Haal jij maar eens een streng zaad door je urinebuis omhoogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Conclusie: TS is een verstandelijk en lichamelijk beperkte mongool.
Trek je het er dan ook uit? en doet dat ook pijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb dat wel vaker in mn endeldarm.
Meestal komt dat er wel uit na een flinke schijtbeurt. En zo niet, laat ik me even goed doorploegen daar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Trek je het er dan ook uit? en doet dat ook pijn?
Dat heb ik een keer 11 jaar volgehoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:25 schreef Catkiller het volgende:
Uithoudingsvermogen hoor, dat je het drie eenzame dagen vol hebt kunnen houden op er vanaf te blijven.
Climax kan meerdere betekenissen hebben in dit verhaal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef superdrufus het volgende:
Subliem verhaal, interessante wending en een verrassend climax.
En dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een nieuw dieptepunt.quote:
Jep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:07 schreef Paxcon het volgende:
Die pijn na het pissen komt me bekend voor TS. Komt dat door sperma wat er nog inzit?
Bohboh, het zit je wel diep hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:00 schreef Rectum het volgende:
Dat is je straf voor het verkrachten van ons aller volkslied, cultuurbarbaar die je bent.
gr gr
[..]
En dit.
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Djeez, de Timur van FOK!
En dan bedoel ik Timur van 3FM hè, geen tumor natuurlijk.
Iets van vijf centimeter een knots noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:23 schreef Trollscience het volgende:
....trachtte ik om met een pompende beweging het zaad uit mijn genotsknots....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iets van vijf centimeter een knots noemen.
Doe het dan ook niet, het is niet echt grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Tumor ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Djeez, de Timur van FOK!
En dan bedoel ik Timur van 3FM hè, geen tumor natuurlijk.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet, het is niet echt grappig.
past goed bij het topic dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet, het is niet echt grappig.
Oh ja, daar kende ik de ts vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:00 schreef Rectum het volgende:
Dat is je straf voor het verkrachten van ons aller volkslied, cultuurbarbaar die je bent.
gr gr
[..]
En dit.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Iets van vijf centimeter een knots noemen.
17cm schat. Kun jij niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic is een KLB topic. Geen plek voor grapjes.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit topic is een KLB topic. Geen plek voor grapjes.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
17cm schat. Kun jij niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |