Altijd die negers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals in de V.S.?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
En allen van een bepaalde kleur/achtergrond.... Daarom gaat het altijd fout in gebieden waar negers het te zeggen hebben
Lijkt me meer een gewone autobrand. Ramen zijn namelijk nog heel en brand zit onder de motorkap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef larry_flynt het volgende:
http://rt.com/on-air/london-hackney-riots-streets/
Eerste brandende auto!
En die jerrycan die die brandweerman net wegzette dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Lijkt me meer een gewone autobrand. Ramen zijn namelijk nog heel en brand zit onder de motorkap.
17.38quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Oke het begon om 18:38. we zijn begonnen
afkomstig uit de kofferbak wellicht om explosie te voorkomen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
En die jerrycan die die brandweerman net wegzette dan?
scherpquote:
Matig verweer hoor Larryquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dat is geen negerEn het gaat nou niet echt ideaal in de VS he
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Jep en meteen NEGERS op straat, ik herhaal NEGERS op straat
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Walking While Black - tis a crimequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Swomp het volgende:
[..]
scherp
Precies, vroeger trokken wij ook belletje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik vind het allemaal nogal meevallen de laatste dagen, gewoon beetje baldadige jeugd, groeien ze wel weer overheen, we zijn toch allemaal jong geweest , toch
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
Ik vind het allemaal nogal meevallen de laatste dagen, gewoon beetje baldadige jeugd, groeien ze wel weer overheen, we zijn toch allemaal jong geweest , toch
Rot toch op..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:42 schreef Gorgrealis het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef Swomp het volgende:
Camera van die heli geeft gewoon ff aanwijzingen waar brand gesticht moet wordenff inzoomen op een groep parkeerde auto's
quote:West Midlands Police say a number of stores have been broken in to in Wolverhampton and two cars set on fire in West Bromwich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |