoppen .. dan staat mijn vader al met de mattenklopper klaar als ik thuiskom 5 minuten later ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onzin. Ik woon in een kutdorp en we hebben hier geen oud en nieuw feest meer omdat twee jaar geleden relletjes ontstonden toen het feest afgelopen was.
je mist niksquote:
Je zou in Syrië moeten gaan wonen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Geen troll:
Dat kan me NIETS schelen, je bedreigt de politie dus kogel.
Dat is nou een schoorsteen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:59 schreef MrJones het volgende:
Het was al te zien op de RT-beelden: ergens in Londen brandt iets, maar nergens terug te vinden wat het is.
http://twitpic.com/63kpm7
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Geen troll:
Dat kan me NIETS schelen, je bedreigt de politie dus kogel.
Ja hoor, flinke schoorsteen is dat dan.quote:
Op RTL werd toch een gast op zijn bek geslagen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat soort zaken besteed aan mensen die wel hun volle verstand hebben.
OT: Waar blijven nou gvd de filmpjes waarin de knuppel er een keer goed overheen gaat? Het enige politieoptreden dat ik tot nu toe heb gezien is of vluchtende coppers of 1 km/h 'wandelende' coppers
Die heli zal intussen wel tot de nok toe vol zitten met brandstofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
nou de beurs is gesloten doe nu die heli maar weer
Blijft leeg op RTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heli zal intussen wel tot de nok toe vol zitten met brandstof
Tja Staatstelevisie he. Kun je wel een beetje op wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Jeej het volgende:
Wel echt dieptriest trouwens dat de BBC en de politici alleen maar bezig lijken te zijn met de olympische spelen en dat buitenlanders een negatief beeld kunnen krijgen van Londen nu in plaats van dat ze gewoon de oorlog aan dat tuig verklaren en grof geschut inzetten om zo hun eigen burgers te kunnen beschermen.
Het is volgens mij ten noorden van waar ik zit weer los aan het gaan. Heb in het afgelopen uur paar keer sirenes gehoord, allemaal richting Islington, Angel station.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bespeur enig ramptourisme in dit topic.
Grof geschut inzetten tegen eigen burgers in Engeland, maar ondertussen wel om dezelfde reden G beschuldigen en Libië bombarderen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Jeej het volgende:
Wel echt dieptriest trouwens dat de BBC en de politici alleen maar bezig lijken te zijn met de olympische spelen en dat buitenlanders een negatief beeld kunnen krijgen van Londen nu in plaats van dat ze gewoon de oorlog aan dat tuig verklaren en grof geschut inzetten om zo hun eigen burgers te kunnen beschermen.
Het is volgens mij ten noorden van waar ik zit weer los aan het gaan. Heb in het afgelopen uur paar keer sirenes gehoord, allemaal richting Islington, Angel station.
Ik zit aan de noordkant van Holborn en het is nu in Holborn zelf inderdaad haast angstvallig rustig. Ik geloof dat bijna niemand hier de straat nog op gaat rond dit uur auit angst dat ze relschoppers tegenkomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik zit op het moment in Londen voor mijn werk en gelukkig merk ik er nog weinig van (alleen collega's die in bepaalde wijken wonen) ... Hoop dat het zo blijft in de buurt waar ik zit (Holborn)! Tot nu toe zijn er ook nog redelijk weinig stations gesloten moet ik zeggen ... Heel het centrum is rustig zover ik meekrijg ...
Zelfkennisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bespeur enig ramptourisme in dit topic.
Nu dus op SkyNewsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
OT: Waar blijven nou gvd de filmpjes waarin de knuppel er een keer goed overheen gaat? Het enige politieoptreden dat ik tot nu toe heb gezien is of vluchtende coppers of 1 km/h 'wandelende' coppers
Of er naartoe gaan overmorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef Blistering het volgende:
Veel mensen in dit topic die zelf ook in Engeland wonen trouwens.
Vinden ze inhumaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Waarschijnlijk is het al een paar maal gevraagd, excuus daarvoor, maar weet iemand de reden waarom de Engelse autoriteiten nooit waterkanonnen gebruiken?
islington, ook gewoond. Was toen op het moment wel heel rustig, ik hoop voor je dat het goed gaat daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik woon in Holloway, Islington en wel veel sirenes hier (maar dat is eigenlijk normaal) maar toen ik net even buiten ging kijken leek er niets aan de hand. Op de nodige politie die paraat staat en een handvol twijfelachtige types die hun kansen afwachten, maar het lijkt er niet op dat ze die kans gaan krijgen op dit moment.![]()
Angel zou ik wel verrassend vinden als het daar fout gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |