De laatste:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:35 schreef Isegrim het volgende:
Heb een USB-microsoopje bij de Lidl gekocht, gewoon omdat het kan.Zijn er meer mensen hier met een microscoop? Misschien wel leuk om foto's te delen en dan te raden wat het is.
GeFixed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef RockNijntje het volgende:
OP moet even aangepast worden volgens mij
Veel meer dan dat het een ruw (en erg bekend) mineraal is kan ik er niet over zeggen.quote:
Is al genoemd, en nee. Zie vorige topic.quote:
Lage vergroting. Staat erbij in het vorige topic.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Noem je die eerste foto microscoop? Dat noem ik namelijk een Macro foto.
Komt die onder de microscoop vandaan, of is het een macro foto?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Oh. Nog een gevonden. Niet zo moeilijk lijkt me.
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:59 schreef RockNijntje het volgende:
Hals (of ja, opening) van bierfles.
Ja? Loop even naar het strand. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo te zien kan ik al die microscoop foto's van jullie ook wel maken met mijn Macrobalg
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
En dat voor iemand die nog geeneens één fles bier in haar hele leven leeggedronken heeft.
Ik heb foto's van zand gemaakt in St. Tropez, maar mijn laptop is kapot op dit moment. Moet ik even kijken of ik hem kan aansluiten op een andere laptop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja? Loop even naar het strand. Ben benieuwd.
Deze smoesjes zijn zoooooo achterhaaldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb foto's van zand gemaakt in St. Tropez, maar mijn laptop is kapot op dit moment. Moet ik even kijken of ik hem kan aansluiten op een andere laptop.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze smoesjes zijn zoooooo achterhaald.
Nee. Ik wil gewoon dat er ontopic gepost wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of wil je nu ook een foto zien van een laptop zonder scharnieren
Elastiek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ideetje van RockNijntje :
[ afbeelding ]
Mooie foto maar laten we er hier geen competitiestrijd van maken en ontopic blijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is wel kleiner gemaakt.
Ik zei toch dat ik wel foto's had, ik zal zo eens kijken naar andere foto's.
doe ik ook niet, ik doe zo ook een paar bijdrages met mijn macrolens goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
mooie foto maar laten we er hier geen competitiestrijd van maken en ontopic blijven.
Tuurlijk! Ik heb er hierna nog eentje. Daarna ben ik benieuwd wat jij laat zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:
doe ik ook niet, ik doe zo ook een paar bijdrages met mijn macrolens goed
Geen vlees, geen doosnedequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef AwesomeSauce het volgende:
@opa bakkebaard
Doorsnede van een stukje vlees ? Tis een doorsnede iig.
Nee. Totaal niet. Vooral vrouwen gebruiken het.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef summer2bird het volgende:
Nagellak?
Nagellak met glittertjes?
Klopt!quote:
Top! Dan ben ik er niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Gaat hard!Na mijn werk ben ik weer vd partij.
optiek van een cd/dvd spelerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt!Best een "apart" gezicht zo van dichtbij.
[ afbeelding ]
Nope. Je zit wel een beetje warm. Heeft alleen niets met een dvd of wat dan ook speler te maken.quote:
Een gespikkelde knikkerquote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:38 schreef AwesomeSauce het volgende:
Schoonmaak doekje ? Ik zweer dat ik die textuur ken
Nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Van dat gele verpakkingsmateriaal, dat bijvoorbeeld bij computeronderdelen gebruikt wordt?
Ik verkleed me graag als vrouw in het weekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef RockNijntje het volgende:
Nagelvijl dus
Eerst nagellak, nu een nagelvijl, die Oma.Bakkebaard toch
Waspoeder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Juist!
De laatste voor vandaag van mij.
[ afbeelding ]
Dit is de waspoeder van de Lidl.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
u rock!
De foto van DutchErrorist staat nog open.
Foutquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De powerknop van een of ander apparaat.
Fout.quote:
Komt meer in de buurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
een stukje tekst in een tijdschrift
Ja maar het is geen drukwerkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
Een tekst op iets dus?
Ja, dat kan het nog alles zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |