Moet ik anders nog effe voor je kijken van de week? Morgen lukt denk ik niet, maar donderdag wel in de lunchpauze of anders vrijdagochtend misschien... ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef Ssserpente het volgende:
Potverdrie, de Zeeman en de Wibra hadden hier helemaal geen leuk streepjesspul.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat lief, Niels met z'n legging.Ik zal zo even een fotootje van Ivan in zijn legging maat 95 laten zien. Zit ook niets te groot.
Ik had 'm gepland met een rode of roze romper met lange mouwen en een rode of roze legging eronder.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ivan, wat staat die legging je schetig. Krijgen we ook nog een Lena foto?
Isabeau, heeft inderdaad lange benen, staat erg goed dat broekje!
Mooi jurkje KJ maar wel erg zomers? Sofie is toch ook in de herfst jarig?
Die van Lena zijn nog niet binnen. Al liggen er momenteel 3 pakketjes bij de huismeester (quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:20 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ivan, wat staat die legging je schetig. Krijgen we ook nog een Lena foto?
Karin dat is echt balen! Misschien een idee om ergens anders nog sandaaltjes te halen en deze te retourneren? Hier is het niet echt sandalen weer...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Buh ik krijg net een bestelling binnen van h&m, mt oa sandaaltjes voor meike.
Haske leuk, maar ik trek ze bij dr aan, veul te klein.
Op het zakje stond de goede maat, maar binnenkant sandaaltjes staat mt 26 ipv 28.
Balen, want ik wou ze meenemen op vakantie, en dat gaat niet meer lukken nu.
oh wat een leukerdquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw, dat shirt met dat hert vind ik leuk!
Voor Isabeautje een spijkerbroekje bij de hema gekocht gisteren. Het si nog wel wat ruim, maar ik vind hem zo stoer!
(sorry voor de crappy telefoonfoto's. Er was net iets te weinig licht)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
De leggings komen via Ebay uit China.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:09 schreef Sorbootje het volgende:
Die leggings vind ik ook wel leuk. Ik heb even gemist waar ze van zijn enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |