Dan moet ik slapenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De nacht moet nog komen!111!!!1
Joh.. natuurlijk is het absoluut ondenkbaar dat het leger ingezet gaat worden tegen de eigen burger bevolking. Iedereen die dat hier wel roept is niet helemaal wijs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Kunnen ze qua politiek niet verantwoorden. Ze geven namelijk veel steun aan mensen die zich tegen hun regering af zet in het Midden Oosten en zeggen hierbij dat het verschrikkelijk is dat het leger tegen de eigen mensen wordt ingezet. Ze kunnen het zich dan niet veroorloven om het zelf te doen. Komen ze internationaal gezien niet mee weg.
Daar gaat het niet om. Zo iets heet politiek. Zo snel ENgeland dit doet maken de politieke tegenstanders (zoals Noord Korea en Libie) hier gebruik van om hun eigen politiek te verantwoorden. Kan Engeland er niets meer tegen in brengen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef .aeon het volgende:
[..]
Regimes in het Midden Oosten vergelijken met de Engelse regering
Absoluut. Zoals ik hierboven al schreef ken ik zelfs Nederlandse jongens die op straat zwerven en geen contact meer hebben met hun ouders. Komt nog best vaak voor helaas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Oh ja want een kind kan daar ook rellen als ouder dood is of niet in Engeland woont.... Waar woont het kind dan? Zwerver?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef MrJones het volgende:
Bij de beelden van RT mis ik eigenlijk alleen nog een peloton wielrenners.
Damnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.amazon.co.uk/gp/movers-and-shakers/sports/
Typische gain bij bepaalde items
BNW is that way.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Droomert het volgende:
Ik zag mensen in busjes vertellen aan mensen waar ze moesten plunderen en wat in brand gestoken moest worden.
Kan het een actie zijn van een andere natie? Met zoveel immigratie zitten er best wel wat spionnen bij uit Libië bijvoorbeeld. Ik zeg maar wat.
Iran zit er achter, duhquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Droomert het volgende:
Ik zag mensen in busjes vertellen aan mensen waar ze moesten plunderen en wat in brand gestoken moest worden.
Kan het een actie zijn van een andere natie? Met zoveel immigratie zitten er best wel wat spionnen bij uit Libië bijvoorbeeld. Ik zeg maar wat.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
quote:5.0 out of 5 stars Cuts looters off at the knees, 9 Aug 2011
By
Harry Fish (Bristol, England) - See all my reviews
This review is from: Rucanor Aluminium Baseball Bat, Silver - 60 cm (Sports)
This bat is perfectly weighted and will suit any UK shop-owner looking to protect their property.
Thanks to the ergonomic handle, one easy swing should be enough to shatter patellas, skulls or any other bone on your targeted looter. Personally, I would recommend also investing in some fingerless gloves for extra grip.
Goed gevonden!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, het land van Tuig....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Droomert het volgende:
twitter:ed1900and86 twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:05:09Just moved into new flat to find note under the door warning that 200 rioters might be on their way from Hoxton to Angel #londonriots reageer retweet
Ik dacht dat BNW alleen bedoelt was voor samenzweringen van 'de overheid' naar 'hun mensen'. Niet andere overheden naar andere mensen. Maar oke.quote:
Als ik hier een bushokje in de brand steek dan moet het leger me gewoon komen vinden en neerschieten ja? Dat is namelijk heel proportioneel. Het liefst nog terwijl in een menigte van nieuwsgierige mensen sta!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je graag je eigen bevolking neer wilt schieten, dan moet je idd in het MO zijn.
uh ja...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:08 schreef Kingstown het volgende:
twitter:ed1900and86 twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:05:09Just moved into new flat to find note under the door warning that 200 rioters might be on their way from Hoxton to Angel #londonriots reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |