koersen zijn normaal de geprojecteerde winsten verdisconteerd in de huidige koers. Het gaat er dus om wat je verwacht wat de toekomstige winsten gaan worden..Die verwachtingen kunnen snel veranderen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
speculatieve achtbaan, niet economisch. Of is het GDP opeens met 20% gekrompen in twee weken?
Er moest een handelaar plassen, en nu hebben ze de handel even stilgelegt.quote:
Je vergeet hierbij een factor piramidespel en een factor Greater Fool Theory. Over het algemeen zijn koersen niet alleen gebaseerd op winstverwachtingen, maar ook op "iemand anders wil m'n aandelen straks wel voor meer kopen".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
koersen zijn normaal de geprojecteerde winsten verdisconteerd in de huidige koers.veranderen.
je bedoelt "ik hoop dat ik het morgen goeiekoper ken kopen"? Da's inderdaad een piramidespel voor mensen die denken dat ze slimmer zijn dan een ander maar uiteindelijk 'nothing to show' hebben.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je vergeet hierbij een factor piramidespel en een factor Greater Fool Theory. Over het algemeen zijn koersen niet alleen gebaseerd op winstverwachtingen, maar ook op "iemand anders wil m'n aandelen straks wel voor meer kopen".
weet je direct waarom huizenprijzen steeds meer trendmatig zijn aan de wijk waarin je woont, en waarom veiligheid een steeds belangrijkere rol daarin speelt....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Fuck me, dan denk je dat je veilig in Londen woont. Liepen ze met machetes gister avond rond in een straat op nog geen 2 minuten lopen afstand van waar ik woon.
"Police advised residents of Notting Hill, Ladbroke Grove and Fulham to stay indoors as residents reported seeing men carrying machetes in the road"
Notting Hill wordt altijd wel gezien als 1 van de veiligere wijken en heeft een enorm politie bureau dicht in de buurt. Maar zoals je las in dat artikel was er gewoon een roofoveral op dat michelin restaurant dicht in de buurt gisteren. Ik ga vanavond iig. voor het donker wordt naar huis. Gekken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
weet je direct waarom huizenprijzen steeds meer trendmatig zijn aan de wijk waarin je woont, en waarom veiligheid een steeds belangrijkere rol daarin speelt....
Veiligheid is iets wat we hier heel erg voor 'normaal' aannemen, maar wat het in toenemende mate dus niet is. De rest van de wereld weet dat al (of weet het nog steeds)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Notting Hill wordt altijd wel gezien als 1 van de veiligere wijken en heeft een enorm politie bureau dicht in de buurt. Maar zoals je las in dat artikel was er gewoon een roofoveral op dat michelin restaurant dicht in de buurt gisteren. Ik ga vanavond iig. voor het donker wordt naar huis. Gekken.
Machette is dan wel een toepasselijke film die je dan vanavond kan kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:52 schreef sitting_elfling het volgende:
"Police advised residents of Notting Hill, Ladbroke Grove and Fulham to stay indoors as residents reported seeing men carrying machetes in the road"
Moet kunnen, dagje omhoogquote:
Ze zijn bang daarmee alleen maar méér geweld uit te lokken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:55 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik snap nooit dat ze 't leger niet inzetten in zo'n geval. Oké, je wil niet overkomen als een bananenrepubliek, maar de situatie is ook wel extreem...
Zo zwaar wegen die toch niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef JimmyJames het volgende:
De defensieve fondsen (ahold, unilever en kpn) houden de index omlaag.
Want er staan mooie plussen.
Nieuws als "de reactie van gisteren was veel te overdreven"?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:08 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat heb ik gemist, soms goed nieuws uit de VS gekomen ?
je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Nieuws als "de reactie van gisteren was veel te overdreven"?
Die van vanochtend was dan overdreven in het kwadraat. 265!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Nieuws als "de reactie van gisteren was veel te overdreven"?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:21 schreef the85mc het volgende:
Hmm ABN geeft geen realtime koersinfo over turbo's meer. Ideaal.
(kan de officiele mededeling nog niet terugvinden, dus nog een gerucht wat mij betreft)quote:NYSE/Euronext heeft aangegeven dat de de handel in Turbo's, Sprinters en Speeders mogelijk geheel of gedeeltelijk vanaf 16:00 uur wordt stilgelegd.
Dat je 4x zo snel blut kan gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
wat houd dat eigenlijk in? de turbo handel ?
aah, dus ook 4x zo snel rijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:35 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Dat je 4x zo snel blut kan gaan.
Ja, maar ervaringen uit het verleden hebben geleerd dat de meeste users dát niet voor elkaar hebben gekregen met turbo's.quote:
dus statistisch gezien is een turbo optie, 99.9% van alle gevallen verlies gevent ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, maar ervaringen uit het verleden hebben geleerd dat de meeste users dát niet voor elkaar hebben gekregen met turbo's.
Nee, dat zeker niet. Maar turbo's werken met een stoploss, die nogal eens op het verkeerde moment wordt geraakt, waardoor gedwongen verkoop nodig is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dus statistisch gezien is een turbo optie, 99.9% van alle gevallen verlies gevent ?
Eigenlijk wel. Als je winst staat wil je meer, tot je uiteindelijk weer door je stop loss heen gaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dus statistisch gezien is een turbo optie, 99.9% van alle gevallen verlies gevent ?
Of je houdt ze net even te lang aan. Financieringsniveau veranderd + scherpe daling of steiging, door stop loss = owned.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Maar turbo's werken met een stoploss, die nogal eens op het verkeerde moment wordt geraakt, waardoor gedwongen verkoop nodig is.
Overigens, turbo's zijn geen opties, maar een soort aandelen / trackers met een multipliers (doordat in principe met geleend geld wordt gewerkt).
Ik spreek helaas uit ervaring.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik hoor het al, het is de meeste slimme manier om geld te proberen te verdienen met Turbo's
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet zo mooi, lijkt me best "leuk"dat beleggen om zelf eens te doen, maar wat je kan verliezen![]()
Met zo'n short werkt de tijd uiteindelijk in je nadeel. Ik zou dus verkopen. Of je winst of verlies hebt maak tniets uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:04 schreef the85mc het volgende:
Ik was short gegaan, niet zo succesvol helaas. Ik sta nu op -25%. Ik twijfel enorm of ik zal verkopen of niet. Met mn stomme kop vanochtend niet verkocht met mooie winst.. Stoploss ligt op 316 btw. Vanavond komt nieuws van de FED, ik twijfel of dat positief zal zijn voor de beurzen. Wat zouden jullie doen? verlies nemen of gokken op een daling morgen?
Expiration date is ergens in december, dus dat duurt nog ff.. Nou ja verlies maakt natuurlijk wel uit. Ik doe aan beleggen speculeren om er geld aan over te houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met zo'n short werkt de tijd uiteindelijk in je nadeel. Ik zou dus verkopen. Of je winst of verlies hebt maak tniets uit.
Financieringsniveau kan ondertussen veranderen, oftwel je stop loss verschuift.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Expiration date is ergens in december, dus dat duurt nog ff.. Nou ja verlies maakt natuurlijk wel uit. Ik doe aan beleggen speculeren om er geld aan over te houden.
yup +0,83%, had stiekem ook wel op een daling gehoopt (sensatie zoekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:11 schreef Lucas15 het volgende:
Gaan we nu alweer omhoog? Had nog gehoopt dat het even verder zou dalen..
Verwacht je terug een rally?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef Lucas15 het volgende:
Heb vandaag zojuist orders geplaatst! Allemaal niet geraakt.Hopelijk gaan we morgen weer omlaag.
Passend slot welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
sluiten op een day high? Het kan zo maar
en ASR mogelijk heb je ook nog vrijwel op de bodem gekocht!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
287.05 in de veiling.
287.82 hoog
265.85 laag
note: doe mij nog maar zo'n crisis
en gehedged met een biertje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
en ASR mogelijk heb je ook nog vrijwel op de bodem gekocht!
Misschien wel, misschien niet. Moeilijk te zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:02 schreef Anno2012 het volgende:
De paniekverhalen van een 2de crisis,double dip, aex naar 200 punten kunnen weer de kast in na 1 dag in het groen?
Dat heb ik dan toch gedaan! Enfin, als het goed gaat kan ik op ING meer verdienen dan op ASR. Hoop ik dan.quote:
Nee, zo een herstel moest er een keer komen om weer nieuwe mensen in de markt te lokkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:02 schreef Anno2012 het volgende:
De paniekverhalen van een 2de crisis,double dip, aex naar 200 punten kunnen weer de kast in na 1 dag in het groen?
Of ze moeten straks QC3 aankondigen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Nee, zo een herstel moest er een keer komen om weer nieuwe mensen in de markt te lokken
Het zal me dubbel smaken!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heb ik dan toch gedaan! Enfin, als het goed gaat kan ik op ING meer verdienen dan op ASR. Hoop ik dan.
Maar staat ING eerder op 8 dan ASR op 110, dan is het eerste biertje van mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |