Ik spreek helaas uit ervaring.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik hoor het al, het is de meeste slimme manier om geld te proberen te verdienen met Turbo's
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is niet zo mooi, lijkt me best "leuk"dat beleggen om zelf eens te doen, maar wat je kan verliezen![]()
Met zo'n short werkt de tijd uiteindelijk in je nadeel. Ik zou dus verkopen. Of je winst of verlies hebt maak tniets uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:04 schreef the85mc het volgende:
Ik was short gegaan, niet zo succesvol helaas. Ik sta nu op -25%. Ik twijfel enorm of ik zal verkopen of niet. Met mn stomme kop vanochtend niet verkocht met mooie winst.. Stoploss ligt op 316 btw. Vanavond komt nieuws van de FED, ik twijfel of dat positief zal zijn voor de beurzen. Wat zouden jullie doen? verlies nemen of gokken op een daling morgen?
Expiration date is ergens in december, dus dat duurt nog ff.. Nou ja verlies maakt natuurlijk wel uit. Ik doe aan beleggen speculeren om er geld aan over te houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met zo'n short werkt de tijd uiteindelijk in je nadeel. Ik zou dus verkopen. Of je winst of verlies hebt maak tniets uit.
Financieringsniveau kan ondertussen veranderen, oftwel je stop loss verschuift.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Expiration date is ergens in december, dus dat duurt nog ff.. Nou ja verlies maakt natuurlijk wel uit. Ik doe aan beleggen speculeren om er geld aan over te houden.
yup +0,83%, had stiekem ook wel op een daling gehoopt (sensatie zoekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:11 schreef Lucas15 het volgende:
Gaan we nu alweer omhoog? Had nog gehoopt dat het even verder zou dalen..
Verwacht je terug een rally?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:15 schreef Lucas15 het volgende:
Heb vandaag zojuist orders geplaatst! Allemaal niet geraakt.Hopelijk gaan we morgen weer omlaag.
Passend slot welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
sluiten op een day high? Het kan zo maar
en ASR mogelijk heb je ook nog vrijwel op de bodem gekocht!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
287.05 in de veiling.
287.82 hoog
265.85 laag
note: doe mij nog maar zo'n crisis
en gehedged met een biertje!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
en ASR mogelijk heb je ook nog vrijwel op de bodem gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |