Zit je in Z.O. Azië of importeer je je bier? Of U.K., waar het vast in de supermarkt verkrijgbaar is?quote:
De toko verkoopt 't hier, gelukkigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zit je in Z.O. Azië of importeer je je bier? Of U.K., waar het vast in de supermarkt verkrijgbaar is?
(...Jumbo groter dan AH...)quote:
Maar hoezo 1300 dan?quote:
Posten, prima. Spammen, optyfen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:59 schreef tradetheday het volgende:
[..]
tsja dit soort reacties had ik ook wel verwacht. ik was van mening dat wat ik aan posts inbreng wel degelijk van waarde is voor dit financiele deel van het forum, maar mocht dit breed gedragen niet gewaardeerd worden, zal ik hier niet meer posten. no problem.
Carrefour is crap man. AH / jumbo discussie ga ik neit weer voeren, lees maar terug.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
(...Jumbo groter dan AH...)
Nee, AH is zoveel beter dan alle andere supermarkten in Nederland. Maar de Franse Carrefour is nog een stuk beter (en werkelijk spotgoedkoop nu op de beurs).
RIG staat 'tzelfde als tijdens het Deepwater-drama, PBR staat ook héél laag. Denk niet dat je daar een miskoop aan gedaan hebt LT, en KT ws ook niet, zeker niet als je atm calls schrijft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Sokz het volgende:
Vandaag ook weer een deel CSCO binnen aan 13.50 en gemiddelde nu 13,90. Ook Transocéan opgepakt (50.54) .. Kan eventueel nog iets goedkoper maar dan koop ik wel bij, vond het zo een mooi prijsje. Nu nog aan 't kijken of ik Petrobas en/of RDS op kan pakken aan een leuk prijsje. Daarnaast goedkope RDS put en Arcelormittal put geschreven voor dec '11.
Morgen long dax, short ftse.
Lets pléé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij staat Walmart al sinds jaar en dag op 1 qua omzet, personeel e.d.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:37 schreef tony_clifton- het volgende:
Exxon gaat binnenkort trouwens terugvallen naar de 2e plaats op de lijst met grootste bedrijven. Raad eens wie overneemt...
Ik ga 't opzoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:51 schreef Sokz het volgende:
[..]
Carrefour is crap man. AH / jumbo discussie ga ik neit weer voeren, lees maar terug.
Market cap idd. Ik vind het belachelijk. Vooral 2x KO is eigenlijk al absurd. Merkcomputers ownen levensmiddelen en energie enz.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens mij staat Walmart al sinds jaar en dag op 1 qua omzet, personeel e.d.
Of bedoel je alleen op market cap?
Verschuiving A-merk naar Huismerk » Betere integratie bij Jumbo dan bij concurrenten waaronder Appie. Daar kwam 't op neer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:43 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ga 't opzoeken.
Maar w.b.t. Carrefour: de winkelgrootte en het uitgebreidere assortiment, alleen daarom vind ik ze al beter (of eigenlijk: effectiever) dan AH.
quote:Hogere start AEX verwacht
De invloed van de omgevingsfactoren op de opening van de beurshandel in Amsterdam is woensdag positief.
Dit wijst doorgaans op een hogere opening,... meer...
Het handelsoverschot kwam in juli uit op 31,5 miljard dollar (22 miljard euro), een stijging van ruim 9 miljard dollar in vergelijking met juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |