Ik kijk de BBCquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
Welke tv-zender heeft nu het beste nieuws?
skyquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
Welke tv-zender heeft nu het beste nieuws?
Nu ja, de ME en arrestatieteams en zo is toch wel heel wat harder dan dit Britse pussy-zooitje. De tering zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, want met de Nederlandse politie moet je echt niet fucken hoor. Dat zijn beesten.
Die slaan in ieder geval wel op alles wat beweegt ja, vind het echt verrassend dat dat in Engeland niet echt zo is. Dacht juist dat ze daar een stuk harder waren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja, de ME en arrestatieteams en zo is toch wel heel wat harder dan dit Britse pussy-zooitje. De tering zeg.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nu ja, de ME en arrestatieteams en zo is toch wel heel wat harder dan dit Britse pussy-zooitje. De tering zeg.
Hier rammen ze gewoon preventief op mensen die niks gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hier rammen ze gewoon preventief op mensen die niks gedaan hebben.
Lopen een hele hoop agenten met machinegeweren rond in Londen op normale dagen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die slaan in ieder geval wel op alles wat beweegt ja, vind het echt verrassend dat dat in Engeland niet echt zo is. Dacht juist dat ze daar een stuk harder waren.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hier rammen ze gewoon preventief op mensen die niks gedaan hebben.
We hebben hier in elk geval ME, BBE en AT's ja. En als je ziet dat iemand een molotov cocktail op een huis gaat gooien, lijkt het mij logisch dat je met scherp schiet. Dat is een totaal andere situatie dan het 'met scherp schieten op straatterroristen' wat een bepaalde nut case hier in de politiek graag wil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Guardia Civilquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Fenomeno het volgende:
Kunnen ze de carabinieri niet een paar dagen huren
Maar welke kleur heeft het boat house in Hereford?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:56 schreef AchJa het volgende:
Hereford ligt toch niet zo ver van London af? Of is de SAS druk elders?
Tis net LittleJacob van GTA IV. Lol. Die verstond ik de helft van de tijd ook al niet. Zelfde accent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:40 schreef t-8one het volgende:
iemand een idee wat de vent allemaal zegt?
Er staan ook nog 100 mensen achter de molotov gooier...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
We hebben hier in elk geval ME, BBE en AT's ja. En als je ziet dat iemand een molotov cocktail op een huis gaat gooien, lijkt het mij logisch dat je met scherp schiet. Dat is een totaal andere situatie dan het 'met scherp schieten op straatterroristen' wat een bepaalde nut case hier in de politiek graag wil.
Als een demonstratie normaal verloopt is er niks aan de hand. De ME gaat niet preventief op mensen 'inrammen'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ooit bij een demonstratie geweest?
Of andersdenkenden voor racist proberen uit te maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:48 schreef De_Nuance het volgende:
Grappig hoe mensen dit proberen aan te pakken om hun racisme te spuien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |