Moet ik anders nog effe voor je kijken van de week? Morgen lukt denk ik niet, maar donderdag wel in de lunchpauze of anders vrijdagochtend misschien... ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Potverdrie, de Zeeman en de Wibra hadden hier helemaal geen leuk streepjesspul.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat lief, Niels met z'n legging.Ik zal zo even een fotootje van Ivan in zijn legging maat 95 laten zien. Zit ook niets te groot.
Ik had 'm gepland met een rode of roze romper met lange mouwen en een rode of roze legging eronder.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ivan, wat staat die legging je schetig. Krijgen we ook nog een Lena foto?
Isabeau, heeft inderdaad lange benen, staat erg goed dat broekje!
Mooi jurkje KJ maar wel erg zomers? Sofie is toch ook in de herfst jarig?
Die van Lena zijn nog niet binnen. Al liggen er momenteel 3 pakketjes bij de huismeester (quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ivan, wat staat die legging je schetig. Krijgen we ook nog een Lena foto?
Karin dat is echt balen! Misschien een idee om ergens anders nog sandaaltjes te halen en deze te retourneren? Hier is het niet echt sandalen weer...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Buh ik krijg net een bestelling binnen van h&m, mt oa sandaaltjes voor meike.
Haske leuk, maar ik trek ze bij dr aan, veul te klein.
Op het zakje stond de goede maat, maar binnenkant sandaaltjes staat mt 26 ipv 28.
Balen, want ik wou ze meenemen op vakantie, en dat gaat niet meer lukken nu.
oh wat een leukerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw, dat shirt met dat hert vind ik leuk!
Voor Isabeautje een spijkerbroekje bij de hema gekocht gisteren. Het si nog wel wat ruim, maar ik vind hem zo stoer!
(sorry voor de crappy telefoonfoto's. Er was net iets te weinig licht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
De leggings komen via Ebay uit China.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
Die leggings vind ik ook wel leuk. Ik heb even gemist waar ze van zijn enzo...
Ben jij zó slank?!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef wickie het volgende:
Straks gelijk in de was, kan ik ze morgen passen.
Je mag die van Niels van vorig jaar wel lenen, ik denk alleen niet dat die door de brievenbus past ... (zelfde blauwe als Ivan heeft, die heb ik in twee maten).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog een vestje voor Lena dat als najaarsjasje kan fungeren. Heeft iemand een tip? De H&M had vorig jaar zulke fijne in de collectie.
Lief van je! Ik wil alleen graag iets meisjesachtiger. Ik weet het, suf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:54 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Je mag die van Niels van vorig jaar wel lenen, ik denk alleen niet dat die door de brievenbus past ... (zelfde blauwe als Ivan heeft, die heb ik in twee maten).
Bij vogele....moet je alleen wel net treffen dat het ook een leuke isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Sandous het volgende:
Heb net de maat 50 kleertjes uit dozen gepakt. Er zitten op veel gele vlekken rondom hals, en ze waren echt witdus hopen dat ze nog na de was goed wit worden.
Vestjes h&m: mn dochtertje heeft 98, maar de vestjes zijn gewoon veeels te wijd, pff had r een 92 gepast qua lengte prima, bij dr schouders zag het er niet uit. Heb toen een 86 van de beebafdeling gepast, zelfs daar zwom ze in wat betreft schouders.. Alleen hema vestjes staan haar goed... waar kan ik nog meer smalle vestjes halen?
jaaa die van Lindex die is zoooooo mooi! en ik heb spijt dat ik hem niet heb besteldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, deze misschien?
[ afbeelding ]
volgens mij heeft Mrien dat jasje ook voor Jelle?? die weet ook vast hoe hij valtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef mefke79 het volgende:
ik dub zelf nog heel erg over dat jasje en dan voor TIenus in maat 68 ofzo. Eerst maar eens zien hoe snel hij door 62 gaat. En wat het weer gaat doen enzo.
Oeh, geweldig!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, deze misschien?
[ afbeelding ]
Ja, ben ik ook benieuwd naar! Valt Lindex over het algemeen normaal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
volgens mij heeft Mrien dat jasje ook voor Jelle?? die weet ook vast hoe hij valt
Tas met kleding op mijn werk laten liggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef Sandous het volgende:
Sorboo dat vraag om fotoss, was eergister ook in de wibra, maar nog weinig van de nieuwe collectie gezien
Evie ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft de versie van vorig jaar van dat vest en heeft het wel degelijk gewoon als trui gedragen. Was heerlijk op echt koude dagen.
Hannah ook. Nu heb ik deze voor haar. Ideaal om even naar buiten aan te trekken voor het herfstige weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie ookde roze(licht) variant... en die heeft ze deze zomer ook wel eens als extra aan gehad, zijn erg leuk!!
denk dat ze hem nu ook nog wel past
Geen probleem hoor, ik heb al wat andere liefhebbersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Miss, lief aanbod! Ik denk dat het vestje Lena niet staat. Voor haar geboorte zou ik het zeker van je hebben overgenomen.
[..]
Oeh, geweldig!
Aha dat kan natuurlijk ook! Stom van mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Balen zeg Karin.....
[..]
Ik had 'm gepland met een rode of roze romper met lange mouwen en een rode of roze legging eronder.
Ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die van Lena zijn nog niet binnen. Al liggen er momenteel 3 pakketjes bij de huismeester (), dus wie weet zit 'ie ertussen.
Iedereen weer bij iemand anders geloof ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:31 schreef Fannetje het volgende:
Waar hadden jullie die leggings nou precies besteld? Bij welke verkoper?
Naar beneden scrollen op de pagina en daar staat alle info en grotere plaatjes.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:57 schreef MamaPurk het volgende:
KUn je die leggings ook op een groter formaat bekijken?? Of alleen dat plaatje met al die leggings?? Ik zou ze wel even beter willen bekijken namelijk...
Hij is Jelle nu nog te groot, mouwen nog wat lang en valt nog te ruim. Voor het najaar vast wel goed (als hij niet te snel doorgroeit)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar! Valt Lindex over het algemeen normaal?
Hij heeft een regenjas, winterjas, skipak moet k nog even passen en rompers met lange mouw heeft ie ook nog. 74/80past prima nog, 80is te groot...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:01 schreef pessie het volgende:
DML dank je! Dit is nuttig!
Sonnetje, wat heeft ie nog nodig nu het weer zo rot is? Een skipak, regenpak, winterjas, rompers met lange mouw....
Leuk, ik ook (met 10% korting!)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb net nog 'teen en tander' besteld bij kleertjes.com (o.a. kniekousen voor de heertjes, zo leuk onder een 3/4e broek voor mijn blonde latinootjes).
Ik vind het een aardige site, goed idee met die profielen van je kids die je kunt toevoegen en daarmee heel gericht kunt zoeken naar wat je niet nodig hebt
Bij deze aanbieding kan je alleen bieden. Je moet er eentje zoeken waar buy it now bij staat. Maar ik zag dat bij de verkoper die ik aangaf dit per minimaal 5 gaat geloof ik. Voor 5 ben je dan ongeveer 7,50 kwijt dus duur is het allemaal niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:32 schreef wickie het volgende:
Maar hoe duur zijn ze nou?
http://cgi.ebay.com/NWT-L(...)&hash=item43a904eaa2
Of kijk ik ergens heel erg overheen?
De eerste lading was er na een week. De tweede lading na twee weken. En allemaal tegelijk besteld en verzonden door de verkoper dus het is wat lastig in te schattenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:43 schreef Lijnloos het volgende:
DML, ik wil ook wel meedoen, een paar leggings voor de winter kunnen we prima gebruiken! Hoe snel was de zending vorige keer? Want als dat nou snel is, dan doe ik er ook wat voor mijn nichtje bij
S, 80cm maar zo groot vallen ze niet en als Sofie nu al richting maat80 gaat en de winter duurt nog even dan zou ik M 90cm nemen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:48 schreef kaatjejannie het volgende:
welke maat had jij voor puck gedaan dml?
Hmm, ok, dan wordt het alleen een pakketje voor Minke, want we gaan over iets meer dan 2 weken weg richting schoonzusje dus als het dan niet binnen is, heeft het weinig zin... en zit ik met leggings voor maatje miniquote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De eerste lading was er na een week. De tweede lading na twee weken. En allemaal tegelijk besteld en verzonden door de verkoper dus het is wat lastig in te schatten
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Pessie we zijn geen schoolplein kliekjes dus uiteraard mag iedereen mee doen!
Oh joh, niet doen hoor! Ik dacht dat ze per stuk te bestellen waren. En vijf paar is voor mij echt teveelquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende: Dan zou ik even moeten zoeken of een andere verkoper ze ook in andere hoeveelheden aanbiedt.
oh hahaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:30 schreef Draadjes het volgende:
Senna wat een stoere combi!
Qua beenwarmers moeten we toch wel op een vijftal uit kunnen komen gezamenlijk?
Heeft niemand mijn foto gezien?![]()
ik heb hem gekocht bij KleineSam.nl, maar er zijn nog een paar winkels die het online verkopen Retrokids.nl ook geloof ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
draadjes, oe smal, dat klinkt goed! Waar haal je dat merk?
Oh, dat weet ik niet precies! Ik zit nog niet zo in de leggings. Ik heb er voor Lena een paar gehad en de H&M voldeed altijd, maar ik weet niet hoe dat zit met spul voor oudere meisjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:58 schreef miss_sly het volgende:
Claudia, de leggings van Lindex heb ik bij H&M of Hema nog niet gezien, hoor.
alleen op de foto helaasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een geweldig vest is dit!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1048_036R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1.45]&set=key[width],value[2642]&set=key[height],value[3090]&set=key[x],value[657]&set=key[y],value[397]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik was net aan het turven KD. Pm maar wat je wilt hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:01 schreef Kleurdoos het volgende:
enneuh beenwarmerbestelling? kan ik nog meedoen voor 5 paar?
heb je een paar minuten>? even de link zoeken en kiezen!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik was net aan het turven KD. Pm maar wat je wilt hebben.
Ik ben nog aan het turven. Ik had best veel pm'squote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hmmm er zijn er 3 die ik leuk vind (evt 2), is dat te doen? of liever 5?
bij de beentjes of aan de bovenkant? hier lubbert ie ietsjes bovenaan, kan me voorstellen dat Mette er dan helemaal in verzuipt. stukje elastiek strakker maken een optie?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:26 schreef wickie het volgende:
Wij hebben diezelfde tregging, hij is echt superfijn. Al moet ik Mette nog wat meer proberen vet te mesten, dan sluit hij mooier aan.
sorry voor de late reactie, maar van de H&M.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef MamaPurk het volgende:
Waar komt die vandaan Becky, die vind ik misschien wel wat voor Sarah?!
Hannah is denk ik nu 80 cm lang. Het jurkje is op zich nog wel goed voor een halfjaar, maar ik heb wel gemerkt dat het shirtje en de pyjama's na het wassen gekrompen zijn tot maat 80 of hooguit een kleine 86. Maar ik moet wel zeggen dat ik liever wat lange kleertjes zie dan korte.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:43 schreef Spewey het volgende:
Hoe lang is Hannah? Ik had voor Zoë maat 18-24 maanden in broek en pinaforejurkje besteld en die zitten goed maar nog niet precies pas, gelukkig! (Zoe is ong. 85cm nu)
Shirtjes wel maat 2-3 jaar gedaan, die zijn wel aan de grote kant.
Ik had hem al gevonden hij word volgende week bezorgdquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie, maar van de H&M.
En ik heb een koopverbod van vriendwe gaan trouwen en uitbouwen dus geen centen voorlopig. werk ik potvolkoffie 36 uur en dan is er nog geen geld
![]()
Ik had alleen de pyjama en een shirtje in de droger gedaan en de pyjama is idd wat gekrompen, gelukkig in maat 2-3 jaar gekocht.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hannah is denk ik nu 80 cm lang. Het jurkje is op zich nog wel goed voor een halfjaar, maar ik heb wel gemerkt dat het shirtje en de pyjama's na het wassen gekrompen zijn tot maat 80 of hooguit een kleine 86. Maar ik moet wel zeggen dat ik liever wat lange kleertjes zie dan korte.
Oh, gelukkig.... ik zat hier toevallig te kijken om te voorkomen dat ik weer een DPAM-bestelling zou missen en toen kwam ik de leggings tegenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja hoor, ik had de deadline op morgenmiddag 12.00uur gezet. Doe rustig aan!
Ik dacht precies hetzelfde, ik twijfelde zelfs een fractie van een seconde of het Noortje was.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef Poppedein het volgende:
Wat grappig dat je dat plaatje post Becky, want ik vind het echt een Noortje meisje in die outfit!
Dat had ik dus ook!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:26 schreef Poppedein het volgende:
Wat grappig dat je dat plaatje post Becky, want ik vind het echt een Noortje meisje in die outfit!
Bij mij pakten ze vorige keer een speciaal meet dingetje "nee Mw. dat zal toch echt met de pakketpost moeten".quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik gebruik al vaak plastic tassen en ik ga rustig over de maximale maat heen. op het postkantoor staat een zak met klep voor briefpost dus daar prop ik lekker alles in altijd.
leuk behang ook nogquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:39 schreef wickie het volgende:
Ik heb een overschot aan behang, dus pak het daar altijd in. Lekker stevig en goed plat te maken. En alles achter elkaar zodat het plat blijft.
leukquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:43 schreef Sandous het volgende:
k ga zara shoppen, dagje passen met de kleine. vind dit wel errug leuk:
[ afbeelding ]
Idem! Ik dacht heel eventjes dat ze het was, en vond haar dan ineens zo groot gewordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, ik twijfelde zelfs een fractie van een seconde of het Noortje was.
80 denk ik. Ze zit nu goed in 74, sommige shirtjes 80 al. Ik vind dat bovenste jurkje van becky ook leuk, alleen had ik net mijn zinnen gezet op iets met lange mouwen....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Idem! Ik dacht heel eventjes dat ze het was, en vond haar dan ineens zo groot geworden.
KJ, welke maat zoek je ook alweer voor Sofie's jurkje?
Ik ken het ook niet, zitten erg leuke items bij! Maar ligt het aan mij of is 34,95 voor een romper wel heul erg aan de prijsquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:42 schreef becky27 het volgende:
ooh ik zie een leuk merk (kweenie of het nieuw is bij kleertjes.com)
met
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heet bébéboom en ik heb er echt nog nooit van gehoord...
Check, dat was ik... en dan graag die panda die Ivan zo geweldig staatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oké 50 leggings en 48 babylegs. Ik ga nog even kijken wie er aangeboden had er eentje extra te nemen zodat we ook daarvan op 50 zitten.
Éénmaal, andermaal, dan ga ik bestellen.
Ik heb al besteld en ik zocht nog extra babylegs, die panda is een legging. Maar het is geluktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check, dat was ik... en dan graag die panda die Ivan zo geweldig staat
De G4 was dat volgens mij.
Ja, ik zag ook te laat dat het daar om gingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb al besteld en ik zocht nog extra babylegs, die panda is een legging. Maar het is gelukt
Nou ik had ook niet bepaald gerekend op 22 bestellers hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Kleurdoos het volgende:
DML spoort niet, ik vond dat HEMA gedoe al veel werk
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik had ook niet bepaald gerekend op 22 bestellers hoor
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik had ook niet bepaald gerekend op 22 bestellers hoor
Beat you, ik had een DPAM-bestelling van bijna 600 euroquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Wie had ook alweer die DPAM bestelling geregeld a 300 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |