ik ben bang voor dat beestquote:
Maar als je de ramen openzet dan hoort hij toch vanwege de kou weg te gaan? Daarnaast zijn die beesten lichtschuw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat beest leeft graag in je huis en zal echt geen aanstalten maken om door je raam naar buiten te gaan hoor.
Ze kunnen zichzelf ook onzichtbaar maken dus ik gok dat er sowieso al regelmatig 1 onder je dekens zit en eventueel op je wang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ben bang voor dat beestzometeen gaat die mijn bed in
en mijn vader komt pas om acht uur thuis dus dan heeft dat beest zich waarschijnlijk al ergens verstopt
Ik zal je geruststellen. Die beesten zijn altijd met meer. Er lopen er waarschijnlijk tientallen rond in je huis en slaapkamer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Maar als je de ramen openzet dan hoort hij toch vanwege de kou weg te gaan? Daarnaast zijn die beesten lichtschuw.
Ik slaap standaard met een muggennet dus zo simpel is dat niet, maar alles kan natuurlijk. Het is trouwens niet zo'n hele grote hij is gemiddeld. Wil er haarspray op spuiten, maar dan heb ik kans dat dat beest achter mijn kast valtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf ook onzichtbaar maken dus ik gok dat er sowieso al regelmatig 1 onder je dekens zit en eventueel op je wang.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik slaap standaard met een muggennet dus zo simpel is dat niet, maar alles kan natuurlijk. Het is trouwens niet zo'n hele grote hij is gemiddeld. Wil er haarspray op spuiten, maar dan heb ik kans dat dat beest achter mijn kast valt
Muggennet houd ze niet tegen hoor. Zijn meesters in door gleufjes glippen enzo. Hoeft maar heel klein en nauw te zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik slaap standaard met een muggennet dus zo simpel is dat niet, maar alles kan natuurlijk. Het is trouwens niet zo'n hele grote hij is gemiddeld. Wil er haarspray op spuiten, maar dan heb ik kans dat dat beest achter mijn kast valt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zal je geruststellen. Die beesten zijn altijd met meer. Er lopen er waarschijnlijk tientallen rond in je huis en slaapkamer.
*koopt bussen l'orealquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Muggennet houd ze niet tegen hoor. Zijn meesters in door gleufjes glippen enzo. Hoeft maar heel klein en nauw te zijn
Haarspray zou kunnen maar als je die van L'oreal hebt moet je uitkijken.
Schijnt een stofje in te zitten waar ze agressief van worden
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ben bang voor dat beestzometeen gaat die mijn bed in
en mijn vader komt pas om acht uur thuis dus dan heeft dat beest zich waarschijnlijk al ergens verstopt
Ik ben bang voor muggen, vliegen, bijen, mieren, spinnen, en die enge zilver of papiervisjes. Wanneer wordt het weer winter? Heb zin om mijn raam bij -5 graden weer open te zetten zodat al die rotinsecten STERVENquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dude, je leeft in Nederland.. Niet in Afrika..
Kan ook schwarzkopff zijn overigens... weet niet zeker meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*koopt bussen l'oreal
Was het maar waar
En ze noemen 't aanstelleritus?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben bang voor muggen, vliegen, bijen, mieren, spinnen, en die enge zilver of papiervisjes. Wanneer wordt het weer winter? Heb zin om mijn raam bij -5 graden weer open te zetten zodat al die rotinsecten STERVEN
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook schwarzkopff zijn overigens... weet niet zeker meer.
En hoe mooi je je plinten ook kit, ze komen overal tussen hoor.
Kan ook zijn dat je een hoekje vergeten bent te stoffen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niet waar! alhoewel deze rotbeest komt inderdaad via de gang mijn slaapkamer in...eng beest.
Daar zat ik ook aan te denken, maar dan moet ik de stofzuiger naar boven richten en heb ik nog steeds de kans dat dat beest springt ofzo of valt of nog erger opquote:
Of wanneer je hem niet alleen laat. Je bent toch te bang om hem dood te maken wanneer je ziet dat hij het op een lopen zet richting je bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef sanasoufi het volgende:
Ik wil gaan winkelen, maar durf niet weg. Zometeen gaat die richting mijn bed ofzo als ik hem alleen laat
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je een hoekje vergeten bent te stoffen.
Ze onstaan namelijk uit plukjes stof die langer dan een week liggen.
nee hoor als hij nu op de grond was dan was het wetbundel erop en/of haarspray.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Of wanneer je hem niet alleen laat. Je bent toch te bang om hem dood te maken wanneer je ziet dat hij het op een lopen zet richting je bed.![]()
Hé! Hoor ik daar zilvervisvoetjesgetrippel?
Ah, je verdient dit dus gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee hoor als hij nu op de grond was dan was het wetbundel erop en/of haarspray.
zie je toch weinig van....beest staat te ver en is volgens mij te klein om vast te leggen op een foto daarnaast wil je mij nog meer nachtmerries gevenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Pak een kussen, ga onder dat ding staan. Gooi het kaarsrecht omhoog tegen het plafond.
Dan is ie wel dood, behalve als hij voor die tijd nog weet te transporteren.
Dat is ook 1 van de unieke skills van zilvervisjes namelijk.
Zou ik niet erg vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop echt dat jij op een dag trouwt met Katrina Kaif
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
TS, zilvervisjes zijn overigens nooit alleen.
boeiend. Ik zie insect en dat beest moet gewoon DOOD DOOD EN DOOD! Alleen lees ik net dat beide nachtdieren zijn die niet van licht houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef CruellaDeVil het volgende:
Pissenbedden zijn ook nooit alleen.
Alleen ben jij te bang om het te doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
boeiend. Ik zie insect en dat beest moet gewoon DOOD DOOD EN DOOD!
Nooooooiiiiitttt alllleeeeennnnn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Is zeker een bekend probleem bij de familie Soufi?
Zilvervisjes! Ik ben bang!
waarom wordt dat beest niet moe? ik bedoel hij staat ondersteboven te slapen ofzo? spinnen beginnen na een tijdje te lopen, maar dit beest staat nu al zeker meer dan 2 uur stil...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:17 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Alleen ben jij te bang om het te doen.
[..]
Nooooooiiiiitttt alllleeeeennnnn!
Hij is verveld, zijn velletje hangt daar nog maar het visje zelf is allang wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom wordt dat beest niet moe? ik bedoel hij staat ondersteboven te slapen ofzo? spinnen beginnen na een tijdje te lopen, maar dit beest staat nu al zeker meer dan 2 uur stil...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom wordt dat beest niet moe? ik bedoel hij staat ondersteboven te slapen ofzo? spinnen beginnen na een tijdje te lopen, maar dit beest staat nu al zeker meer dan 2 uur stil...
Oh ts is een mollige rechtenstudente die wilders aan gaat pakkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee hoor als hij nu op de grond was dan was het wetbundel erop en/of haarspray.
Allesbehalvequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oh ts is een mollige rechtenstudente die wilders aan gaat pakken
ik vind wilders een onwijs aantrekkelijke man en ik zou geen nee zeggen. En ik ben niet mollig ik ben mager. En als ik dreig mollig te worden dan FRUITDIEET.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oh ts is een mollige rechtenstudente die wilders aan gaat pakken
Doe geen moeite ze geloven mijn foto's toch niet. Het is ook best moeilijk te geloven dat een voormalige model haar tijd op deze forum verspild zonder rijke oude man. Ik haat mijn leven!!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:05 schreef sanasoufi het volgende:
hij zit er nog steeds! als ze dood of verslapt zijn vallen ze toch?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hij is verveld, zijn velletje hangt daar nog maar het visje zelf is allang weg
het is niet grappig.... ik zit mijn leven hier te verspillen en ik wil ijs gaan halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind het wel geinige dingen, en handig ook een vis zonder water.
Plak een plastic bekertje over dat beest heen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
het is niet grappig.... ik zit mijn leven hier te verspillen en ik wil ijs gaan halen
ja! al mijn studieboeken en dat zijn er heeeeeeeeeeeel veel zitten in mijn boeken kast allemaal in aparte plastic zakken. Ook losse papieren zitten in plastic zakken. Karton komt mijn kamer niet in!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef Crocodi1e het volgende:
Zo bang zijn voor een zilvervisje dat je alles in plastic zakken doet en je plinten dicktkit
Ik kan er niet bij...daarnaast zit hij in de hoek dus op het plafond, maar bijna op de muur...er past dus geen beker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:26 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Plak een plastic bekertje over dat beest heen.
Sukkel het ging niet makkelijk! Ze heeft het met een trap gedaan! Eerst moesten we een krant waar op de kast leggen zodat hij niet tussen de opening zou vallen vervolgens heeft mijn moeder het ding proberen dood te maken met een papiertje...lukte niet want hij vloog weg! Toen heb ik haarspray op die vlinder gedaan en DOOD!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |