abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:49:42 #126
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100524414
Wel f5
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_100524425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Bowny het volgende:
Het gaat er fel aan toe op WS....flinke stoten en rukken up en down.
ze jagen er wel wat volume doorheen, ja....
pi_100524439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
Heeft iemand een live ticker van de DJ? :)
http://forexpf.ru/_quote_show_/java/
pi_100524470
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:41 schreef Vandergeld het volgende:
Ben benieuwd wat de S&P rond de 1100 gaat doen
Mogelijk tijdelijke bodem?

pi_100524499
Dank alle 3 :)
pi_100524559
HPQ zat even onder 30, voor het laatst in voorjaar 2009, en CSCO noteerde even 13,32 (en da's een percent of 6 onder hun 2009 low.....), Oeps....
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:53:05 #132
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100524561
10.800 kop stoten
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
pi_100524566
Ik vind het toch wel uniek om dit mee te maken. Zit de hele tijd naar de ticker te staren en het doet niets onder voor een keiharde kickboxwedstrijd. Knal, half procent eraf, bats half procentje erbij, trekken, duwen....komt er een K.O.?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:53:39 #134
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100524594
Leuk he, vooral als je porto ook mee doet ;)
pi_100524620
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef Bowny het volgende:
Ik vind het toch wel uniek om dit mee te maken. Zit de hele tijd naar de ticker te staren en het doet niets onder voor een keiharde kickboxwedstrijd. Knal, half procent eraf, bats half procentje erbij, trekken, duwen....komt er een K.O.?
Jean Claude Bernanke..... nee toch niet....
pi_100524645
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:53 schreef Bowny het volgende:
Hehehe, je blijft ook een Aziatische gambler he. ;)
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:55:15 #137
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100524678
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
HPQ zat even onder 30, voor het laatst in voorjaar 2009, en CSCO noteerde even 13,32 (en da's een percent of 6 onder hun 2009 low.....), Oeps....
Geen calls op geschreven? ;)
pi_100524680
Ook de FED is impotent :W
pi_100524704
Nos *;
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:56:03 #140
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100524740
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef piepeloi55 het volgende:
Ook de FED is impotent :W
Ze zaaien wel voor geldkrimp nu ja....
pi_100524804
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef MCS.Care.Systems het volgende:

[..]

Ik heb er zeker interesse.

Als je een turbo koopt, en nog niet verkocht hebt, post je dat ook in je blog?
het zijn niet exact turbo's. turbo's (ook wel speeders of sprinters genoemd) zijn ontwikkeld door ABN AMRO. ik handel in CFD's en forex. het idee is wel nagenoeg hetzelfde, maar het is niet helemaal hetzelfde.

aangezien ik een daytrader ben, en er soms trades van een paar minuten bijzitten , is het bijna niet te doen om bezoekers van mijn site te tippen via logboek, website of nieuwsbrief. het komt echter vaak voor dat ik technische analyses heb gemaakt en ik binnen afzienbare tijd een uitbraak verwacht en dat ik dit meedeel aan de bezoekers van mijn site. zij kunnen dan hier wellicht hun voordeel mee doen. dit doe ik dan via de nieuwsbrief die ik per mail verstuur. bezoekers kunnen zich hiervoor inschrijven op mijn site. mocht ik posities hebben die nog open staan, zijn deze te zien in het logboek bij open trades.
i-am-a-daytrader.nl
i-am-a-daytrader@live.nl
pi_100524813
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Bowny het volgende:
Nos *;
:* Zit je nog in AMG?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:57:41 #143
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_100524826
Hij wil zijn verassingseffect behouden :O
pi_100524836
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:56 schreef iamcj het volgende:
Ze zaaien wel voor geldkrimp nu ja....
Rentes al op nul, waarbij de markt al uitging van een extreem lange periode. QE3 kan alleen negatief uitpakken door het terugbrengen van het begrotingstekort.

Autoriteiten zijn uitgespeeld, het is nu wachten op een trigger die ons de afgrond in duwt!
pi_100524876
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef tradetheday het volgende:

[..]

het zijn niet exact turbo's. turbo's (ook wel speeders of sprinters genoemd) zijn ontwikkeld door ABN AMRO. ik handel in CFD's en forex. het idee is wel nagenoeg hetzelfde, maar het is niet helemaal hetzelfde.

aangezien ik een daytrader ben, en er soms trades van een paar minuten bijzitten , is het bijna niet te doen om bezoekers van mijn site te tippen via logboek, website of nieuwsbrief. het komt echter vaak voor dat ik technische analyses heb gemaakt en ik binnen afzienbare tijd een uitbraak verwacht en dat ik dit meedeel aan de bezoekers van mijn site. zij kunnen dan hier wellicht hun voordeel mee doen. dit doe ik dan via de nieuwsbrief die ik per mail verstuur. bezoekers kunnen zich hiervoor inschrijven op mijn site. mocht ik posities hebben die nog open staan, zijn deze te zien in het logboek bij open trades.
Kerelt, ga je website ergens anders spammen zou ik zeggen met je 8000% rendement. :')
Friedman on Donahue
pi_100524920
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef MCS.Care.Systems het volgende:

[..]

Ik heb er zeker interesse. Interessante cijfers post je daar. :o.

Is dit met fictief geld of met echt geld overigens? Wanneer je een turbo koopt, en nog niet verkocht hebt, post je dat ook in je blog?
dit is real geld. bij general in mijn logboek is dat te zien bij type: real. flinke rendementen met speelgeld zegt mij niet zoveel. met echt geld traden is toch weer iets heel anders. ik ben nu echter op een punt dat ik geen demogeld meer verhandel, maar echt geld.
i-am-a-daytrader.nl
i-am-a-daytrader@live.nl
pi_100524926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef iamcj het volgende:

[..]

Geen calls op geschreven? ;)
nee, wel @ 13,32 gevangen :)
pi_100524931
Morgen weer gewoon down.. o|O
Toch jammer dan dat vandaag een plusdagje was, had wel een langere streak willen zien O+
pi_100524950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:58 schreef nostra het volgende:

[..]

Kerelt, ga je website ergens anders spammen zou ik zeggen met je 8000% rendement. :')
tsja dit soort reacties had ik ook wel verwacht. ik was van mening dat wat ik aan posts inbreng wel degelijk van waarde is voor dit financiele deel van het forum, maar mocht dit breed gedragen niet gewaardeerd worden, zal ik hier niet meer posten. no problem.
i-am-a-daytrader.nl
i-am-a-daytrader@live.nl
pi_100524998
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:57 schreef nostra het volgende:

[..]

:* Zit je nog in AMG?
Vandaag weer ingestapt :D Hoe raad je het? :P Jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')