Geniaalquote:
quote:
Jij wilt volgens mij eens goed in je net geschroren anus genomen worden omdat ze denken dat als je je ballen scheert je reuk van het scheerschuim verward wordt met de reuk van vers sperma.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij eens goed in je net geschroren anus genomen worden omdat ze denken dat als je je ballen scheert je reuk van het scheerschuim verward wordt met de reuk van vers sperma.
Niks tegen vers sperma. Maar andere mannen houden nu eenmaal van fris geschoren baarden.
Nu is het nog wachten tot je de baard in de keel krijgt en een andere man hem gaat smeren.
Rare kwast ben je en heb je smeert hem vast wel als je iemand ontmoet die net zo schuimbekkend reageert op ieder tong80 topic. Dan word je jaloers. Leer mij SuperwormJim kennen.
Deze manquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij eens goed in je net geschroren anus genomen worden omdat ze denken dat als je je ballen scheert je reuk van het scheerschuim verward wordt met de reuk van vers sperma.
Niks tegen vers sperma. Maar andere mannen houden nu eenmaal van fris geschoren baarden.
Nu is het nog wachten tot je de baard in de keel krijgt en een andere man hem gaat smeren.
Rare kwast ben je en heb je smeert hem vast wel als je iemand ontmoet die net zo schuimbekkend reageert op ieder tong80 topic. Dan word je jaloers. Leer mij SuperwormJim kennen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je nou boos dat ik in je topic reageer, tongetje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik moet ook lachen om de link die SwJ plaatste.
Maar als je dat al dagen lang doet en je mond wordt gesnoerd en niks leuks terug heb te zeggen hoor je in het keldertje.
gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ben je nou boos dat ik in je topic reageer, tongetje?
quote:
Haha pwnded die kut - Tong80quote:
zeg toch ook niet dat je iets verkeerds doet.... integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met wat? Ik doe niets verkeerds.
Hij raakt helemaal van slag en begint spontaan volzinnen uit te braken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ie maar niet weer gaat huilen in FBquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij raakt helemaal van slag en begint spontaan volzinnen uit te braken.
Beat deze one linerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat?
Een post van tong80 van meer dan één regel!!!!11 in ONZ11!!11!![]()
![]()
Dat is niet in ONZquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beat deze one liner
Ik had me toch een droom vannacht.
bagger, slotjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beat deze one liner
Je kunt wel bij AT5 gaan recenseren. Daar zoeken ze nog een nietszeggende pannenkoek om Tom te assisteren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beat deze one liner
Komt eerdaags.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zeg tong80, nu je hier toch bent, regel nou eens een keer dat die quizopname van je op YouTube komt man!
+1 voor de correcte spelling van SwJquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt eerdaags.
Heeft SwJ ook iets te rukken waar ie niet voor hoeft te betalen.
Voor het eerst dat een vrouw me tongetje noemtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
sWjquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
+1 voor de correcte spelling van SwJ
Haren aan jouw kontquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Afijn, waar gaat dit topic nou eigenlijk over?
dat jij wel grappig bent en tong continu faaltquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Hmmm, nee. Lijkt me niet echt een geschikt onderwerp voor een topic. Ik wil je best een foto pm'en, als je daar behoefte aan hebt.quote:
Dan moeten er wel spoenkels in je haren zittenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:59 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmmm, nee. Lijkt me niet echt een geschikt onderwerp voor een topic. Ik wil je best een foto pm'en, als je daar behoefte aan hebt.
Ik word nooit kwaad. Dat is mijn zwaktepunt.quote:
Waar bijt ik me in vast?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word nooit kwaad. Dat is mijn zwaktepunt.
Ik zou eens van me af willen bijten bij eikels. SwJ bijt zich er in vast.
Zit je nog in je Theo en Thea fase ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:58 schreef SuperwormJim het volgende:
dat laatste snap ik niet....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word nooit kwaad. Dat is mijn zwaktepunt.
Ik zou eens van me af willen bijten bij eikels. SwJ bijt zich er in vast.
Streefdatum? Noem een maand!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt eerdaags.
Heeft SwJ ook iets te rukken waar ie niet voor hoeft te betalen.
Het werkt wel, want je spelt het correctquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Autist SwJ die steeds klaagt als iemand SWJ schrijft
Ook nog Korsakov.quote:
Zou je aub zo vriendelijk willen zijn om een serieus antwoord te geven op mijn vraag?quote:
je kan nu wel allemaal random namen posten maar niemand snap t.... ff zeggen voordat je je energie verspilt.quote:
Hij suggereert dat je homo bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zou je aub zo vriendelijk willen zijn om een serieus antwoord te geven op mijn vraag?
Als ik dat had gepost had ik 200000 posts meer gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het werkt wel, want je spelt het correct
Typisch TS, nooit eens serieus antwoord geven op een vraag. Steeds de vraag ontwijken met een 'grapje'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je kan nu wel allemaal random namen posten maar niemand snap t.... ff zeggen voordat je je energie verspilt.
hoezo moet je zijn naam verbeteren dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik dat had gepost had ik 200000 posts meer gehad.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het werkt wel, want je spelt het correct
Met je domheid te koop lopen en daar iemand anders de schuld van geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je kan nu wel allemaal random namen posten maar niemand snap t.... ff zeggen voordat je je energie verspilt.
Dat is geen gifje, dat is een youtube-filmpje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:10 schreef tong80 het volgende:
Trouwens dat gifje over mij waar ik over kan lachen is niet van SuperpalingJim zelf.
Dat jullie niet plots denken dat ie gevoel voor humor heeft.
gifjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:10 schreef tong80 het volgende:
Trouwens dat gifje over mij waar ik over kan lachen is niet van SuperpalingJim zelf.
mijn filmpjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:10 schreef tong80 het volgende:
Welke vraag ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zou je aub zo vriendelijk willen zijn om een serieus antwoord te geven op mijn vraag?
Een leven zonder Fok?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke vraag ?
Ik heb ook nog een leven om bij te houden.
Hij begonquote:
Ah je geeft toe dat je uitgeluld bent, dat je niets meer weet in te brengen. Mooi.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke vraag ?
Ik heb ook nog een leven om bij te houden.
Briljant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:13 schreef Elusive het volgende:
[..]
mijn filmpje![]()
maar je bent wel lief
Gelukkig voor de Polen bedoel je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef Plastic_zak het volgende:
tong80![]()
Gelukkig kent hij geen Polen
YESS SWJ QUOTE MIJN POST MIJN LEVEN IS NU COMPLEET IK BEN VERLICHT IK KAN NU NAAR BUITEN TOE!!!!!!!!quote:
Het is SwJ.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:18 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
YESS SWJ QUOTE MIJN POST MIJN LEVEN IS NU COMPLEET IK BEN VERLICHT IK KAN NU NAAR BUITEN TOE!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:05 schreef DeRakker. het volgende:
Post de man die nooit meer te melden heeft als :quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah je geeft toe dat je uitgeluld bent, dat je niets meer weet in te brengen. Mooi.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post de man die nooit meer te melden heeft als :
'Dat is jouw mening' 'Grappig hoor.' 'Je kunt beter.' 'Lachen zeg.' 'Je valt in herhalingen.'
En als slagroom op de vuurpijl heb je niks grappigs terug te zeggen op de ultieme geniaal grappige post over jou in dit topic. Het enige dat je kon uitbrengen snikkend van het lachen was dat het meer dan een one liner is. Dat is zo 2006.
De enige goeie one liner die jij hebt is omdat ze een eyeliner zochten voor iemand die aan één oog blind is.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Dat is jouw mening' 'Grappig hoor.' 'Je kunt beter.' 'Lachen zeg.' 'Je valt in herhalingen.'
En als slagroom op de vuurpijl heb je niks grappigs terug te zeggen op de ultieme geniaal grappige post over jou in dit topic. Het enige dat je kon uitbrengen snikkend van het lachen was dat het meer dan een one liner is. Dat is zo 2006.
De enige goeie one liner die jij hebt is omdat ze een eyeliner zochten voor iemand die aan één oog blind is.
Hier heb ik niet van terug.quote:
Wat vreemd. Normaal gesproken heb je wel een lollig antwoord. Zeker in dit topic. Dit vind ik dan weer een beetje jammer.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik een beetje kwetsend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat vreemd. Normaal gesproken heb je wel een lollig antwoord. Zeker in dit topic. Dit vind ik dan weer een beetje jammer.
Nee, sorry ik wist niet dat je een aangezichtshandicap hebt. Het was niet mijn bedoeling je te kwetsen met je fysiek tekortkomingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind ik een beetje kwetsend.
Ben je niet op de hoogte van het feit dat ik een hazenlip heb ?
Die hazenlip is al veranderd. Ik neukte nadien als de konijnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, sorry ik wist niet dat je een aangezichtshandicap hebt. Het was niet mijn bedoeling je te kwetsen met je fysiek tekortkomingen.
Ah, mooi dat dat is opgelost. Al snap ik niet helemaal hoe je libido kan veranderen als je aangezichtshandicap verholpen wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hazenlip is al veranderd. Ik neukte nadien als de konijnen.
Ik denk eerder net zo vaakquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Alles wat beweegt, en desnoods je eigen kinderen?.
Je moet minder aan orale sex doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, mooi dat dat is opgelost. Al snap ik niet helemaal hoe je libido kan veranderen als je aangezichtshandicap verholpen wordt.
Waarom? En hoe wil jij nu weten hoe vaak ik aan orale sex doe? Ik vind dit maar een vreemde uitspraak hoor.quote:
Begin je weer over mijn hazenlipquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom? En hoe wil jij nu weten hoe vaak ik aan orale sex doe? Ik vind dit maar een vreemde uitspraak hoor.
Nee, zo bedoel ik het niet. Maar wil je wel eerst even antwoord geven op de twee vragen die ik je stel in die post?quote:
Welke post ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Maar wil je wel eerst even antwoord geven op de twee vragen die ik je stel in die post?
Deze:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke post ?
Kan niet alles bijhouden.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom? En hoe wil jij nu weten hoe vaak ik aan orale sex doe? Ik vind dit maar een vreemde uitspraak hoor.
Omdat het je niet gelukt is je bij een FA in te likken. Is bij mij wel gelukt.quote:
Zou je dat willen toelichten aub?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat het je niet gelukt is je bij een FA in te likken. Is bij mij wel gelukt.
Ik ga niet over de sex praten op Fok! die ik met shmoopy heb gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zou je dat willen toelichten aub?
Tussen het posten door?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga niet over de sex praten op Fok! die ik met shmoopy heb gehad.
wat is Fok! ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga niet over de sex praten op Fok! die ik met shmoopy heb gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |