Bron:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wembad-sluiten.dhtmlquote:Presentator Rob Geus 'laat ranzig Spaans zwembad sluiten'
SBS-presentator Rob Geus zegt verantwoordelijk te zijn voor de sluiting van een zwembad bij een Spaans hotel. Voor het TV-programma 'Red Mijn Vakantie' reisde hij langs de Costa's om hotels te testen op hun hygiëne. Hij trof in Malgrat de Mar, aan de Costa Brava, een zwembad aan dat 'te vies was om in te zwemmen.'
'Dat was zo slecht...Ik heb de kinderen eruit gehaald en gezegd: je mag hier niet meer in zwemmen, het is te gevaarlijk.' Volgens Geus was de pH-waarde te hoog en was het zwembad een kweekvijver voor bacteriën. 'Daar kun je huidziekten van krijgen, prikkende ogen en zwemmerseczeem. De volgende morgen hing er een bordje met 'closed'. Dat geeft aan dat ze het ook in Spanje serieus nemen,' zegt de verbolgen presentator tegen Novum-nieuws.
In 'Red Mijn Vakantie' gaat Geus met Alberto Stegeman op pad om wantoestanden op vakantiebestemmingen aan te pakken. Terwijl Stegeman gedupeerde vakantiegangers helpt, speurt Geus naar onhygiënische wantoestanden.
Het programma wordt vanaf zondag uitgezonden op SBS6. (Redactie)
09/08/11 10u16
Niet gaan mierenneuken hè.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Ferdo het volgende:
Dit stoot het gerel in Engeland en de beursmalaise inderdaad wel van de troon als breaking news.
Nee nee, dat meen ik oprecht!quote:
Stel je voor dat ze baantjes gingen trekken in een van blauwalg vergeven bad!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus die kinderen kunnen niet meer zwemmen. Hoe redt dat hun vakantie?
Nou, nu hun ouders niet meer kunnen zeggen: "KOM EENS ACHTER DIE COMPUTER VANDAAN EN GA NAAR HET ZWEMBAD!!", kunnen ze weer rustig FOK!ken en is hun vakantie geredquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Dus die kinderen kunnen niet meer zwemmen. Hoe redt dat hun vakantie?
Weet je wel hoeveel virussen op spaanse wifi netwerken rondslingeren om die kinderen daar zomaar aan bloot te stellen wat onverantwoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:19 schreef kwiwi het volgende:
kunnen ze weer rustig FOK!ken en is hun vakantie gered
Precies, laat ze vervolgens maar in het schone zeewater zwemmenquote:
Redenen genoeg blijkbaar, als je ziet hoeveel hotels in de zongebieden een zwembad hebben, zelfs als ze zo ongeveer op het strand staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom zou je eigenlijk in een zwembad gaan liggen als je op steenworp afstand een strand hebt![]()
Haaien!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waarom zou je eigenlijk in een zwembad gaan liggen als je op steenworp afstand een strand hebt.
En verder mensen die denken dat ze bij een vakantie van 300 euro inc reis in het schoonste hotel aan de middellandse zee terecht komen
'Rob Geus trots op eigen drol'quote:
quote:SBS-presentator Rob Geus zegt verantwoordelijk te zijn voor de sluiting van een restaurant in een Ethiopisch stadje. Voor het TV-programma 'Red Mijn Neger' reisde hij door de hoorn van Afrika om restaurants te testen op hun hygiëne. Hij trof in Lalibela, in het noorden, een restaurant aan dat 'te vies was om in te eten.'
'Dat was zo slecht...Ik heb de mensen eruit gehaald en gezegd: je mag hier niet meer in eten, het is te gevaarlijk.' Volgens Geus was de temperatuur van het rauwe vlees te hoog en was de keuken een kweekvijver voor bacteriën. 'Daar kun je darmziekten van krijgen, diarree en allerlei parasieten. Al het vlees en het overige eten heeft Geus eigenhandig vernietigd. De volgende dag ging het restaurant niet meer open. 'Dat geeft aan dat ze het in Ethiopie toch wel serieus nemen,' zegt de verbolgen presentator tegen Novum-nieuws.
In 'Red Mijn Neger' gaat Geus met Alberto Stegeman op pad om wantoestanden in negerlanden aan te pakken. Terwijl Stegeman gedupeerde vakantiegangers helpt, speurt Geus naar onhygiënische wantoestanden.
Het programma wordt vanaf zondag uitgezonden op SBS6. (Redactie)
09/08/11 10u16
Eten in Ethiopië?quote:
Als je een SBS6 presentator met smetvrees nodig hebt om het denkwerk voor je te doen hoef je wmb iig niet 'gered' te worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:51 schreef popolon het volgende:
Je moet toch echt je best doen om een te hoge pH waarde te krijgen. Vraag me af wat de waarde was. Een normale 'zwembad waarde' is tussen de 7.2 en 7.8
En wie zwemt er nu in een zwembad wat niet onderhouden isDat ziet er dan ongeveer zo uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |