Dan zal het wel snel overslaan naar Noorwegen en Zweden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tja, omdat je huilies krijgt die het gaan vergelijken met iets als Syrie. Terwijl dit gewoon een aanval van smerig tuig op de natie is.
Ik begrijp er ook geen klap van. Waar wachten ze nog op? Tot de hele stad verwoest is door die barbaren?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het zeker, die zijn hier op voorbereid. Ik snap het echt niet.
Nottingham ook? Wordt vanavond ook gevoetbald daar. Kan wat worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Toverheks het volgende:
Birmingham, Liverpool, Nottingham and Bristol also experience disturbances
A 26-year-old man shot in a car in Croydon last night has died in hospital
Parliament to be recalled for one day on Thursday to discuss the riots
The Met police plan to deploy 13,000 officers in London over the next 24 hours.
De pretvluchten, dus goedkoop vliegen, zijn er nu nog...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef StephanL het volgende:
Zou wel wat beelden willen zien van de straat. Of er al mensen verzamelen of dat er niks aan de hand is.
Neuh, hier in NL zijn de mariniers ook wel in actie gekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Politie, ME, BBE, etc is er om de wetten en orde te handhaven en het 'dienen van het volk', en dus ook de handhaving. Leger is er om het land te verdedigen. Je gaat niet het leger inzetten 'tegen' je eigen volk. Dat de Engelse politie hier niet echt mee om kan gaan ben ik met je eens. Maar het leger inzetten is meer iets voor China of Libië ofzo.
Ga naar de pub, have a beer on mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Fuck die shit, ik ga om 5 uur mooi naar huis toe. Ik heb geen trek in dit soort geflikflooi. Ik meld het hier wel als ik richting huis ga en wat ik allemaal nog tegenkom.
Afgelast toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Nottingham ook? Wordt vanavond ook gevoetbald daar. Kan wat worden.
TheDogerty Conor Docquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Happel het volgende:
Slim figuur: https://twitter.com/#!/TheDogerty
Dat was op eigen houtje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, hier in NL zijn de mariniers ook wel in actie gekomen.
Of al gedaan hebben in bv Frankrijk, Belgie en Duitsland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan zal het wel snel overslaan naar Noorwegen en Zweden.
Nederland komt ook nog aan de beurt..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef Swomp het volgende:
Welk land zal eigenlijk het eerst volgen met rellen ?
Ik gok spanje...
Ok, wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
De pretvluchten, dus goedkoop vliegen, zijn er nu nog...
Koop een ticket en ga erheen sensatiezoeker!
Die persoons seksuele rechten worden schandalig geschonden. Gooi er wat racisme tegenaan en termen als "de politie ook altijd dit en dat", schadevergoedinkje voor tijd verspilling en smerige kleding,, persoonsrechten geschonden want foto...quote:
In Helmond schijnt het al aan het broeien te zijn....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Nederland komt ook nog aan de beurt..
Daar broeit het altijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
In Helmond schijnt het al aan het broeien te zijn....
Dan nog, dat had wel meteen effect.quote:
Ik las 'in Helmond schijnen ze al aan het breien te zijn'...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Het breidt zich uit naar Zuid-Oost Mierlo!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:30 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Klopt...warme truien voor deze tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las 'in Helmond schijnen ze al aan het breien te zijn'...
Tegen een stel damslapers wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, dat had wel meteen effect.
In de Britse geschiedenis is dit ontzettend standaard en logisch. Die schieten nogal graag op hun eigen burgers namelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Al ingezet", alsof dat zo'n logische stap is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |