Nope, ken deze persoon ook nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Is het raar dat ik niet weet wie deze persoon is/was?
Het is een user. Doet altijd stoer met zijn sixpack-foto's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef NietAlleen het volgende:
[..]
Nope, ken deze persoon ook niet
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:58 schreef Jahr00n het volgende:
Zyzz niet kennen.De beste bodybuilder ooit man.
zijn sponsor heeft het ook al naar buiten gebrachtquote:
Dus niet FOK!user Zyzz, maar een of andere user van een ander forum?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die user is nep joh. De ekte is dood.
Drugsgbruikers horen jong te gaan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Tinytrip het volgende:
Klacht: het zijn altijd de beste onder ons die vroeg dood gaan, eerst Amy en nu Zyzz
Nee een echt persoon. Er is een hele wereld buiten het internetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus niet FOK!user Zyzz, maar een of andere user van een ander forum?
NIET!!!!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee een echt persoon. Er is een hele wereld buiten het internet
dood bedoel je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn grote voorbeeld, op een dag ben ik ook zo.
Wie is ditquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet alsof.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus niet FOK!user Zyzz, maar een of andere user van een ander forum?
Amy 'de beste' noemenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Tinytrip het volgende:
Hij is dood aangetroffen in een sauna in Thailand. Veels te jong
[ afbeelding ]
Er wordt steeds meer bekend, volg het oa op misc of /fit/
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137091063
Klacht: het zijn altijd de beste onder ons die vroeg dood gaan, eerst Amy en nu Zyzz
U mad?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Amy 'de beste' noemen
Een cracked up verlopen junkie die toevallig kan zingen 'de beste' noemen
ja, op een dag neem jij ook een tattoo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
haha egt kk grappig mattie om na de 62ste keer nog een kee rwie te zegge
Dit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het kan me werkelijk geen ene reet schelen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Het kan me werkelijk geen ene reedt schelen
Dat zegt helemaal niets.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Tinytrip het volgende:
[..]
de zoektermen 'zyzz dead' zegt van wel
Ongeveer 445.000 resultaten (0,06 seconden)
zyzz (wie dat ook is) kun je niet onderwaarderen, alleen maar overwaarderen.quote:
quote:As I bail through the empty gym
breath stinkin'
of protein
ring, ring, ring
quiet brahs
incoming call
plus this my homie from the misc
he's getting by
It's time to burry
another miscer
nobody cry
life as a sick ****
alcohol and booty calls
we used to troll them as poor reds
do you recall ?
raised as reds
pumped up and get mod repped
get on tha roof*
let's get some tech
troll a little and end up red,
2' in tha morning
and we still repping hard out,
screamin' ‘come at me brah’
before I passed out
but now that your gone
i'm in tha zone
thinkin''
I don't wanna die all alone'
but now ya gone
and all I got left are stinkin' memories
I love them miscers to death
i'm drinkin' Hennessy
while tryin' ta rep my last
I rep my 5th ass to grass
when you pass...
cause life goes on
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het gaat om deze homo
RWIE?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:35 schreef Jahr00n het volgende:
haha egt kk grappig mattie om na de 62ste keer nog een kee rwie te zegge
quote:
Omdat nerds jaloers zijn op zn muscles, ik heb geen ideequote:
hoezo zou je als MANzijnde jaloers worden en willen kijken naar een andere MAN zijn spierenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat nerds jaloers zijn op zn muscles, ik heb geen idee
Weet ik veel , het is mijn held niet, een normale kerel vind zichzelf het geweldigst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo zou je als MANzijnde jaloers worden en willen kijken naar een andere MAN zijn spieren
[ afbeelding ]
Duidelijk ben jij niet een persoon die 4-5 keer per week zich in het zweet werkt in een gym, dan zou je namelijk ook enorm tegen zijn fysiek opkijken en ervan dromen op een dag dezelfde status te bereiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo zou je als MANzijnde jaloers worden en willen kijken naar een andere MAN zijn spieren
[ afbeelding ]
Kan er nog steeds geen fuck om gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
Al die zomerkamernerd-FOK!kers hier die zich dik eten en drinken achter hun computers, en nog geen fuck in hun leven bereikt hebben.Deze gast ging van ubernerd naar iemand die zijn dromen dromen heeft waargemaakt, en daarbij veel, vooral jongere mensen geinspireerd heeft om ook te gaan trainen, om hun uiterlijk en zelfvertrouwen op te bouwen. Zelf geloof ik er niet veel van dat hij dood is (ik ga er vanuit dat het een stunt is, of dat hij zijn Zyzz-imago kwijt wil), maar mocht hij wel de pijp uit zijn, dan is dat gewoon triest.
Hoezo was ie eerst een übernerd, daar heb ik nog niets van gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
Al die zomerkamernerd-FOK!kers hier die zich dik eten en drinken achter hun computers, en nog geen fuck in hun leven bereikt hebben.Deze gast ging van ubernerd naar iemand die zijn dromen dromen heeft waargemaakt,
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo was ie eerst een übernerd, daar heb ik nog niets van gezien.
die ziet er nog steeds beter uit dan een ubernerdquote:
Gemiddelde FOK!erquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
Daar trainde hij al.
