abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100543708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens (in de zin dat dat geldt voor de komende maanden, en ik hou er andere ideen op na w.b.t. de gravitatie wetten).
Dat vermoedde ik al. Ik neem aan dat je daar bewijzen voor hebt, of op zijn minst sterke aanwijzingen.
quote:
Waar ik vooral benieuwd naar ben is of dat object "Elenin" Electromagnetische golven c.q. radiogolven of dergelijke signalen uitzendt; of gaat uitzenden; en bepaalde "boodschappen" afgeeft.
Dat zou heel knap zijn voor een komeet.
pi_100543837
Dat Elenin klein zou zijn valt nog te bezien, het gaat ook om de samenstelling! Hij kan wel klein zijn maar kan ook heel zwaar zijn, als hij veel ijzer zou bevatten.
Ook heb ik twijfels over dat filmpje van NASA ze laten niet zien wat er ver achter Elenin aan komt.
En volgens mij was hij ver voorbij de asteroïde velden als je die twee dingen mee ziet komen op dat filmpje van de OP.
pi_100544217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef Truthfinder7 het volgende:
Dat Elenin klein zou zijn valt nog te bezien, het gaat ook over de samenstelling! Hij kan wel klein zijn maar kan ook heel zwaar zijn, als hij veel ijzer zou bevatten.
Als hij veel ijzer zou bevatten betekent dat nóg niet dat hij in staat is om de zon te beïnvloeden. Uit niets blijkt dat de zwaartekracht van Elenin meer is dan verwaarloosbaar. Als het anders was, zouden we dat allang hebben waargenomen.
quote:
Ook heb ik twijfels over dat filmpje van NASA ze laten niet zien wat er ver achter Elenin aan komt.
Hoe kan NASA iets laten zien wat er niet is?
pi_100544393
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:15 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Als hij veel ijzer zou bevatten betekent dat nóg niet dat hij in staat is om de zon te beïnvloeden. Uit niets blijkt dat de zwaartekracht van Elenin meer is dan verwaarloosbaar. Als het anders was, zouden we dat allang hebben waargenomen.

Hoe kan NASA iets laten zien wat er niet is?
Hoe weet jij dat? (jij moet in het bezit zijn van een ruimteschip ;) )
Ik hoop niet dat ik gelijk heb dat Elenin een restant is van de kern van een ontplofte supernova.
Kruip dan maar in een hele diepe grot hoog in de bergen.
Ik vind het ook te toevallig dat de zon zo`n reactie laat zien!
pi_100544712
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:05 schreef Truthfinder7 het volgende:
En volgens mij was hij ver voorbij de asteroïde velden als je die twee dingen mee ziet komen op dat filmpje van de OP.
Op 10 maart 2011 was Elenin in de buurt van asteroïde 2009 UU126, de onderlinge afstand was 0.0079 AU (1,182,000 km). Een aantal andere asteroïden heb ik al genoemd. Hier vind je er nog meer, ze zijn allemaal keurig geregistreerd en het was van tevoren al bekend dat Elenin in de buurt van deze objecten zou komen. Astronomen en ervaren amateurastronomen waren dus totaal niet onthutst of verrast door deze objecten.

[ Bericht 3% gewijzigd door AVerstraten op 10-08-2011 11:41:44 ]
pi_100544795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:02 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik al. Ik neem aan dat je daar bewijzen voor hebt, of op zijn minst sterke aanwijzingen.

[..]
Nou, in die zin dat ik me aansluit bij jou dat "Elenin" veel te klein (omvang) is voor een direct gravitatie-effect, daarna pas kijk ik naar de massa.

quote:
Dat zou heel knap zijn voor een komeet.
Als het een natuurlijk verschijnsel is niet; bijv. als dat ding roteert, en een draaiende kern van ijzer in zich heeft.
pi_100544824
Deze objecten lijken de baan van Elenin te volgen, en hebben deze kometen (objecten) ook een naam?
pi_100544873
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:31 schreef Truthfinder7 het volgende:
Deze objecten lijken de baan van Elenin te volgen, en hebben deze kometen (objecten) ook een naam?
De namen (registratienummers) staan op de video's/foto's. Ik heb je er ook al een paar gegeven. De meeste asteroïdes krijgen alleen een registratienummer. Ze volgende baan van Elenin niet, hun banen kruisen elkaar een tijdje, meer niet.
pi_100544988
Die andere kometen (objecten) volgen niet de baan van Elenin volgens mij.
Deze objecten waar ik het over heb lijken dat wel te doen, hebben wij het over de zelfde kometen (objecten)?
Ah gezien lijkt te kloppen.
pi_100545027
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:36 schreef Truthfinder7 het volgende:
Deze objecten waar ik het over heb lijken dat wel te doen, hebben wij het over de zelfde kometen (objecten)?
Ja, we hebben het over dezelfde objecten en je zegt het goed: sommige objecten lijken Elenin te volgen. Kijk je op latere foto's dan zie je dat ze er niet meer zijn, omdat ze hun eigen baan vervolgd hebben en Elenin dat ook gedaan heeft. Het zijn overigens geen kometen maar asteroïden.

Binnenkort gaat Elenin een tijdje samen op met komeet Honda. Ze zijn dan naast elkaar te zien in het sterrenbeeld Leeuw.
pi_100545074
Kan ook zijn dat NASA foto shopt ;)
pi_100545090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:39 schreef Truthfinder7 het volgende:
Kan ook zijn dat NASA foto shopt ;)
Gustavo Muller en Bernhard Hausler zijn niet van NASA.

[ Bericht 2% gewijzigd door AVerstraten op 10-08-2011 11:48:32 ]
pi_100545128
Latere foto`s zijn wel van NASA of niet? En op een foto kan het frame ook te klein zijn om deze kometen te zien.
pi_100545180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Truthfinder7 het volgende:
Latere foto`s zijn wel van NASA of niet?
Niet dat ik weet. Alleen de stereo-B foto's. Het overgrote deel van de foto's van Elenin (ik schat zo'n 98%) is gemaakt door amateurastronomen.
pi_100545284
@AVerstraten ik vertrouw het niet!! deze reactie van de zon is heel veel zeggend!
pi_100545295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:41 schreef Truthfinder7 het volgende:
Latere foto`s zijn wel van NASA of niet? En op een foto kan het frame ook te klein zijn om deze kometen te zien.
Het zijn geen kometen, het zijn asteroïden. Ja, soms kan het frame heel klein zijn. De originele foto's zijn vaak te vergroten. Je kunt ook altijd kijken op de site van de maker van de foto's (ze hebben allemaal sites of blogs) en een vraag stellen, op de site of via de mail.
pi_100545360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:45 schreef Truthfinder7 het volgende:
@AVerstraten ik vertrouw het niet!! deze reactie van de zon is heel veel zeggend!
Ik kan er niet zoveel aan doen dat je het niet vertrouwt, dat blijkt. Maar ik weet er toch wel wat van en ik ben totaal niet ongerust. En mensen die er nog veel meer van weten dan ik zijn ook niet ongerust. Dat zou je toch iets moeten zeggen.
pi_100545487
Wil jij nu zeggen dat ik geen verstand van zaken heb?
pi_100545611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
Edit : Houd eens op persoonlijk te worden , het topic gaat over Elenin en niet over users ,
alles wat je daarover concludeerd is zeker ongefundeerd .

[ Bericht 7% gewijzigd door Summers op 10-08-2011 12:00:32 ]
pi_100545677
quote:
De zon is wel "onvoorspelbaar", maar een paar maand geleden werd er nog gezegd :

quote:
Earth may be headed into a mini Ice Age within a decade
Physicists say sunspot cycle is 'going into hibernation'.

The Sun normally follows an 11-year cycle of activity. The current cycle, Cycle 24, is now supposed to be ramping up towards maximum strength. Increased numbers of sunspots and other indications ought to be happening: but in fact results so far are most disappointing. Scientists at the NSO now suspect, based on data showing decades-long trends leading to this point, that Cycle 25 may not happen at all.

http://www.theregister.co.uk/2011/06/14/ice_age/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_100545717
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
Nee, ik denk alleen dat ik wellicht wat nuchterder ben dan jij wat dit betreft. Het is vaker gebeurd dat de zon extreem gedrag vertoont. Extreme solar flares kunnen flinke gevolgen hebben voor onze elektronische voorzieningen op aarde en ook op onze satellietinstallaties en dat kan heel erg vervelend zijn. Voordeel is dat we dit weten en dus maatregelen kunnen treffen om deze zaken beter te beschermen, wat in het verleden veel moeilijker was. In 1859 is er ook een heel grote solar flare geweest die nogal wat schade heeft aangericht aan de toen nog prille en kwetsbare elektrische installaties. Maar inmiddels weten we veel meer en hebben we veel meer mogelijkheden om ons te beschermen.

[ Bericht 0% gewijzigd door AVerstraten op 10-08-2011 12:08:50 ]
pi_100545754
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De zon is wel "onvoorspelbaar", maar een paar maand geleden werd er nog gezegd :

[..]

Ik denk dat het behoorlijk voorbarig is conclusies te trekken over cycles op basis van data van "several decades" terwijl de zon miljarden jaren oud is. Dit blijft een probleem bij dit soort discussies.
pi_100545885
De kracth van Solar flares word toch ook pas sinds kort (20 jaar ofzo) gemeten? Als dat zo is kijk ik er niet van op dat dit de sterkste is. Voor de metingen begonnen kon dit natuurlijk ook al gebeurd zijn.
pi_100545886
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef BertDeGroot het volgende:

[..]

Ik denk dat het behoorlijk voorbarig is conclusies te trekken over cycles op basis van data van "several decades" terwijl de zon miljarden jaren oud is. Dit blijft een probleem bij dit soort discussies.
Helemaal mee eens. Een voorspelbare factor van de zon is derhalve haar onvoorspelbaarheid.
pi_100545967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef knight18 het volgende:
De kracth van Solar flares word toch ook pas sinds kort (20 jaar ofzo) gemeten? Als dat zo is kijk ik er niet van op dat dit de sterkste is. Voor de metingen begonnen kon dit natuurlijk ook al gebeurd zijn.
Al in de 19e eeuw werd daar onderzoek naar gedaan, zie Richard Carrington, die belangrijke waarnemingen heeft gedaan op dit gebied. Maar onze kennis breidt zich uiteraard steeds uit.
pi_100546068
Dus weer toeval??
pi_100546073
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef BertDeGroot het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:02 schreef AVerstraten het volgende:
Helemaal mee eens. De voorspelbare factor van de zon is derhalve haar onvoorspelbaarheid.
Tja, ik legde maar een uitspraak van wetenschappers van het National Solar Observatory op tafel hoor ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_100546077
quote:
In de context van Elenin? Helemaal niet, juist. Elenin staat immers nu tussen de zon en de aarde in, terwijl de zonnevlam aan de andere kant van de zon plaatsvond. Het is net alsof de autoband van een monstertruck (= de zon) een lekje (=de zonnevlam) krijgt, terwijl aan de andere kant van die band een miniscuul zandkorreltje (=Elenin) er in de buurt komt.

Zoals ook al was aangegeven, heeft de zon zich de afgelopen jaren juist verdacht rustig gehouden. Eerlijk gezegd ben ik blij dat hij weer aan de rommel is!
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_100546230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:08 schreef Truthfinder7 het volgende:
Dus weer toeval??
Niet eens dat. Er is totaal geen verband, zoals Maurice76 ook al aangeeft, dus je kunt niet eens van toeval spreken.
pi_100546254
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:58 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Nee, ik denk alleen dat ik wellicht wat nuchterder ben dan jij wat dit betreft. Het is vaker gebeurd dat de zon extreem gedrag vertoont. Extreme solar flares kunnen flinke gevolgen hebben voor onze elektronische voorzieningen op aarde en ook op onze satellietinstallaties en dat kan heel erg vervelend zijn. Voordeel is dat we dit weten en dus maatregelen kunnen treffen om deze zaken beter te beschermen, wat in het verleden veel moeilijker was. In 1859 is er ook een heel grote solar flare geweest die nogal wat schade heeft aangericht aan de toen nog prille en kwetsbare elektrische installaties. Maar inmiddels weten we veel meer en hebben we veel meer mogelijkheden om ons te beschermen.
Op sommige zaken kunnen we ons voorbereiden ...
quote:
Neudegg says that governments around the world have been working on contingency plans and that IPS has been helping Australian electricity providers to be ready for such an event.

"In Australia if it's a really large event they consider separating all the state grids for a few hours to minimise the chance of that happening," he says. "You'd need a very big event for that to happen."

Neudegg says that as we've become more dependent on technology, the potential ramifications of CMEs get worse.
Op andere weer niet ...
quote:
Associate Professor Michael Wheatland from the School of Physics University of Sydney says solar flares pose other problems for low orbit satellites.

"Like Skylab falling to Earth in 1979," he says. "Those satellites that are closer to the Earth experience drag from the Earth's atmosphere. Then when you get this increased radiation due to flares, the atmosphere swells and it slows them down even more and they eventually fall back down to Earth."
pi_100546299
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:08 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

In de context van Elenin? Helemaal niet, juist. Elenin staat immers nu tussen de zon en de aarde in, terwijl de zonnevlam aan de andere kant van de zon plaatsvond. Het is net alsof de autoband van een monstertruck (= de zon) een lekje (=de zonnevlam) krijgt, terwijl aan de andere kant van die band een miniscuul zandkorreltje (=Elenin) er in de buurt komt.

Zoals ook al was aangegeven, heeft de zon zich de afgelopen jaren juist verdacht rustig gehouden. Eerlijk gezegd ben ik blij dat hij weer aan de rommel is!
De zon is juist heel actief de laatste jaren! En staat Elenin nu tussen de zon en de aarde?
Dat is nog niet het geval. Elenin komt pas tussen de zon en de aarde in eind september.
pi_100546338
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:08 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Dus elenin staat nu tussen de zon en de aarde? Zouden we een dwergster dan niet al zien?:P
Dus elenin staat nu tussen de zon en de aarde? Zouden we een dwergster dan niet al zien?:P
pi_100546378
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:15 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

De zon is juist heel actief de laatste jaren! En staat Elenin nu tussen de zon en de aarde?
Dat is nog niet het geval. Elenin komt pas tussen de zon en de aarde in eind september.
De zon zit aan het einde van zijn 11-jarige cyclus qua hoge activiteit. Dus geen wonder dat deze dingen nu gebeuren.
pi_100546429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Op sommige zaken kunnen we ons voorbereiden ...

[..]

Op andere weer niet ...

[..]

Dat is juist.
pi_100546496
Elenin is nu 1,257 au van de aarde en 0,76 au van de zon vandaan. Dus kan hij nooit tussen de aarde en de zon bevinden.
pi_100546555
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:21 schreef Truthfinder7 het volgende:
Elenin is nu 1,257 au van de aarde en 0,76 au van de zon vandaan. Dus kan hij nooit tussen de aarde en de zon bevinden.
Maakt niks uit. Hij heeft evengoed geen enkele invloed op het gedrag van de zon.
pi_100546603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:22 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Maakt niks uit. Hij heeft evengoed geen enkele invloed op het gedrag van de zon.
Dat is discutabel.
pi_100546629
Krijgen we dit weer :S
pi_100546794
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:23 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Dat is discutabel.
Met alle respect, maar dat is niet discutabel.

Zwaartekracht wordt bepaald door massa en afstand. Hoe geringer de massa van een object, hoe minder zwaartekracht dat object kan genereren en hoe verder objecten van elkaar verwijderd zijn, hoe geringer de zwaartekracht is die zij op elkaar kunnen uitoefenen. De zwaartekracht van Elenin is zo gering dat hij volstrekt verwaarloosbaar is, al zou hij bovenop de zon staan. Zeg 100 mammoeten (de zon) en 1 vlo (Elenin). En dan nog veel minder.
pi_100546832
Ik snap truth niet meer (is niet op de man spelen). Ergens in dit topic zeg je dat je je niet meer zorgen maakt om elenin maar wat erachter komt. Op deze pagina maak je je weer wel zorgen om elenin vanwege de zonneactiviteit.
pi_100546896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:21 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik bedoelde alleen te zeggen dat Elenin zich inmiddels binnen de aardbaan bevindt. Dus hij is dichter bij de zon, dan de Aarde bij de zon. Excuus voor die onduidelijkheid.
pi_100546956
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:15 schreef Truthfinder7 het volgende:
Juist niet! Er zijn jarenlang geen zonnevlekken gezien, terwijl de zon deze - volgens de 11 jarige cyclus - juist steeds meer zou moeten krijgen. Pas nu sinds kort zijn er weer zonnevlekken te zien.

Overigens, een cyclus is feitelijk 22 jaar, bestaande uit twee van de cycli zoals we die normaal beschouwen, maar dat terzijde.
pi_100550222
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:29 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Met alle respect, maar dat is niet discutabel.

Dat bepaal jij niet. Dit is Truth.

quote:
Zwaartekracht wordt bepaald door massa en afstand. Hoe geringer de massa van een object, hoe minder zwaartekracht dat object kan genereren en hoe verder objecten van elkaar verwijderd zijn, hoe geringer de zwaartekracht is die zij op elkaar kunnen uitoefenen.
Wel eens gehoord van de invloed van de oppervlakte(vorm) en beweging van een object op ondervonden gravitatie van een object ?

Nogmaals dit is Truth, geen W&T; dan maak ik gebruik van de vrijheid om te refereren aan andere natuurwetten dan die door "officiele wetenschappers" door de strot worden geduwd.

quote:
De zwaartekracht van Elenin is zo gering dat hij volstrekt verwaarloosbaar is, al zou hij bovenop de zon staan. Zeg 100 mammoeten (de zon) en 1 vlo (Elenin). En dan nog veel minder.
Waarschijnlijk; maar dat zegt nog niets over de electro-magnetische eigenschappen en daarmee invloeden op de zon, van Elenin.
pi_100550390
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat bepaal jij niet. Dit is Truth.

[..]

Wel eens gehoord van de invloed van de oppervlakte(vorm) en beweging van een object op ondervonden gravitatie van een object ?

Nogmaals dit is Truth, geen W&T; dan maak ik gebruik van de vrijheid om te refereren aan andere natuurwetten dan die door "officiele wetenschappers" door de strot worden geduwd.

[..]

Waarschijnlijk; maar dat zegt nog niets over de electro-magnetische eigenschappen en daarmee invloeden op de zon, van Elenin.
Ik wacht je onderbouwingen af.
pi_100553545
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:34 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Juist niet! Er zijn jarenlang geen zonnevlekken gezien, terwijl de zon deze - volgens de 11 jarige cyclus - juist steeds meer zou moeten krijgen. Pas nu sinds kort zijn er weer zonnevlekken te zien.

Overigens, een cyclus is feitelijk 22 jaar, bestaande uit twee van de cycli zoals we die normaal beschouwen, maar dat terzijde.
De zon is na 2009 weer actiever aan het worden, en nu komen er grote zonne vlammen van af.
Zelfs Michio Kaku waarschuwde hier voor, maar af en toe heeft de zon noch een dip, daar heb je gelijk in.
pi_100553859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Ik wacht je onderbouwingen af.
Bedankt voor je uitnodiging.

Kende je dit bericht van 10 december 2010 al ?

http://www.dailymail.co.u(...)ng-comets-Earth.html

Ik zie de naam van meneer Elenin er niet in.

En in deze ook niet (let op de datum: 8 december 2010 !):

http://www.examiner.com/u(...)pace-flying-to-earth
pi_100554382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:21 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Volkomen terecht naar mijn mening. Het enige wat meneer Omerbashich doet is selectief en volstrekt willekeurig "alignments" (volgens zijn eigen opvatting) linken aan aardbevingen. Hij stelt dat de "getijdenkracht" van komeet Elenin deze aardbevingen veroorzaakt, maar maakt op geen enkele manier ook maar enigszins aannemelijk hoe dit dan in zijn werk zou moeten gaan. Hij spreekt zichzelf ook tegen, want hij linkt ook aardbevingen aan "alignments" zonder Elenin. Daarnaast presenteert hij "alignments" waar noch de zon noch de maan in voorkomen. Kortom: oliekoek wat mij betreft.
Dat is natuurlijk niet het enige wat hij doet, en het is niet volstrekt willekeurig, heb je het rapport wel gelezen? In zijn rapport wordt het verband tussen astronomische samenstanden (dus natuurlijk niet alleen met Elenin, het gaat hem niet eens om Elenin, alleen om de astronomische verbanden. Elenin is voor hem interessant, omdat deze vanaf 2007 invloed lijkt te hebben) en zware seismische activiteit onomstotelijk bewezen. Dit doet hij inderdaad met behulp van historische gegevens. Wat hierbij opvallend is, is dat bijvoorbeeld een samenstand van meerdere hemellichamen niet zo vaak voorkomt, van een toevalligheid kan dus geen sprake zijn.

De vraag is natuurlijk, wat gebeurd er tijdens een alignment, wat kan lijden tot seismische activiteiten. Dan denk ik aan het elektrische wereld/plasma kosmologische model. Simpel gezegd is in dit model de Zon een grote positieve lading, de verre uiteinden van het zonnestelsel zijn het meest negatief geladen. Ladingen gaan hier doorheen door de geleiding van plasmadeeltjes die voortdurend worden vrijgegeven door de zon (zonnewind). Plasma geleid elektromagnetische ladingen. Daarom zou Elenin ook invloed hebben op seismische activiteiten. Ten eerste door zijn staart, en wanneer kometen dicht bij de Zon komen, zijn plasma ontladingen (Coronal Mass Ejection) waargenomen. Wanneer de Aarde op een lijn met twee of meer hemellichamen staat, dan ontstaat er een plasma ontlading die seismische activiteit stimuleert.

In dit opzicht is het volgende stuk uit zijn rapport nog interessant:

quote:
For example, it has been well established that GPS soundings of the ionosphere show distinct changes days ahead of some earthquake
In ieder geval lijkt er wel degelijk invloed te zijn vanuit het universum op de seismische activiteiten hier op Aarde. Het rapport van Dr. Omerbashich (niet zo maar een 'youtube gekkie' maar een gerespecteerd onderzoeker aan de MIT) bewijst dit verband.

Dat mag jij natuurlijk best oliekoek vinden, maar dan ben ik wel benieuwd naar je onderbouwingen daarvoor? Waarom zou dit niet kunnen, volgens jou?

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitnodiging.

Kende je dit bericht van 10 december 2010 al ?

http://www.dailymail.co.u(...)ng-comets-Earth.html

Interessante link. Doet me weer denken aan DIT artikel, waarin aannemelijk wordt gemaakt dat de Zon een bruine-dwerg-tweeling heeft. Die tweeling zou kometen hierheen kunnen katapulteren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Leonell op 10-08-2011 15:53:54 ]
pi_100554789
Aan alle gelovers inc leonell ik zal jullie binnenkort mijn rekeningnummer geven kunnen jullie al jullie geld daarop storten aangezien we volgens jullie doodgaan in oktober.

Ps. geld kan je niet terugkrijgen als je nog leeft na oktober.
pi_100555105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 15:54 schreef knight18 het volgende:
Aan alle gelovers inc leonell ik zal jullie binnenkort mijn rekeningnummer geven kunnen jullie al jullie geld daarop storten aangezien we volgens jullie doodgaan in oktober.

Ps. geld kan je niet terugkrijgen als je nog leeft na oktober.
Volgens mij heeft niemand het hier over doodgaan, Knight. Ook wordt er volgens mij (vooralsnog) niet in doemscenario's gesproken, of worden mensen in deze thread opgeroepen om huis en haard te verkopen en te vluchten?
pi_100557098
Onder doemscenarios versta ik wel ufo's die achter elenin aankomen. Elenin de dwergster die 3 dagen van duisternis brengt etc.. Of wil je ontkennen dat dit geen doemscenarios zijn? Ik ga verder geen namen noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')