Ik heb de mini versie van zilvervisjes in mijn kamer. Van heel klein tot middelgroot. Vandaag is mijn vader een uur bezig geweest met alle plinten beter te plakken en te kijken waar ze vandaan komen. Maar zoals gewoonlijk s 'nachts zie ik ze achter de plinten verdwijnen, maar overdag zijn ze er niet. Nou ja de plinten zitten beter dicht en ik heb verder weinig verstopplekken in mijn kamer. Ik denk dat ze uit het ventilatierooster komen...
Maar goed...wat moet je nou tegen die beesten doen? Ik weet bijna zeker dat het geen papiervisjes zijn, want ik heb overal hier boeken en papier liggen en daar komen ze niet in de buurt. Ik zie ze altijd bij de plinten en gisteren liep er 1 over de vloer. Haarspray maakt ze dood...maar ik ben nu nog niet zooo bang want die dingen zijn nog klein en zien er dus best lief uit. MAAR kleine beesten kunnen best groot worden DUS wat moet ik als ik de echte zilvervissen heb?
Raar is dat op internet alles tegenstrijdig is. Zilvervisjes komen in koele ruimtes waar veel vocht is. Tja dat vocht gedeelte geloof ik best, want mijn deur is gebarricadeerd tegen muizen die via de tuin binnenkomen en ik doe mijn raam nooit open (ben bang voor insecten). Nou betekent dit dus dat ik mijn raam en deur meer open zou moeten doen, maar dan word mijn kamer koud en daar houden zilvervisjes dus blijkbaar van...DUS WAT MOET IK NOU...