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html
[ afbeelding ]
Dan kan je je nog wel enigzins niet full-out retard gaan gedragenquote:
Eens, maar voor mensen die hun dromen en alles helemaal waarmaken kan ik alleen maar respect hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dan kan je je nog wel enigzins niet full-out retard gaan gedragen
Hij heeft een paar best leuke trollvids, maar de laatste tijd is 't hem gewoon naar zijn bol gestegen imo.
Want wie heeft er nu niet de droom om er uit te zien als een opgeblazen kikkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, maar voor mensen die hun dromen en alles helemaal waarmaken kan ik alleen maar respect hebben.
En waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:46 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Duidelijk ben jij niet een persoon die 4-5 keer per week zich in het zweet werkt in een gym, dan zou je namelijk ook enorm tegen zijn fysiek opkijken en ervan dromen op een dag dezelfde status te bereiken.
True dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eens, maar voor mensen die hun dromen en alles helemaal waarmaken kan ik alleen maar respect hebben.
Hersendood omdat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En hersendood zijn dan? als dat je idealen zijn
Dat is niet opgeblazen... Duidelijk voorbeeld van een vrouw die te zelfbewust wordt bij het aanschouwen van Zyzzquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Want wie heeft er nu niet de droom om er uit te zien als een opgeblazen kikker![]()
Wie wil er nou geen atletisch lichaam en sterk zijn... Veel plezier op je kantoorbaan nerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef wise het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willenZiet er niet uit
Iemand die skinny, scene, gamenerd en Gamestop-personeelslid was is nu ripped, verdient geld met zijn hobby, is stripper, model, idoolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:04 schreef Maanvis het volgende:
hij is nog nooit een ubernerd geweest dus. onzin dus om hem van nerd tot patser te laten gaan.
Gelukkig zijn mijn inspiratiebronnen een stuk beschaafderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iemand die skinny, scene, gamenerd en Gamestop-personeelslid was is nu ripped, verdient geld met zijn hobby, is stripper, model, idoolvoor veel mensen, is een wandelende chick-magneet geworden en loopt gewoon de hele dag te trollen en maf doen, gewoon omdat het kan - die verandering is genoeg om voor mensen een inspiratie te zijn. Roids of geen roids, gek of niet gek, hij heeft het wel gedaan.
Iedereen zijn eigen. Echter blijft het gewoon grappig dat het grootste gedeelte van de FOK!kers in dit topic schamperen een beetje onzeker lopen te schamperen, giechelen 'hha annebole dan word ej pik kleinerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn inspiratiebronnen een stuk beschaafder
Gast, volgens mij ga jij nu veel te serieus hier op inquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen. Echter blijft het gewoon grappig dat het grootste gedeelte van de FOK!kers in dit topic schamperen een beetje onzeker lopen te schamperen, giechelen 'hha annebole dan word ej pik kleinerhaha zielig hoor', 'leuk hor zon michelinmanetje worden nou doein ik ga lekker 24/7 op fok zitten gr'. Maar de meeste van die gasten zijn gewoon te zwak om iets aan zichzelf te doen, want naar de 'fitnis' willen ze niet. En als ze er al komen dan zijn het die mensen die zeggen 'nee hor ik wil niet te gespierd worden das helemaal niet mooi gwn beetje armen borst en buik', maar ondertussen hopen ze stiekem dat ze ook beest worden.
Maar voor zelfs die mensen kan ik nog meer respect opbrengen dan voor die groep grijze, zolderkamer-bevuilende cola-en-bolognese-chips-vretende autisten die 70% van het forum lijken te bewonen. Ga wat doen met je leven ofzo, en ga niet een beetje schamper staan te lachen om mensen die het wel gedaan hebben.
respect hebben voor 24uur in de sportschool staande anabolen homo's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen. Echter blijft het gewoon grappig dat het grootste gedeelte van de FOK!kers in dit topic schamperen een beetje onzeker lopen te schamperen, giechelen 'hha annebole dan word ej pik kleinerhaha zielig hoor', 'leuk hor zon michelinmanetje worden nou doein ik ga lekker 24/7 op fok zitten gr'. Maar de meeste van die gasten zijn gewoon te zwak om iets aan zichzelf te doen, want naar de 'fitnis' willen ze niet. En als ze er al komen dan zijn het die mensen die zeggen 'nee hor ik wil niet te gespierd worden das helemaal niet mooi gwn beetje armen borst en buik', maar ondertussen hopen ze stiekem dat ze ook beest worden.
Maar voor zelfs die mensen kan ik nog meer respect opbrengen dan voor die groep grijze, zolderkamer-bevuilende cola-en-bolognese-chips-vretende autisten die 70% van het forum lijken te bewonen. Ga wat doen met je leven ofzo, en ga niet een beetje schamper staan te lachen om mensen die het wel gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 kwartier per dag, 3 dagen per week om een goede fysiek te krijgen en te onderhoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
respect hebben voor 24uur in de sportschool staande anabolen homo's.
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
respect hebben voor 24uur in de sportschool staande anabolen homo's.
Dat is, als je het goed doet. Echter zijn er genoeg mensen die na een nieuwjaar-dus-goede-voornemens-impuls / vlak voor de zomervakantie naar de plaatselijke fitnessclub rennen, die 'instructeurs'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Je hoeft maar 3 kwartier per dag, 3 dagen per week om een goede fysiek te krijgen en te onderhouden
Zyzz heeft bereikt dat ie nu dood is op jonge leeftijd. Volgens mij zijn alleen vaste R&Pers jaloers daarop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is, als je het goed doet. Echter zijn er genoeg mensen die na een nieuwjaar-dus-goede-voornemens-impuls / vlak voor de zomervakantie naar de plaatselijke fitnessclub rennen, die 'instructeurs'om een schema vragen en dan twee, misschien drie maanden af en toe een avond op
machines
zitten te rammelen, geen resultaat zien en dan weer stoppen. En dan alsnog gefrustreerd zijn op mensen die het wel bereikt hebben.
Soberso weinig gebruik maken van machines. dumbells en olympische stangen all the wayquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is, als je het goed doet. Echter zijn er genoeg mensen die na een nieuwjaar-dus-goede-voornemens-impuls / vlak voor de zomervakantie naar de plaatselijke fitnessclub rennen, die 'instructeurs'om een schema vragen en dan twee, misschien drie maanden af en toe een avond op
machines
zitten te rammelen, geen resultaat zien en dan weer stoppen. En dan alsnog gefrustreerd zijn op mensen die het wel bereikt hebben.
hij is nooit 30 geworden. ik wel! en ik sport maar 2x per week.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:38 schreef Panzermaus het volgende:
Mocht hij echt dood zijn, dan heeft hij in ieder geval genoeg mensen vermaakt en nog meer mensen aangezet om ook aan de slag te gaan. Ook al was hij nog de grootste clown die er rond liep, dat doet er dan niet toe.
Ondanks dat de jongeman in kwestie door sommige users inderdaad wordt afgekraakt, heb ik reacties zoals jij die verwoordt hier niet gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo ongelofelijk goed hoe 70% v/h forum door het leven gaat? Ik heb natuurlijk ook wel mijn vermoedens, maar ik ben me er daarnaastvan bewust dat een persoon in werkelijkheid niet altijd is zoals hij/zij zich op een forum voordoet.quote:Maar voor zelfs die mensen kan ik nog meer respect opbrengen dan voor die groep grijze, zolderkamer-bevuilende cola-en-bolognese-chips-vretende autisten die 70% van het forum lijken te bewonen. Ga wat doen met je leven ofzo, en ga niet een beetje schamper staan te lachen om mensen die het wel gedaan hebben.
Niks mis mee, doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast, volgens mij ga jij nu veel te serieus hier op inhet is KLB.
Want een goed betaalde kantoorbaan is triest en voor nerds?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:14 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Veel plezier op je kantoorbaan nerd.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:46 schreef Maanvis het volgende:
anyway, het blijkt dat Zyzz met een thais manhoertje ging slapen maar hij had niet genoeg geld bij zich dus is ie vermoord door de pooier.
Niks mis mee. Nee.quote:
Harde analyse van mijn post. Ik schep enkel een beeld van de welbekende stereotype FOK!ker, een beeld dat goed overeenkomt met het slag volk dat je soms in het echt ziet, en waarvan je denkt 'wat een zolderkamernerd'. Punt van mijn post was gewoon dat je Zyzz nog zo'n clown/homo/whatever kunt vinden, hij had een droom en heeft die waargemaakt. De rest van mijn post doet er niet echt toe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ondanks dat de jongeman in kwestie door sommige users inderdaad wordt afgekraakt, heb ik reacties zoals jij die verwoordt hier niet gezien.
Sowieso zijn veel Fokkers anti-alles wat anders is dan wat ze kennen. Ik denk dat dit vaak eerder bekrompenheid is dan jaloezie al zal dit per persoon verschillen. Ik moet zelf bekennen dat er nu niet bepaald gevoelens van jaloezie bij mij opkwamen toen ik de plaatjes van deze, in mijn ogen doorgeslagen, metroman zag.
Tevens probeer je met jouw 'nerd-style'-verwoording te illustreren hoe (nerderig) de gemiddelde Fokker in jouw ogen is. Wel grappig dat in werkelijkheid nauwelijks van dit soort reacties terug te vinden zijn.
[..]
Hoe weet jij zo ongelofelijk goed hoe 70% v/h forum door het leven gaat? Ik heb natuurlijk ook wel mijn vermoedens, maar ik ben me er daarnaastvan bewust dat een persoon in werkelijkheid niet altijd is zoals hij/zij zich op een forum voordoet.
En zelfs al doet de persoon dit wel, dan nog is het haast onmogelijk op basis van forumposts te kunnen inschatten hoe een persoon er in werkelijkheit uitziet en hoe de persoon is. Een beetje vergelijkbaar met wanneer je iemand (bijvoorbeeld op werk) regelmatig aan de telefoon hebt, waardoor je een beeld van die persoon vormt... achteraf blijkt dit beeld vaak totaal niet te stroken met de realiteit.
visvakantiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef Maanvis het volgende:
sowieso wat denk je da tiemand in thailand doet behalve thaise hoertjes nuecken?
Is best een bazenlichaamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen 2% vet en de rest van je post is onzin.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is best een bazenlichaamIk ben echter te lui om 2% vet te krijgen en voor de rest droge spieren door elke dag 2 uur te moeten trainen
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.htmlquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF was zn droom dan? ik ben hersendood en ga bodybuilden ?
Lijkt me niet dat hij dood is, gewoon een stunt ofzo. Doet er ook niet toe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Maanvis het volgende:
Panzermaus, stond op facebook dus ik geloofde het want op facebook stond ook dat ie dood is.
Smoesjes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is best een bazenlichaamIk ben echter te lui om 2% vet te krijgen en voor de rest droge spieren door elke dag 2 uur te moeten trainen
Aha, dus net moeten doen alsof je dood bent omdat je anders geen klandizie krijgt voor je proteïnespul is een teken dat je baas bent?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Lijkt me niet dat hij dood is, gewoon een stunt ofzo. Doet er ook niet toe.
Weg trouwens, genoeg in dit topic gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Panzermaus is off to the gym om een paar medeleven bankdruks te zetten voor Zytt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Panzermaus het volgende:
Weg trouwens, genoeg in dit topic gepost.
Ik kam mn haar ff wild uit respect voor Zyttquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
Panzermaus is off to the gym om een paar medeleven bankdruks te zetten voor Zytt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Leuke stunt dan, je eigen dood in scene zetten. Dan verdien je ook echt mijn respect hoor![]()
HO EENS EVEN volgens panzermauz is dat baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
holy fuckquote:
perfect verwoordquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ondanks dat de jongeman in kwestie door sommige users inderdaad wordt afgekraakt, heb ik reacties zoals jij die verwoordt hier niet gezien.
Sowieso zijn veel Fokkers anti-alles wat anders is dan wat ze kennen. Ik denk dat dit vaak eerder bekrompenheid is dan jaloezie al zal dit per persoon verschillen. Ik moet zelf bekennen dat er nu niet bepaald gevoelens van jaloezie bij mij opkwamen toen ik de plaatjes van deze, in mijn ogen doorgeslagen, metroman zag.
Tevens probeer je met jouw 'nerd-style'-verwoording te illustreren hoe (nerderig) de gemiddelde Fokker in jouw ogen is. Wel grappig dat in werkelijkheid nauwelijks van dit soort reacties terug te vinden zijn.
[..]
Hoe weet jij zo ongelofelijk goed hoe 70% v/h forum door het leven gaat? Ik heb natuurlijk ook wel mijn vermoedens, maar ik ben me er daarnaastvan bewust dat een persoon in werkelijkheid niet altijd is zoals hij/zij zich op een forum voordoet.
En zelfs al doet de persoon dit wel, dan nog is het haast onmogelijk op basis van forumposts te kunnen inschatten hoe een persoon er in werkelijkheit uitziet en hoe de persoon is. Een beetje vergelijkbaar met wanneer je iemand (bijvoorbeeld op werk) regelmatig aan de telefoon hebt, waardoor je een beeld van die persoon vormt... achteraf blijkt dit beeld vaak totaal niet te stroken met de realiteit.
"Bodybuilden" is meer dan naar de gym gaan en hopen om spiermassa op te bouwen. Zoek jij maar is mensen op met zulke discipline.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Ghostbuster het volgende:
WTF was zn droom dan? ik ben hersendood en ga bodybuilden ?
Ik ben liever niet impotentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:49 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die niet zo'n fysiek als hem willen.
als je wat ouder bent, word je vanzelf zelfverzekerderquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef Jahr00n het volgende:
haha ja man van fitnisse verschrompele je balle en lul!
Oh, jij bent er zo een die denkt dat je lul en ballen krimpen van steroid gebruik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:51 schreef Jahr00n het volgende:
haha ja man van fitnisse verschrompele je balle en lul!
Sarcasme niet kunnen herkennen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:57 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo een die denkt dat je lul en ballen krimpen van steroid gebruik?![]()
Nou jongen, maak mij alsjeblieft wijzer met je brede kennis.
Nog meer reclame voor zijn product, succesful troll is succesful.quote:"He also sold a whey protein supplement named Protein of the Gods".
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
die zien we nooit meer..........terug
cardiac arrest. duidelijk dat ie ongezond isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef Om_nomnom het volgende:
http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226111960086
[..]
Nog meer reclame voor zijn product, succesful troll is succesful.
of rokenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
cardiac arrest. duidelijk dat ie ongezond is. zeker stiekem aan de friet tussen de trainigen door.
Zeg nou eens eerlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:34 schreef monkyyy het volgende:
Mooi lichaam, jammer van de tattoo's en dat kekke haar.
Je bent nu serieus via de foto van een ander bevestiging aan het zoeken dat een chick met een bodybuilder zou neuken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk.
Zou jij hier je beentjes voor spreiden, eenmalig daarna zie of spreek je hem nooit meer, en niemand zal het ooit weten.
[ afbeelding ]
Neuh, meer om te bevestigen voor alle jullie 60kg nerds dat het tijd is om van je kamer af te komen en naar de gym te gaan, zodat je misschien ooit nog eens kan neuken in plaats van lopen fappen op lelijk users in "FOK!sters, sexy en gewaagd".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je bent nu serieus via de foto van een ander bevestiging aan het zoeken dat een chick met een bodybuilder zou neuken?Hoe onzeker ben je?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk.
Zou jij hier je beentjes voor spreiden, eenmalig daarna zie of spreek je hem nooit meer, en niemand zal het ooit weten.
[ afbeelding ]
Nee, liever niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk.
[ afbeelding ]
Haha Om_nomnom geilt op mannenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:39 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Zeg nou eens eerlijk.
[ afbeelding ]
Uit het feit dat jij fitness zo onlosmakelijk koppelt aan chicks kunnen neuken en uit het feit dat jij zo hamert op het 'kunnen neuken' (en uit een paar andere posts die volgens mij van jou waren) maak ik het volgende op:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:43 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Neuh, meer om te bevestigen voor alle jullie 60kg nerds dat het tijd is om van je kamer af te komen en naar de gym te gaan, zodat je misschien ooit nog eens kan neuken in plaats van lopen fappen op lelijk users in "FOK!sters, sexy en gewaagd".
Fuck this thread, I'm outta here.
Niet echt, maar het neuken is zeker makkelijker geworden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Uit het feit dat jij fitness zo onlosmakelijk koppelt aan chicks kunnen neuken en uit het feit dat jij zo hamert op het 'kunnen neuken' (en uit een paar andere posts die volgens mij van jou waren) maak ik het volgende op:
- Jij bent nog maagd, neukt niet vaak en ziet neuken als bijzonderheid, of je komt net kijken.
- Je ontleent jouw zelfvertrouwen aan jouw spiermassa
- Je bent in de veronderstelling dat je per se aan fitness moet doen en/of gespierd moet zijn om seks te kunnen hebben met een lekker wijf/mooie vrouw
- Je hebt geen versier-skills en denkt dit in de nabije toekomst te kunnen compenseren met een afgetraind lichaam.
- In jouw belevingswereld draait het hoofdzakelijk om zo cool mogelijk over te komen, dit in de stiekeme hoop chicks te scoren.
Dat 'coolheid' niet inherent staat aan een afgetraind lichaam, stoer doen, straattaal of straatstijl en met je matties puur en alleen over chicks praten, dat besef ontbreekt helaas nog.
Let op, dit zijn sterke vermoedens die ik heb, geen feiten. Maar wees wel eerlijk tegen jezelf.
Als dit er allemaal bij hoort dan is het een hele goede troll, maar gaat wel te ver imo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:20 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nog meer reclame voor zijn product, succesful troll is succesful.
ja want hij had toch zoveel bereikt he, een vroegtijdige dood door een hartaanval op zijn 22ste!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als dit er allemaal bij hoort dan is het een hele goede troll, maar gaat wel te ver imo.
Als hij echt dood is dan vind ik dat erg triest.
Dan zou iedereen eraan meewerken, inclusief zijn familie en vrienden. Iedereen die hij persoonlijk kent. Beetje macaber dan als het achteraf toch een 'grap' blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als dit er allemaal bij hoort dan is het een hele goede troll, maar gaat wel te ver imo.
Als hij echt dood is dan vind ik dat erg triest.
hoe kan dat no-homo zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou wel willen ontvangen hoor van zo'n man. (no homo)
Zelfvertrouwen komt gewoon door je manier van leven als je fanatiek aan fitness doet. Ik zit 5 keer per week 1,5 uur in de gym, ik geef daar alles wat ik heb. Ik mis nooit een dag en ga zelfs als ik me kut voel of totaal geen zin heb. Ik eet elke 3 uur een maaltijd waarvan 3 warme per dag. Ik zie de resultaten en ben trots op mezelf, hier krijg ik een goed gevoel door en krijgt mijn zelfvertrouwen een enorme boost.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:48 schreef Flixxy het volgende:
FOK!kers die alleen chicks kunnen hosselen door 24/7 in de gym te zitten
Ik heb 1,5 jaar lang intensief gesport, al mijn doelen bereikt. Wat heb ik ervan geleerd? Dat zelfvertrouwen (en de chicks die daar bij komen) bijzonder weinig met je fysieke vertoning te maken heeft.
Hoeveel mannen op de wereld hebben vaak seks? En hoeveel van die mannen zien eruit als Zyzz? Juist ja, vrijwel niemand. En toch hebben die anderen ook genoeg chicks, vreemd!?
Er zijn immers genoeg dames die een Zyzz lichaam helemaal niet aantrekkelijk vinden, en liever een buikje hebben om tegenaan te liggen.
Genoeg gewillige dames dus, ondanks je fysieke voorkomen.
Exactquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:48 schreef Flixxy het volgende:
Hoeveel mannen op de wereld hebben vaak seks? En hoeveel van die mannen zien eruit als Zyzz? Juist ja, vrijwel niemand. En toch hebben die anderen ook genoeg chicks, vreemd!?
Er zijn immers genoeg dames die een Zyzz lichaam helemaal niet aantrekkelijk vinden, en liever een buikje hebben om tegenaan te liggen.
Genoeg gewillige dames dus, ondanks je fysieke voorkomen.
Het gaat erom dat hier een groep mensen haat op mensen die NIET 5 dagen per week in de sportschool zitten, en dan ook meteen zolderkamer FOK!kers zijn. Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:10 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen komt gewoon door je manier van leven als je fanatiek aan fitness doet. Ik zit 5 keer per week 1,5 uur in de gym, ik geef daar alles wat ik heb. Ik mis nooit een dag en ga zelfs als ik me kut voel of totaal geen zin heb. Ik eet elke 3 uur een maaltijd waarvan 3 warme per dag. Ik zie de resultaten en ben trots op mezelf, hier krijg ik een goed gevoel door en krijgt mijn zelfvertrouwen een enorme boost.
Vrouwen staan hier los van, is een extra.
Come at me.
Ok, ik ga dit heel voorzichtig zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Exact
Niet elke vrouw valt op een super afgetraind lichaam. En zelfs veel vrouwen die het wel leuk en mooi vinden, stellen het niet als vereiste.
Sociale vaardigheden (in combinatie met een niet te afstotelijk, en qua hygiene goed verzorgd uiterlijk) zijn vele malen belangrijker. En onder een verzorgd uiterlijk versta ik ook zaken als het vermijden van extreem veel overgewicht.
Op latere leeftijd komen daar ook zaken als maatschappelijke positie / middelen / baan bij kijken. Tenminste wanneer je een fatsoenlijke intelligente en knappe vrouw wilt behouden.
Ben je qua uiterlijk overigens echt afstotelijk, dan wordt het overigens een stuk moeilijker en moet je wel een hele hoop compenseren. Maar met een normaal uiterlijk en vooral de goede sociale vaardigheden e.d. kom je al een behoorlijk end.
Wat heeft die 2e een vies en onnatuurlijk lichaamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ok, ik ga dit heel voorzichtig zeggen.
De vrouwen die afgetrainde mannen 'niet mooi' vinden zijn vaak zelf erg zelfbewust en hebben vaak ook geen goed lichaam. Ook zeggen dit soort vrouwen dit ook omdat ze deze mannen überhaupt niet kunnen krijgen, dus dan maar doen alsof er geen interesse is.
Ook zijn dit soort vrouwen diegene die zichzelf "curvy" noemen of "ik ben een echte vrouw, met vlees en rondingen". Nee bitch dit zijn rondingen:
[ afbeelding ]
En hierbij weet ik ook echt wel dat sommige aantrekkelijke vrouwen het gewoon echt niet mooi vinden maar het merendeel vindt dit echt wel mooi. Laten we het erop houden als een aantrekkelijke (zoals hierboven) vrouw een keuze had tussen dit (gemiddelde ict werknemer):
[ afbeelding ]
en dit (een van mijn idolen):
[ afbeelding ]
de keuze wel duidelijk zou zijn
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
De vrouwen die afgetrainde mannen 'niet mooi' vinden zijn vaak zelf erg zelfbewust en hebben vaak ook geen goed lichaam. Ook zeggen dit soort vrouwen dit ook omdat ze deze mannen überhaupt niet kunnen krijgen, dus dan maar doen alsof er geen interesse is.
Ook zijn dit soort vrouwen diegene die zichzelf "curvy" noemen of "ik ben een echte vrouw, met vlees en rondingen". Nee bitch dit zijn rondingen:
[ afbeelding ]
En hierbij weet ik ook echt wel dat sommige aantrekkelijke vrouwen het gewoon echt niet mooi vinden maar het merendeel vindt dit echt wel mooi. Laten we het erop houden als een aantrekkelijke (zoals hierboven) vrouw een keuze had tussen dit (gemiddelde ict werknemer):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trollquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch fucking bruut, iedereen die er niet zo uit wil zien liegt.
Nee dat ziet er vies uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeleken met die dude hierboven is tyson een dikzak.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee dat ziet er vies uit![]()
Tyson had pas een lichaam waar je jaloers op kon zijn
[ afbeelding ]
Vind ik nu ook wel echt degoutant.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat heeft die 2e een vies en onnatuurlijk lichaam
Gespierd zijn is best ok, maar die kleerkast van hierboven is toch echt wel meer dan één brug te ver. Zo wil ik er niet uitzien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Tyson kan die "dude" met een hoek doormidden slaan en heeft meer dan 1000 vrouwen gegevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vergeleken met die dude hierboven is tyson een dikzak.
Weer zo'n stereotype, elke bodybuilder is "opgepompt" of een "brulaap". Mensen die denken dat elke bodybuilder 130kg moet wegen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Sorry hoor, maar als ik van die bodybuildertypes spot, lopen ze altijd met lelijke chicks, die 5 kubieke meter plamuur op hun gezicht hebben.
De mooie chicks waar jij het over hebt, zijn over het algemeen een stuk intelligenter en hoeven ook niet zo nodig zo'n opgepompte brulaap.
Nee idd, die staan niet in de sportschool.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
Zwemmers, die hebben een goed lichaam, en denk maar niet dat die ook maar 1 seconde in de sportschool staan.
[ afbeelding ]
Niet zo vies opgepompt.
Lol geen delts, traps, amper pec spieren en geen enkele arm definitie. Ik denk dat wij een "goed lichaam" anders zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
Zwemmers, die hebben een goed lichaam, en denk maar niet dat die ook maar 1 seconde in de sportschool staan.
[ afbeelding ]
Niet zo vies opgepompt.
En dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee idd, die staan niet in de sportschool.Godverdomme wat een mongool ben jij zeg.
Heeft hij een pectus excavatum?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo vies opgepompt.
Jij bent echt te dom om te poepen. Het gaat niet om de spieren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Lol geen delts, traps, amper pec spieren en geen enkele arm definitie. Ik denk dat wij een "goed lichaam" anders zien.
[..]
En dat.
Voor sommigen wel. Dat is subjectief, smaak en zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om te poepen. Het gaat niet om de spieren.
lol, deze gast breekt jouw wsl in drie stukken met één hand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:46 schreef Internepper het volgende:
Ik dacht dat het de user was. Matig zoiets. Ik kende deze gast niet eens..
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
lol, deze gast breekt jouw wsl in drie stukken met één hand.
Jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Of je aan spieren veel hebt in een gevecht![]()
Want al die Hollywood dames hebben in de echte wereld natuurlijk een man met volledig afgetraind lichaam?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zijn 'wij' ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Lol geen delts, traps, amper pec spieren en geen enkele arm definitie. Ik denk dat wij een "goed lichaam" anders zien.
Ik zeg niet dat het een vereiste is, maar wel een groot pluspunt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want al die Hollywood dames hebben in de echte wereld natuurlijk een man met volledig afgetraind lichaam?![]()
Ik denk dat jij teveel in een droomwereld leeft. Begrijp me niet verkeerd, een afgetraind lichaam kan best positief effect hebben bij het versieren van een vrouw.
Jij lijkt echter te denken dat het een harde eis is om het gros van de mooie vrouwen te kunnen versieren en dat is simpelweg onzin.
Maar goed, ik denk dat jij sowieso iets te zwartwit denkt hierover (jouw voorbeeld mbt ICT-nerd tov volledig afgetrainde gast bewijst dit).
Ik en de user waarop ik reageerde.quote:
Dat is inderdaad zo. Maar jij probeert mensen hier te overtuigen dat zo opgepompt zijn the way to go is, en daar moet je gewoon mee kappen, want het slaat nergens op.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:18 schreef Panzermaus het volgende:
EVERY REP I MAKE
EVERY SWEAT I TAKE
EVERY TIME I TRAIN
EVERY POUND I GAIN
I'LL BE MISSING YOU
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Laat die usertjes die hier een grote bek naar iedereen opentrekken, maar een foto van hunzelf hier posten
Niemand weet het, er is nog geen officieel bericht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:20 schreef monkyyy het volgende:
Is hij nou echt dood want op /fit/ weet ik niet meer wie nou wie aan het trolllen is.
en wat boeit dat u ook als die dood is of niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:24 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Niemand weet het, er is nog geen officieel bericht.
Oh wacht had het verkeerd begrepen, toch maar wel.quote:
Hij heeft slechts een paar honderdduizend fansquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:32 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
en wat boeit dat u ook als die dood is of niet?
Of is dat een soort van über-bodybuilder waar alle wannabes op fappen?
No shit...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh wacht had het verkeerd begrepen, toch maar wel.
kweenie?? lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Hoe kun je nu fan zijn van een bodybuilder? :p
Wat doet/deed deze man waardoor je er fan van kunt zijn? Zijn spieren showen? lol
Hij is actief op youtube en op een ander groot forum. Het is ook gewoon een goede entertainer, kijk zijn youtube kanaal anders... Jeez, fucking google voordat je zulke domme vragen gaat stellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Hoe kun je nu fan zijn van een bodybuilder? :p
Wat doet/deed deze man waardoor je er fan van kunt zijn? Zijn spieren showen? lol
Homofoobquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Ik vind het maar gay om fan te zijn van zo'n figuren, toch als je zelf een dude bent.
Nee dat is sport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:52 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Homofoob.
Je houdt zeker wel van voetbal? En dan naar 22 zwetende mannen in korte broekjes kijken die een beetje aan elkaar lopen te trekken en te douwen is niet gay? Of fan zijn van een beroemde voetballer zoals Messie en daar filmpjes over kijken, artikelen over lezen? Dat is ook gay?
Als jij denkt dat schaamte voor het eigen uiterlijk de enige reden is waarom mensen geen foto's van zichzelf plaatsen op een openbaar forum, dan ben je wel erg kortzichtig.quote:
Bodybuilding = sport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:53 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Nee dat is sport.
Ik kan overigens niks vinden op wikipedia van deze zogenaamde Zyzz... hij zal dan wel niet zo bekend/geliefd geweest zijn. Geen groot verlies dus.
In welk opzicht?quote:
Dat is dan weer een fotomodel. Is Zyzz ook een fotomodel dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:55 schreef Tinytrip het volgende:
ben je ook zo afkerig tegen Doutzen Kroes bijvoorbeeld? Iedereen kent haar en het enige wat ze doet is wat rondlopen en soms een mening uitspuwen die niemand interesseert.
Ga gewoon weg anders met je onwetendheid... Fucking hell hey...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
In welk opzicht?
De meeste topsporters gaan naar de sportschool om topfit te zijn voor hun sport uit te oefenen.
Welk is dan de sport die bodybuilders uitoefenen? Buiten een beetje pochen met hun opgeblazen lichaam..
O.a.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een fotomodel. Is Zyzz ook een fotomodel dan?
Ik toon oprechte interesse in de wereld van het bodybuilden. Als dat al niet meer magquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ga gewoon weg anders met je onwetendheid... Fucking hell hey...
Nou, wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als jij denkt dat schaamte voor het eigen uiterlijk de enige reden is waarom mensen geen foto's van zichzelf plaatsen op een openbaar forum, dan ben je wel erg kortzichtig.
Je kan ook altijd je gezicht onherkenbaar maken of gwn van de foto knippen, dat is toch niet de core-business van dit topic lijkt me zo. (je ziet ik leer snel over Zyzz en bodybuilders).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als jij denkt dat schaamte voor het eigen uiterlijk de enige reden is waarom mensen geen foto's van zichzelf plaatsen op een openbaar forum, dan ben je wel erg kortzichtig.
De meeste topsporters kunnen niet eens zoveel spiermassa aankomen omdat dat niet bij hun sport helpt. Bodybuilden is gewoon je lichaam zover trainen totdat jij vindt dat je die perfectie fysiek hebt bereikt. Het is de hele levensstijl eromheen, trainen, eten, de discipline, jezelf steeds verder pushen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:56 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
In welk opzicht?
De meeste topsporters gaan naar de sportschool om topfit te zijn voor hun sport uit te oefenen.
Welk is dan de sport die bodybuilders uitoefenen? Buiten een beetje pochen met hun opgeblazen lichaam..
Nou ja, dat iets je niet aanspreekt oke, maar stellen dat voetbal wel een sport is, waarmee je suggereert dat bodybuilden dit niet is, dat is wel heel erg domquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Ik toon oprechte interesse in de wereld van het bodybuilden. Als dat al niet meer mag
En daarbij wil niet eens iedereen een show doen of supergroot worden maar gewoon een atletisch, gespierd lichaam hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Tinytrip het volgende:
tuurlijk is bodybuilding sport, het gaat veel verder dan alleen spieren aanspannen. Het is nog verdomd lastig ook om te poseren zoals hun dat doen. Alleen al het leren poseren duurt een hele poos. Het is vooral het leventje erachter, perfecte voeding en training. Gaat wel wat verder dan een rokende Theo Janssen die alsnog kan slagen als prof sporter
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
De meeste topsporters kunnen niet eens zoveel spiermassa aankomen omdat dat niet bij hun sport helpt. Bodybuilden is gewoon je lichaam zover trainen totdat jij vindt dat je die perfectie fysiek hebt bereikt. Het is de hele levensstijl eromheen, trainen, eten, de discipline, jezelf steeds verder pushen.
Je vergeet de nodige dosis anabolenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Tinytrip het volgende:
tuurlijk is bodybuilding sport, het gaat veel verder dan alleen spieren aanspannen. Het is nog verdomd lastig ook om te poseren zoals hun dat doen. Alleen al het leren poseren duurt een hele poos. Het is vooral het leventje erachter, perfecte voeding en training. Gaat wel wat verder dan een rokende Theo Janssen die alsnog kan slagen als prof sporter
Weet je überhaupt hoe anabole steroïden werken of moeten we je dat ook nog uitleggen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:02 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet de nodige dosis anabolen
Nou wat voel jij je snel aangevallen hoor. Jij zit er vast en zeker aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Weet je überhaupt hoe anabole steroïden werken of moeten we je dat ook nog uitleggen?
DAT is echt het domste wat ik gelezen heb in dit topic. Dat is net zoals zeggen waarom je nu moet leven omdat je uiteindelijk toch doodgaat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe ziet een bodybuilder over 50 jaar uit? Moet je daar zo blij mee zijn?
Niemand neemt je nu meer serieus hoor, donder op kuttroll.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Wie niet slim is, moet sterk zijn! Het is wel heel erg letterlijk opgenomen door bepaalde personen in dit topic hier
Lol iemand is er serieus van aangedaan dat zijn homo-vriendje gestorven is :pquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Niemand neemt je nu meer serieus hoor, donder op kuttroll.
Wat dacht je van privacy zodat niet iedereen je herkent?quote:
22, lap ik dacht dat die kerel al 42 was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:10 schreef CaptainObvious39 het volgende:
RIP legende![]()
ja sowieso hij zat insuline te spuite dus zal daar wel mee te maken ehebbequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
22, lap ik dacht dat die kerel al 42 was.
Nuja zal wel een reukje aan dat overlijden zijn, een gezonde kerel van 22 sterft niet zomaar..
Op die manier, opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ja sowieso hij zat insuline te spuite dus zal daar wel mee te maken ehebbe
Lees dat artikel anders even.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef Chilliewillie88 het volgende:
"Chestbrah was last week fined $400 in Parramatta Local Court for possessing anabolic steroids. Fanpage zzyzcentral.com said the cause and circumstances of Mr Shavershian's death were unknown"
En wie is die Chestbrah?
Deel 2 staat al klaarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog 27 reacties en dit kuttopic zit dicht
De mensen die shows doen doen dat wel ja. Anders is de definitie van je beenspieren minder goed te zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:21 schreef Chilliewillie88 het volgende:
Moeten jullie dan ook je benen scheren?
Volgens mij waren het gewoon 2 trollende gasten die dat samen hadden afgesproken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Was denk ik een kloon van die Zyzz imitator hier :p. Also, stats kerel?
quote:
Inderdaad, ooit ben jij ook doodquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Jahr00n het volgende:
Ik help mee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nog 27 reacties en dit kuttopic zit dicht
Zal mij niks verbazen dat hij ook nog eens een hartaanval krijgt een van deze dagen.quote:
die spuit sowieso en liter testosterone per maand moet welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen dat hij ook nog eens een hartaanval krijgt een van deze dagen.
Die gast spuit ook veel
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:39 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo vies opgepompt.
Gewichten tillen lukt allemaal wel, maar je broek ophijsen schijnt dan wel weer een hele opgave te zijn voor die opgepompte kerels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:16 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het gaat om deze homo
Dat is zodat je het onderste buikspier gedeelte goed ziet en het "v-tje", wat overigens best moeilijk is om daar een goede definitie te krijgen als je kut genetics hebt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:53 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Gewichten tillen lukt allemaal wel, maar je broek ophijsen schijnt dan wel weer een hele opgave te zijn voor die opgepompte kerels.
Exacte doodsoorzaak nog niet bekend, hij werd bewusteloos gevonden in een sauna.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:14 schreef Adelante het volgende:
Hoe is ie uiteindelijk gestorven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |