Hoe heet die film ook alweer....over die hippe tent in Manchester, waar CV een bijrolletje in had?quote:
la maar gillenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Sorry heren, maar ik hoorde net een piepklein stukje van deze en het jeugdsentiment sloeg toe, jullie gaan nu gillen van ergernis.
Weet je hoe David Caradine de acteur uit Kung Fu overleedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Sorry heren, maar ik hoorde net een piepklein stukje van deze en het jeugdsentiment sloeg toe, jullie gaan nu gillen van ergernis.
Zelfmoord zoiets staat me vaag iets van bij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je hoe David Caradine de acteur uit Kung Fu overleed
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je hoe David Caradine de acteur uit Kung Fu overleed
Ik geloof dat ze eerst aan dachten aan een uit de hand gelopen SM sexspelletje,quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfmoord zoiets staat me vaag iets van bij?
is een beetje off topicquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Ah nu weet ik het weer inderdaad. Die serie heb ik ook gevolgd toen en de herhalingen volgens mij ook weer. En ik heb hem in Kill Bill gezien natuurlijk.
Ik kijk altijd horror en zo dus ik ben wel wat gewend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is een beetje off topicmaar ik heb gisteren deze film gezien
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CLXXXVIII
die is echt![]()
ja maar ik vond het zooooo zielig en dan ook nog dat het echt gebeurd is enzo...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk altijd horror en zo dus ik ben wel wat gewend.
Truste en de groeten aan je Griekquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ik vond het zooooo zielig en dan ook nog dat het echt gebeurd is enzo...
''ril''
maar goed on topic maar weer![]()
Truste voor straks allemaal
Die is Duitstalig skattiequote:
Ik kon niet zo snel een Griekse vinden van haar, ik ga zoekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is Duitstalig skattiepokketaal
![]()
doe maar deze, slaap ik lekker op...![]()
![]()
Ja die is ook mooi, maar niet Grieksquote:
ah... die is mooi die post ik nog even in het topic en dan ben ik ECHT wegquote:
naar bed jij, vort!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... die is mooi die post ik nog even in het topic en dan ben ik ECHT weg![]()
Grieks muziek topic #2
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vort ? Het is toch geen paard.quote:
Die was zelfs inspiratie voor deze.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Oh die zijn leuk, die was ik al bijna vergeten, leuker dan de Baseballs.quote:
Ik heb ook een leuke versie van Stayin' Alivequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die zijn leuk, die was ik al bijna vergeten, leuker dan de Baseballs.
Ik zocht iets anders, maar vond dit, aparte versie van Stayin' Alive
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die is Duitstalig skattiepokketaal
![]()
Haha die is zo ontzettend fout, ze deden nog mee aan het songfestival, nummer met dezelfde titel als de naam van de groep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:13 schreef Kingstown het volgende:
In de overdrive....wirft die gläser an die Wand, Rusland ist ein schönes Land!
Weet ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:54 schreef Karina het volgende:
Voor FANN, er zijn best mooie Duitse nummers
Niet zo heel oud:
En zo toepasselijk, de titel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Und der Rudi (met accent)
Het zijn 2 bands.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:17 schreef Karina het volgende:
Aparte tekst en aparte naam van de band!
Nog een aparte tekst (nou ja, als je het tekst wilt noemen):
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zijn 2 bands.
Malaria voor het Duitse gedeelte en The Speed Chicks voor het Engelse deel. Beide vrouwenbands btw.
Bla, bla, bla bla bla bla....
Geen idee waarom niet, hiero heb je er eentjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef tong80 het volgende:
Probeer nummers van de Vibrators te vinden vind ze wel maar krijg geen toestemming ze te posten.
Nou...... deze is me altijd bijgebleven, we keken ook altijd met het hele gezinquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb ooit bijna de deur van mijn 8 jaar jongere broertje ingeramd omdat ie alleen maar Abba draaide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanwege het geld zeker hequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege het geld zeker he
Nummer 1 in de USA!
Tof nummer nog steeds. En terwijl ik het afspeel weet ik de tekst ook nog steeds![]()
TOEN deden we het nog goed in het Songfestival, ook een heel goed nummer wat mij betreft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:50 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De Nederlandse versie van het songfestival liedje uit 1974 (waar Abba won)
Toen deden we het ook nog met een vakjury en alleen de West Europese landen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
TOEN deden we het nog goed in het Songfestival, ook een heel goed nummer wat mij betreft.
En, om in de sfeer te blijven
Toen nog MET orkest en inclusief leuk Spaans commentaar. Zo leuk om dit weer te zien![]()
Een vreemd songfestival liedje blijft toch wel de inzending van België waar zelfs in het nationale songfestival er zeer veel weerstand tegen dit liedje was. En ook weer met orkest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:08 schreef Karina het volgende:
De Songfestivalliedjes van vroeger waren veel leuker. En het orkest voegde ook echt wat toe.
Mijn favoriete Songfestivalliedje, niet eens vanwege het liedje zelf, maar ik heb er leuke herinneringen aan, ik was bij een vriendin op bezoek en dit liedje kwam op tv en we zongen allemaal spontaan mee![]()
Uit mijn stad uit lang vervlogen tijden. Ook nog met Corrie Koningsquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
Uit mijn stad uit lang vervlogen tijden. Ook nog met Corrie Konings
Owja....leuk om dat weer eens te horen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Een vreemd songfestival liedje blijft toch wel de inzending van België waar zelfs in het nationale songfestival er zeer veel weerstand tegen dit liedje was. En ook weer met orkest.
Nina heeft ruzie met haar moeder las ik van de week. Ze is nu in de Heer en mama is daar niet zo blij mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:47 schreef Karina het volgende:
Wat een kwinkslagen op de vroege morgen, we hadden Nana Mouskouri gehoord gisteren, dit keer samen met Nina Hagen (die er uitziet als Boy George in dit filmpje)
Nog ooit gezien in een boerendisco in Wintelre , was heel erg lachen en gezelligquote:
Gadverdammequote:
Ik heb er al een paar warme welkomswoorden gepostquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En om te vieren dat ik er weer een baantje bij heb op FOK! deze maar even posten![]()
Mijn favoriete muziektijd. De jaren 80. Ben het hele land doorgereisd met The Nozems.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik daar vaak op gepogoot
Pogo moest ik even opzoeken, NOOIT van gehoordquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik daar vaak op gepogoot
Met Corné de bassist was ik al jong bevriend. Zaten samen op de HAVO. Helke de gitarist was de broer van de geluidsman Arjan. Waar ik ook bevriend mee was. Dan ga je een band nog meer volgen. Hugo en Mario werden daardoor ook vrienden. Het was doodzonde dat ze destijds stopten. Met een goed management hadden ze echt bekend kunnen worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:34 schreef Karina het volgende:
@tong: ik googelde op The Nozems en dit was de eerste hit op googleThe Nozems - leuk stukje! Ik kende ze wel van naam, maar wist niet meer precies wie het ook alweer waren.
Je bent jong en wild....nu zou ik wrs. na 2 minuten de eerste hulp op moeten zoeken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Pogo moest ik even opzoeken, NOOIT van gehoordHet klinkt nogal gevaarlijk eigenlijk
" Het veroorzaakt regelmatig blessures aan de voeten, tenen, hielen, achillespezen en kneuzingen vanwege valpartijen en het stevig raken van de mensen om de danser heen."
Met de nadruk op oud?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik verras mensen wellicht, maar piet is een ouwe punker
Nah we zijn allemaal oud hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik verras mensen wellicht, maar piet is een ouwe punker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |