Goeiemorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:37 schreef Bos81 het volgende:
Dit is gewoon een SC binnen een subforum. Bijna ieder subforum heeft er wel 1. Hier is dus de mogelijkheid om met andere VBL-ers zaken te bespreken die los staan van het voetbal.
Dat zeggen meer ajax-supporters, Daarom zijn ze ook voor Ajax.quote:
Ik ken al die namen niet. Zijn dat de amateurclubs waar je tegen speelt ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:06 schreef daftme het volgende:
Voor echt voetbal ga je maar naar de Vetkampstraat, de Vijverberg, Craven Cottage, White Heart Lane, het Westfalen stadion, etc.
Ja, regio oost streek competitie. Je zal wel uit het westen komen, dan heb je dat al gauw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken al die namen niet. Zijn dat de amateurclubs waar je tegen speelt ?
Ik kom uit het midden. Daarom ben ik altijd neutraal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja, regio oost streek competitie. Je zal wel uit het westen komen, dan heb je dat al gauw.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom uit het midden. Daarom ben ik altijd neutraal.
Een bijbel kan niet bellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef daftme het volgende:
De bijbel belt is heus niet neutraal hoor. Integendeel.
In het Engels kan het weer wel, alleen is het wat zweverigquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:24 schreef tong80 het volgende:
Vandaag 25 jaar geleden dat mijn beste vriend en vriendin op hun brommer werden doodgereden door een dronken gek.
En ik plaats toch een Tong-smilie.
Peer ik vergeet je nooit.
lelijkste shirt van de afgelopen 30 jaar bij PSV denk ikquote:
Oh dat shirt. Nee dat heb ik gelukkig niet.. Heb nog een wat ouder thuisshirt. Hij is nog goed, dus heb ik vanwege die belachelijke hoge prijs geen behoefte aan een nieuwe..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef borisz het volgende:
Dat uitshirt gebruik je echt alleen maar om de afwas mee af te drogen. Ziet er niet uit. De Kroatië ziekte.
Bluezz has unfollowed you on Twitterquote:
EN die reporter maar zeggen dat het een zuivere strafschop wasquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:06 schreef borisz het volgende:
Tony Kroos heeft het goed geleerd. Maakt een mooie Schwalbe en krijgt een strafschop.
Rigoreuze opruiming. U bent geruimd denk ikquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Bluezz has unfollowed you on Twitter.
Je bent door je ontgroening heen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:40 schreef daftme het volgende:
Kroatië heeft een puik shirt. Is cultuur.
Maar dat van PSV kan echt niet.
Heen nog wel, ik zit hier net.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent door je ontgroening heen.
En dan hebben we SCH hier niet eens meer
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rigoreuze opruiming. U bent geruimd denk ik![]()
Kim Hollandquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef tong80 het volgende:
Zou de voetbalmod Jojoorttje Wiel Coerver kennen ?
Ze postte net 'Nu kappen.'
Ik liep net warmquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kim Holland
ik ken betere grappen van je tong
Bloes, een smiley voor je.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
Is tong80 hier?
Ik kom er net achter dat Brammetje Biesterveld een straat bij mij vandaan woont. Super gaaf.
Nou gr.
je moet niet alles willen wetenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar woont Gramulanion ? Thats the question now ?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet niet alles willen weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |