Goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
Dit is gewoon een SC binnen een subforum. Bijna ieder subforum heeft er wel 1. Hier is dus de mogelijkheid om met andere VBL-ers zaken te bespreken die los staan van het voetbal.
Dat zeggen meer ajax-supporters, Daarom zijn ze ook voor Ajax.quote:
Ik ken al die namen niet. Zijn dat de amateurclubs waar je tegen speelt ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef daftme het volgende:
Voor echt voetbal ga je maar naar de Vetkampstraat, de Vijverberg, Craven Cottage, White Heart Lane, het Westfalen stadion, etc.
Ja, regio oost streek competitie. Je zal wel uit het westen komen, dan heb je dat al gauw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken al die namen niet. Zijn dat de amateurclubs waar je tegen speelt ?
Ik kom uit het midden. Daarom ben ik altijd neutraal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja, regio oost streek competitie. Je zal wel uit het westen komen, dan heb je dat al gauw.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom uit het midden. Daarom ben ik altijd neutraal.
Een bijbel kan niet bellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef daftme het volgende:
De bijbel belt is heus niet neutraal hoor. Integendeel.
In het Engels kan het weer wel, alleen is het wat zweverigquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef tong80 het volgende:
Vandaag 25 jaar geleden dat mijn beste vriend en vriendin op hun brommer werden doodgereden door een dronken gek.
En ik plaats toch een Tong-smilie.
Peer ik vergeet je nooit.
lelijkste shirt van de afgelopen 30 jaar bij PSV denk ikquote:
Oh dat shirt. Nee dat heb ik gelukkig niet.. Heb nog een wat ouder thuisshirt. Hij is nog goed, dus heb ik vanwege die belachelijke hoge prijs geen behoefte aan een nieuwe..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef borisz het volgende:
Dat uitshirt gebruik je echt alleen maar om de afwas mee af te drogen. Ziet er niet uit. De Kroatië ziekte.
Bluezz has unfollowed you on Twitterquote:
EN die reporter maar zeggen dat het een zuivere strafschop wasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef borisz het volgende:
Tony Kroos heeft het goed geleerd. Maakt een mooie Schwalbe en krijgt een strafschop.
Rigoreuze opruiming. U bent geruimd denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Bluezz has unfollowed you on Twitter.
Je bent door je ontgroening heen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:40 schreef daftme het volgende:
Kroatië heeft een puik shirt. Is cultuur.
Maar dat van PSV kan echt niet.
Heen nog wel, ik zit hier net.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent door je ontgroening heen.
En dan hebben we SCH hier niet eens meer
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rigoreuze opruiming. U bent geruimd denk ik![]()
Kim Hollandquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef tong80 het volgende:
Zou de voetbalmod Jojoorttje Wiel Coerver kennen ?
Ze postte net 'Nu kappen.'
Ik liep net warmquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kim Holland
ik ken betere grappen van je tong
Bloes, een smiley voor je.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
Is tong80 hier?
Ik kom er net achter dat Brammetje Biesterveld een straat bij mij vandaan woont. Super gaaf.
Nou gr.
je moet niet alles willen wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar woont Gramulanion ? Thats the question now ?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet niet alles willen weten
Nou haatte... ik begrijp een aantal dingen niet, dat is het meer.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
Is tong80 hier?
Ik kom er net achter dat Brammetje Biesterveld een straat bij mij vandaan woont. Super gaaf.
Nou gr.
Okee, sorryquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou haatte... ik begrijp een aantal dingen niet, dat is het meer.
Qua financiële hysterie niet bijvoorbeeld.
[..]![]()
En bedankt.
Krijg nu het liedje pompompompompompompom pommetje horlepiep binnen![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:00 schreef borisz het volgende:
Nog even een leuk MLN topic geopend
[Darts] Lakeside met de zeges van Barney en Klaasen
Hebben ze het verplaatst naar een belachelijke tijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Hey rubber. Nu PSV - Ried verplaatst is, ga je er nu wel heen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
De liefde voor het honkballen wordt nu al doorgegeven van Vader op Zoon
Ja, dat weer wel. 18.45. Erg lastig ver mensen die moeten werken ja..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hebben ze het verplaatst naar een belachelijke tijd
Ik ga waarschijnlijk bij en voor pa koken. Ik denk aan Chow Mein..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
Lekker koken vandaag
Een grote pan bolognesesaus maken die uren mag pruttelen
Wat is dat Bos ? Klinkt exotisch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk bij en voor pa koken. Ik denk aan Chow Mein..
Je kan er allerlei kanten mee op, maar het is oosters met noodlesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is dat Bos ? Klinkt exotisch.
quote:
wel hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:06 schreef borisz het volgende:
Tijd om het weer over voetbal te hebben.
Er klopt iets niet in Rotterdam
Daarin tegen, Finn en ons buurjongetje gingen gisteren helemaal los in de regen en passen, 3x schone kleren moeten aan doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:04 schreef Bluezz het volgende:
Zó jammer dat al die zomerfeesten in het water vallen he
Hier in de dorpen om ons heen, overal feestweek/kermissen maar dat wéér
lag er vroeg inquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:28 schreef appelsientje het volgende:
Daarin tegen, Finn en ons buurjongetje gingen gisteren helemaal los in de regen en passen, 3x schone kleren moeten aan doen
Heerlijk dat het klaar isquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef borisz het volgende:
Lekker Ole.
Ik heb sojuist de definitieve versie van de scriptie op de mail gegooid. Afwachten maar
. Oh en voor wie de titel wil weten. Interactie tussen fouten in kostprijssystemen
![]()
Belangrijkste conclusie is dat je nuchter moet blijven nadenken met het ontwerpen van een kostprijssysteem. Het heeft geen zin om iedere factor op microniveau te gaan benoemen waarbij een globale benadering beter kan zijn. Met Activity Based Costing wil relaties vinden tussen de kosten en de costdrivers, prima maar ga er wel op een normale manier mee om. Een kleine zelfstandige heeft andere wensen dan een directeur van Unilever.
Nou mergen goai ik een stukske laupen langs ut watter..quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:59 schreef tong80 het volgende:
Gaan jullie morgen weer normaal praten ?
Voor het eerst dat we iets dedenquote:Wat is een maatje?
MEE Zuidoost Brabant brengt in de regio Eindhoven en De Kempen mensen met en zonder beperking bij elkaar om leuke dingen te ondernemen in de vrije tijd en in de vakantie. Zonder ouders of andere begeleiding.
Een maatje biedt mensen met een handicap nieuwe mogelijkheden om sociale contacten te leggen. Door bijvoorbeeld samen op stap te gaan, samen te fitnessen of samen naar de bioscoop te gaan. Allemaal dingen die zo vanzelfsprekend lijken, maar voor mensen met een handicap niet altijd zo eenvoudig.
Daarom ben ik iedere dag zo opgewekt.. ik woon zowat in het bosquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ahh
Aan het nagenieten van een wandeling met mijn zogeheten MEE-Maatje.
[..]
Voor het eerst dat we iets deden
Erg mooie omgeving, vooral toen we in een wat bosrijkere omgeving kwamen werd ik erg opgewekt..
Nog niet. Maar m'n PC maakt nog steeds een raar geluid.quote:
Ben je nou nog niet uitgekeken op al die prOntroepquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn internet doet raar en mijn PC makt rare harde stofzuiger geluiden.
Dus als jullie niks meer van me horen weten jullie hoe het waarschijnlijk komt.
Mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Vanmiddag weer even een wandeling gemaakt. Nu ergens anders dan gisteren, maar daar was het ook mooi
[ afbeelding ]
De Karpendonkse Plas, gewoon midden in Eindhoven.
![]()
Ik loop er ca 15 minuten over voordat ik er ben.. HEERLIJK gewoon.
Huh? Alweer wat teruggekregen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:44 schreef Ole het volgende:
Da's grappig! Ik lees net in een mail van mijn leidinggevende dat ik voldoende hersteld ben om weer volledig te werken.
Heb haar sinds 8 juli niet gesproken, en heb volgende week nog een afspraak met de bedrijfsarts! Knap dat zo iemand kennelijk helderziend is of zo. Heb maar teruggemaild dat ik van niets weet, en bovendien nog 100% met ziekteverlof ben
ja. Ik word mimder ingeroosterd. Maar in mijn voorlopige rooster staat nu 24 lesuur, dat is volledigquote:
Ja mooi. Al ben ik er nog lang niet. Dit doet me even goed. Is wel vaker zo geweest, dat ik door het wandelen me wat beter ging voelen, maar dat het daarna weer minder werd. Maar ik houd goede hoop nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:27 schreef tong80 het volgende:
Bos wat leuk voor je allemaal.
Ik zit hier te glimlachen door je laatste posts.
Misschien dat je je PC eens moet stofzuigen... Helpt vaak wel ...quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn internet doet raar en mijn PC makt rare harde stofzuiger geluiden.
Dus als jullie niks meer van me horen weten jullie hoe het waarschijnlijk komt.
Zal eens een vriend i8nschakelen. Zelf durf ik dat niet te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je je PC eens moet stofzuigen... Helpt vaak wel ...
Nou zo moeilijk is het niet hoor maar je kunt hem beter wel even uitzeiienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal eens een vriend i8nschakelen. Zelf durf ik dat niet te doen.
Heb je iig even de tijd , maar zo doet je stofzuiger het ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef tong80 het volgende:
De laatste keer dat ik heb uitgezeiid zat de Bommelerwaard twee dagen zonder stroom.
http://nl.wikipedia.org/w(...)Zeeland_%28plaats%29quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Zeeland?.
Volgende week het eerst dat ik er langer dan dagje ben.
Normaal start ik hem iedere dag opnieuw op. Maar hij maakt van die rare geluiden. Durf het nu niet te bang dat ik niet meer kan internetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
Wat ik nu post moet je niet meteen aannemen. Maar als mijn PC trager wordt, start ik hem meestal wel opnieuw op. Maar dan moet je wel bij sommige dingen weer je wachtwoord invoeren enzo.
Gewoon met je stofzuiger de ventilatoren schoon zuigen, gaat het brommen vanzelf overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal start ik hem iedere dag opnieuw op. Maar hij maakt van die rare geluiden. Durf het nu niet te bang dat ik niet meer kan internetten.
rare geluid komt niet uit de harde schijf hoop ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Normaal start ik hem iedere dag opnieuw op. Maar hij maakt van die rare geluiden. Durf het nu niet te bang dat ik niet meer kan internetten.
Tja eeeh, waar kom je voor? Waar heb je zin in? Waar zit je precies?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Zeeland?.
Volgende week het eerst dat ik er langer dan dagje ben.
Heinekenzand Heinkenszand. Waar kom ik voor, hangt van het weer af. Beetje fietsen, steden bezoeken, mossels etenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja eeeh, waar kom je voor? Waar heb je zin in? Waar zit je precies?
Fietsen kun je op Zuid-Beveland meer dan aardig. Wie weet kom je nog een trainende Johnny tegen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Heinekenzand Heinkenszand. Waar kom ik voor, hangt van het weer af. Beetje fietsen, steden bezoeken, mossels eten.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef Bos81 het volgende:
Toegelaten tot de WSW![]()
Hopelijk snel weer betaald aan de slag
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik word altijd blij van positieve posts van Bossie
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef borisz het volgende:
Officieel Bachelor of Science in Economics.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:13 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Heb een 6,5 voor mijn scriptie![]()
Bachelor is binnen.
Kantje boordquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:55 schreef borisz het volgende:
Hockeydames beginnen goed aan het EK. 8-0 van Azerbaijan gewonnen
Wat en waar Bossie ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:08 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond even proeven of Tong goed bier kan brouwen
Gewoon thuis. Zag bij de Mitras flesjes TOngerlo staan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat en waar Bossie ?
Mijn PC wordt maandag opgehaald om te repareren.
Ik was samen met de ex - mod Doc in Amsterdam was in zijn stamkroeg Tongerlo bier het huismerk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon thuis. Zag bij de Mitras flesjes TOngerlo staan.
Tof Ik heb volgens mij een dubbel meegenomen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was samen met de ex - mod Doc in Amsterdam was in zijn stamkroeg Tongerlo bier het huismerk.
Geweldig jaquote:
Wat leuk, hoe is het met hem?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef tong80 het volgende:
Ik was samen met de ex - mod Doc in Amsterdam was in zijn stamkroeg Tongerlo bier het huismerk.
Gaat goed Hij komt helaas niet meer op Fok. Maar mooi gezin enzo.quote:
Het is sterker dan mezelf Bossiequote:
Lekker weer nu hequote:Op maandag 22 augustus 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
Groeten uit een bewolkt Zeeland. Lekker een midweekje er tussenuit
Word er knettergek van. Zit nu aan de rand van Goes, dus continu dat doffe gedreun...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef borisz het volgende:
Wakker geknald door twee flinke knallen bliksem
En die hagelkanonnen heb ik niet zo'n last van. Moeders wel.
In Middelburg toch ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
Voetbalexperience was leuk. Wel vooral gericht op familie maar toch leuk om eens gezien te hebben. Als je binnenkomt zie je de foto van alle spelers die in Oranje hebben gespeeld. Dan een mooi filmpje over EK88. Mooie oude voetbalvoorwerpen. Er is nu een Expo over Die Mannshaft. En verder zijn er een hoop activiteiten. Hoe hard trap je tegen de bal. Paaltjesvoetbal, dribbelparcours etc. Best leuk opgezet.
Ja Middelburg, het is dat ik daar nu in de buurt ben dat ik er heen ben geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Middelburg toch ?
Jammer dat het niet centraler in het land is.
Juist goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Middelburg toch ?
Jammer dat het niet centraler in het land is.
Nog wel een met hoorn en draad?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nieuwe telefoon gekocht oude kapot en nog oudere reserve deed het ook niet meer.
Jaquote:
Ik laat mijn secretaresses bellenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:12 schreef borisz het volgende:
Als ik bel krijg ik nog een mevrouwtje aan de lijn die mij moet doorverbinden.
Mijn secretaresse maakt ook mijn huis schoon.quote:
Die van mij ook, ze naait er ook nog eens bij..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn secretaresse maakt ook mijn huis schoon.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij ook, ze naait er ook nog eens bij..
Mooi vind ik dat. Alleen jammer van Elson.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:00 schreef borisz het volgende:
Wat doet Japan het slecht he? 5 gouden medailles in zes judo categorieën.
Precies, wat zijn we toch verwend en ongeduldig tegenwoordig. Als je al 3 uur niks meer van je laat horen, gaan ze zich al zorgen maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Bellen ?
Ik gebruik de postduif... werkt perfect
vooral maandag toen ik thuiskwamquote:
Hehe nice.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral maandag toen ik thuiskwam
Had de laatste nacht 5 kwartier geslapenmaar maandag op dinsdag ter compensatie 11 uur
dus het gaat inmiddels redelijk
Leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:32 schreef borisz het volgende:
Belgie verslaat Spanje op het EK hockey en mogen naar de OS
Neuh sinds 2008, toen Belgie er ook bij was, is er meer geld beschikbaar gekomen voor de opleiding en training en dat zorgt voor een nieuwe OSticket.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
LeukVeel genationaliseerde Nederlanders ?
Goeiemorgen.
Ik kon er de eerste keer om lachen ik lag echt dubbel.quote:
Ik wist nog niet dat je hem al kende. Maar ik had echt niet iets vanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kon er de eerste keer om lachen ik lag echt dubbel.
Maar mensen zonder eigen mening en zonder humor posten hem alsof ze het zelf hebben bedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een goed stel hoor
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:30 schreef Bos81 het volgende:
Hockeydames Europees kampioen door de finale IN Duitsland te winnen VAN Duitsland
Boltquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:17 schreef borisz het volgende:
Morgen 13:45 de finale van de 100m sprint
Maakt me niet uit iedereen gebruikt.quote:
Dat was ook in Koreaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit iedereen gebruikt.
De mooiste 100 meter was die van Ben Johnson in 88
Is al een paar jaar. Is ook een rare regel. Waren veel protesten toen het werd ingevoerd.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:20 schreef Jojoortje het volgende:
Na 1 keer valse start meteen gediskwalificeerd? Is dat nieuw?
Komt de sport niet ten goede vind ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is al een paar jaar. Is ook een rare regel. Waren veel protesten toen het werd ingevoerd.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
Net gevoetbald trouwens tegen wijven (en ja dat mag ik zeggen) uit het kamp in Almelo.
Schoppen, spugen, slaan![]()
Scheids zei in de 65e minuut: Ik ga nooit meer damesvoetbal fluiten. Ik ga naar de bingo, ajuus!
En toen is hij weggegaanStonden wel met 12-0 voor, maar we stonden echt zo van wtf
In 2003 werd het 1 valse start en bij de tweede direct DSQ wie die tweede valse start ook maakte. Sinds vorig jaar is het dus direct klaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is al een paar jaar. Is ook een rare regel. Waren veel protesten toen het werd ingevoerd.
Okquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2003 werd het 1 valse start en bij de tweede direct DSQ wie die tweede valse start ook maakte. Sinds vorig jaar is het dus direct klaar.
Bij het zwemmen is het toch ook na 1 keer gediskwalificeerd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:26 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2003 werd het 1 valse start en bij de tweede direct DSQ wie die tweede valse start ook maakte. Sinds vorig jaar is het dus direct klaar.
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij het zwemmen is het toch ook na 1 keer gediskwalificeerd?
Ik kom net thuis. Dat meen je niet ?quote:
Ja dit is serieus..quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis. Dat meen je niet ?
Weet niet of ik dat red.quote:
Goeiemorgen.quote:
Dat is op NED-1 NED-2 is lekker nostalgisch bezig met goeie gasten en leuke fragmenten.quote:
Daar kan het rustig een week geen post zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:09 schreef Bos81 het volgende:
ruim 24 uur geen posts.
Dit begint op SPT-SC verschijnselen te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |