Ja? Loop even naar het strand. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Zo te zien kan ik al die microscoop foto's van jullie ook wel maken met mijn Macrobalg
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
En dat voor iemand die nog geeneens één fles bier in haar hele leven leeggedronken heeft.
Ik heb foto's van zand gemaakt in St. Tropez, maar mijn laptop is kapot op dit moment. Moet ik even kijken of ik hem kan aansluiten op een andere laptop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja? Loop even naar het strand. Ben benieuwd.
Deze smoesjes zijn zoooooo achterhaaldquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb foto's van zand gemaakt in St. Tropez, maar mijn laptop is kapot op dit moment. Moet ik even kijken of ik hem kan aansluiten op een andere laptop.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze smoesjes zijn zoooooo achterhaald.
Nee. Ik wil gewoon dat er ontopic gepost wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of wil je nu ook een foto zien van een laptop zonder scharnieren
Elastiek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ideetje van RockNijntje :
[ afbeelding ]
Mooie foto maar laten we er hier geen competitiestrijd van maken en ontopic blijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is wel kleiner gemaakt.
Ik zei toch dat ik wel foto's had, ik zal zo eens kijken naar andere foto's.
doe ik ook niet, ik doe zo ook een paar bijdrages met mijn macrolens goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
mooie foto maar laten we er hier geen competitiestrijd van maken en ontopic blijven.
Tuurlijk! Ik heb er hierna nog eentje. Daarna ben ik benieuwd wat jij laat zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef DutchErrorist het volgende:
doe ik ook niet, ik doe zo ook een paar bijdrages met mijn macrolens goed
Geen vlees, geen doosnedequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef AwesomeSauce het volgende:
@opa bakkebaard
Doorsnede van een stukje vlees ? Tis een doorsnede iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |