Moet ik anders nog effe voor je kijken van de week? Morgen lukt denk ik niet, maar donderdag wel in de lunchpauze of anders vrijdagochtend misschien... ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Potverdrie, de Zeeman en de Wibra hadden hier helemaal geen leuk streepjesspul.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat lief, Niels met z'n legging.Ik zal zo even een fotootje van Ivan in zijn legging maat 95 laten zien. Zit ook niets te groot.
Ik had 'm gepland met een rode of roze romper met lange mouwen en een rode of roze legging eronder.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ivan, wat staat die legging je schetig. Krijgen we ook nog een Lena foto?
Isabeau, heeft inderdaad lange benen, staat erg goed dat broekje!
Mooi jurkje KJ maar wel erg zomers? Sofie is toch ook in de herfst jarig?
Die van Lena zijn nog niet binnen. Al liggen er momenteel 3 pakketjes bij de huismeester (quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ivan, wat staat die legging je schetig. Krijgen we ook nog een Lena foto?
Karin dat is echt balen! Misschien een idee om ergens anders nog sandaaltjes te halen en deze te retourneren? Hier is het niet echt sandalen weer...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Buh ik krijg net een bestelling binnen van h&m, mt oa sandaaltjes voor meike.
Haske leuk, maar ik trek ze bij dr aan, veul te klein.
Op het zakje stond de goede maat, maar binnenkant sandaaltjes staat mt 26 ipv 28.
Balen, want ik wou ze meenemen op vakantie, en dat gaat niet meer lukken nu.
oh wat een leukerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw, dat shirt met dat hert vind ik leuk!
Voor Isabeautje een spijkerbroekje bij de hema gekocht gisteren. Het si nog wel wat ruim, maar ik vind hem zo stoer!
(sorry voor de crappy telefoonfoto's. Er was net iets te weinig licht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
De leggings komen via Ebay uit China.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
Die leggings vind ik ook wel leuk. Ik heb even gemist waar ze van zijn enzo...
Ben jij zó slank?!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:50 schreef wickie het volgende:
Straks gelijk in de was, kan ik ze morgen passen.
Je mag die van Niels van vorig jaar wel lenen, ik denk alleen niet dat die door de brievenbus past ... (zelfde blauwe als Ivan heeft, die heb ik in twee maten).quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zoek nog een vestje voor Lena dat als najaarsjasje kan fungeren. Heeft iemand een tip? De H&M had vorig jaar zulke fijne in de collectie.
Lief van je! Ik wil alleen graag iets meisjesachtiger. Ik weet het, suf.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:54 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Je mag die van Niels van vorig jaar wel lenen, ik denk alleen niet dat die door de brievenbus past ... (zelfde blauwe als Ivan heeft, die heb ik in twee maten).
Bij vogele....moet je alleen wel net treffen dat het ook een leuke isquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef Sandous het volgende:
Heb net de maat 50 kleertjes uit dozen gepakt. Er zitten op veel gele vlekken rondom hals, en ze waren echt witdus hopen dat ze nog na de was goed wit worden.
Vestjes h&m: mn dochtertje heeft 98, maar de vestjes zijn gewoon veeels te wijd, pff had r een 92 gepast qua lengte prima, bij dr schouders zag het er niet uit. Heb toen een 86 van de beebafdeling gepast, zelfs daar zwom ze in wat betreft schouders.. Alleen hema vestjes staan haar goed... waar kan ik nog meer smalle vestjes halen?
jaaa die van Lindex die is zoooooo mooi! en ik heb spijt dat ik hem niet heb besteldquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, deze misschien?
[ afbeelding ]
volgens mij heeft Mrien dat jasje ook voor Jelle?? die weet ook vast hoe hij valtquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:57 schreef mefke79 het volgende:
ik dub zelf nog heel erg over dat jasje en dan voor TIenus in maat 68 ofzo. Eerst maar eens zien hoe snel hij door 62 gaat. En wat het weer gaat doen enzo.
Oeh, geweldig!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:28 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, deze misschien?
[ afbeelding ]
Ja, ben ik ook benieuwd naar! Valt Lindex over het algemeen normaal?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
volgens mij heeft Mrien dat jasje ook voor Jelle?? die weet ook vast hoe hij valt
Tas met kleding op mijn werk laten liggenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:50 schreef Sandous het volgende:
Sorboo dat vraag om fotoss, was eergister ook in de wibra, maar nog weinig van de nieuwe collectie gezien
Evie ookquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau heeft de versie van vorig jaar van dat vest en heeft het wel degelijk gewoon als trui gedragen. Was heerlijk op echt koude dagen.
Hannah ook. Nu heb ik deze voor haar. Ideaal om even naar buiten aan te trekken voor het herfstige weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie ookde roze(licht) variant... en die heeft ze deze zomer ook wel eens als extra aan gehad, zijn erg leuk!!
denk dat ze hem nu ook nog wel past
Geen probleem hoor, ik heb al wat andere liefhebbersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:16 schreef Claudia_x het volgende:
Miss, lief aanbod! Ik denk dat het vestje Lena niet staat. Voor haar geboorte zou ik het zeker van je hebben overgenomen.
[..]
Oeh, geweldig!
Aha dat kan natuurlijk ook! Stom van mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:43 schreef kaatjejannie het volgende:
Balen zeg Karin.....
[..]
Ik had 'm gepland met een rode of roze romper met lange mouwen en een rode of roze legging eronder.
Ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die van Lena zijn nog niet binnen. Al liggen er momenteel 3 pakketjes bij de huismeester (), dus wie weet zit 'ie ertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |