Grappig enzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat? Dus behalve dat ze stenen naar hun hoofd krijgen nu dus ook al geen vrouw meer?
Waar gaat het toch heen.
http://imageshack.us/photo/my-images/856/riots.gif (copy/paste deze link) Zijn dat de gebieden waar de rellen zich nu bevinden?quote:
Nee, het is geen revolutiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:05 schreef paddy het volgende:
Oh god! Gaan we er weer een discriminatieding van maken? Dus kleurtje en je mag daden niet veroordelen?
Is dat nou lekker...paddo's zo vroeg op de dag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef Chooselife het volgende:
Het is heel eenvoudig. Dit is het begin van de val van het kapitalisme. Het systeem waar de onderste laag -de kansarmen- langzamerhand genegeerd worden. Gezien zij steeds talrijker worden (het systeem laat de rijken vooral rijker worden) en de frustraties groeien, kunnen zij het systeem breken.
En dat is nu aan de gang.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat nou lekker...paddo's zo vroeg op de dag?
Wat pikken ze niet, dat ze geen flatscreen hebben dat lijkt mij juist een kapitalistische wens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef Chooselife het volgende:
Het is heel eenvoudig. Dit is het begin van de val van het kapitalisme. Het systeem waar de onderste laag -de kansarmen- langzamerhand genegeerd worden. Gezien zij steeds talrijker worden (het systeem laat de rijken vooral rijker worden) en de frustraties groeien, kunnen zij het systeem breken.
Mensen die dit soort acties romantiserenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef Chooselife het volgende:
Ja, daar zijn de rellen (wijken van london).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef paddy het volgende:
[..]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/856/riots.gif (copy/paste deze link) ] Zijn dat de gebieden waar de rellen zich nu bevinden?
Is niet romantiseren, is constateren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Mensen die dit soort acties romantiseren
jij hebt duidelijk nog nooit paddos gehadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat nou lekker...paddo's zo vroeg op de dag?
Ah we hebben er weer eentje. Ga anders even lekker mee rellen ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef Chooselife het volgende:
Met een roze bril op?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Is niet romantiseren, is constateren.
Ik zie dit sommige users doen, en vandaar mijn reactie met die smiley. Ben het helemaal met je eens zoals je kon opmaken uit mijn eerdere posts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is geen revolutie
het is geen rassen-iets
Scum in alle mogelijke kleuren en maten.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog nooit paddos gehad
Diegene die gewoon voor de balie staatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef Aether het volgende:
Nieuwe vorm van zelfbediening:
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Zal achter vragen of iemand me mee wil helpen het in de OP te zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn de rellen (wijken van london).
Ik kreeg de link niet goed
Okay maar dan had je toch geweten dat je dan niet snel zoiets op een forum zet, en dat de smaak van paddo's er weinig toe doetquote:
Je hebt duidelijk het cynisme in die post over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay maar dan had je toch geweten dat je dan niet snel zoiets op een forum zet, en dat de smaak van paddo's er weinig toe doet
Gewoon meer politie inzetten zonder wapensquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
In Engeland heb je echt verschil tussen arm en rijk, maar om nu een hele stad in de fik te steken, moet straks wat worden met de OS
De wens is de vader van de gedachte ja. Ik constateer namelijk wat anders dan wat jij doet. Ik zie die "armen" geen eten stelen nee ze stelen elektronica en ander prullaria.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:09 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Is niet romantiseren, is constateren.
Ik snapte de strekking van je post alleen je haalt een beetje een rare drug aan voor dit gedrag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk het cynisme in die post over het hoofd gezien.
De kansarmen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:06 schreef Chooselife het volgende:
Het is heel eenvoudig. Dit is het begin van de val van het kapitalisme. Het systeem waar de onderste laag -de kansarmen- langzamerhand genegeerd worden.
Waarom telkens dit argument?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
In jawel, broeken van 40 tientjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |