ze jagen er wel wat volume doorheen, ja....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Bowny het volgende:
Het gaat er fel aan toe op WS....flinke stoten en rukken up en down.
http://forexpf.ru/_quote_show_/java/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
Heeft iemand een live ticker van de DJ?
Mogelijk tijdelijke bodem?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:41 schreef Vandergeld het volgende:
Ben benieuwd wat de S&P rond de 1100 gaat doen
Jean Claude Bernanke..... nee toch niet....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef Bowny het volgende:
Ik vind het toch wel uniek om dit mee te maken. Zit de hele tijd naar de ticker te staren en het doet niets onder voor een keiharde kickboxwedstrijd. Knal, half procent eraf, bats half procentje erbij, trekken, duwen....komt er een K.O.?
Hehehe, je blijft ook een Aziatische gambler he.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef Bowny het volgende:
Ik vind het toch wel uniek om dit mee te maken. Zit de hele tijd naar de ticker te staren en het doet niets onder voor een keiharde kickboxwedstrijd. Knal, half procent eraf, bats half procentje erbij, trekken, duwen....komt er een K.O.?
Geen calls op geschreven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
HPQ zat even onder 30, voor het laatst in voorjaar 2009, en CSCO noteerde even 13,32 (en da's een percent of 6 onder hun 2009 low.....), Oeps....
Ze zaaien wel voor geldkrimp nu ja....quote:
het zijn niet exact turbo's. turbo's (ook wel speeders of sprinters genoemd) zijn ontwikkeld door ABN AMRO. ik handel in CFD's en forex. het idee is wel nagenoeg hetzelfde, maar het is niet helemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
[..]
Ik heb er zeker interesse.
Als je een turbo koopt, en nog niet verkocht hebt, post je dat ook in je blog?
quote:
Rentes al op nul, waarbij de markt al uitging van een extreem lange periode. QE3 kan alleen negatief uitpakken door het terugbrengen van het begrotingstekort.quote:
Kerelt, ga je website ergens anders spammen zou ik zeggen met je 8000% rendement.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef tradetheday het volgende:
[..]
het zijn niet exact turbo's. turbo's (ook wel speeders of sprinters genoemd) zijn ontwikkeld door ABN AMRO. ik handel in CFD's en forex. het idee is wel nagenoeg hetzelfde, maar het is niet helemaal hetzelfde.
aangezien ik een daytrader ben, en er soms trades van een paar minuten bijzitten , is het bijna niet te doen om bezoekers van mijn site te tippen via logboek, website of nieuwsbrief. het komt echter vaak voor dat ik technische analyses heb gemaakt en ik binnen afzienbare tijd een uitbraak verwacht en dat ik dit meedeel aan de bezoekers van mijn site. zij kunnen dan hier wellicht hun voordeel mee doen. dit doe ik dan via de nieuwsbrief die ik per mail verstuur. bezoekers kunnen zich hiervoor inschrijven op mijn site. mocht ik posities hebben die nog open staan, zijn deze te zien in het logboek bij open trades.
dit is real geld. bij general in mijn logboek is dat te zien bij type: real. flinke rendementen met speelgeld zegt mij niet zoveel. met echt geld traden is toch weer iets heel anders. ik ben nu echter op een punt dat ik geen demogeld meer verhandel, maar echt geld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
[..]
Ik heb er zeker interesse. Interessante cijfers post je daar..
Is dit met fictief geld of met echt geld overigens? Wanneer je een turbo koopt, en nog niet verkocht hebt, post je dat ook in je blog?
tsja dit soort reacties had ik ook wel verwacht. ik was van mening dat wat ik aan posts inbreng wel degelijk van waarde is voor dit financiele deel van het forum, maar mocht dit breed gedragen niet gewaardeerd worden, zal ik hier niet meer posten. no problem.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Kerelt, ga je website ergens anders spammen zou ik zeggen met je 8000% rendement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |