Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef Klopkoek het volgende:
Natuurlijk neemt de op dominantie en overheersing uit zijnde rechtsmensch het op voor etterende mede-rechtsmenschen. Met als argument dat 'kloppekind' geen ge-etter zou zijn.
Ik haat jou als hautain mens zonder principes, waar alleen het opportunistische eigenbelang overheerst en alles wordt gladgestreken met de mededeling 'de wereld is nu eenmaal oneerlijk', in al mijn vezels.
Ban vragen voor een ander = zelf ban krijgen, dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef von_Preussen het volgende:
Voorschrift moet helemaal een ban krijgen.
Wil niet veel zeggen, maar het staat me nog bij dat je Piet voor homoseksuele rechtsmens uitmaakte.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:46 schreef Klopkoek het volgende:
Natuurlijk neemt de op dominantie en overheersing uit zijnde rechtsmensch het op voor etterende mede-rechtsmenschen. Met als argument dat 'kloppekind' geen ge-etter zou zijn.
Ik haat jou als hautain mens zonder principes, waar alleen het opportunistische eigenbelang overheerst en alles wordt gladgestreken met de mededeling 'de wereld is nu eenmaal oneerlijk', in al mijn vezels.
Megalomaan Lastig Gozertje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:39 schreef mlg het volgende:
Het doet je profiel meer eer aan, snapje?
Lord_Wanhoop is weer blij met andersdenkenden 'dumpen' . . . .quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ban vragen voor een ander = zelf ban krijgen, dus
Je weet waar je aan bent begonnenquote:
Oke calimeroquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Megalomaan Lastig Gozertje.
Dat doet je profiel meer eer aan, snap je?
Stel je vraag eens normaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat PVDA raadslid is een ranzige pedo, en dat benoem je zo.
En waarom zit het dicht en meld de Mod, dat kan in het centrale topic? Welk Centrale topic? Het grote PvdA pedotopic?
Pet op je borst en buigen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe bedoel je normaal? Met de pet in de hand?
Lees de OPquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Iemand die psychopaat als avatar heeft moet niet zeuren over beleefdheidsvormen en normaal doen
Beantwoord de vraag
Lijkt me ook ja. Dat hij een kinderneuker is, is nog geen uitgemaakte zaak.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:07 schreef betyar het volgende:
PvdA Raadslid is kinderneuker
TT kan best wat matiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |